۴۷۸۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

چگونه بر آسم غلبه کنیم

يكي از بهترين شيوه‌هاي كنترل و تسريع روند درماني بيماران مبتلا به آسم درجهان رعايت دستور غذايي و رژيم غذايي مناسب توسط افراد مبتلاست.

چگونه بر آسم غلبه کنیم


چگونه بر آسم غلبه کنیم

يكي از بهترين شيوه‌هاي كنترل و تسريع روند درماني بيماران مبتلا به آسم درجهان رعايت دستور غذايي و رژيم غذايي مناسب توسط افراد مبتلاست. مصرف مواد‌غذايي مفيد و غيرآلرژيك در وعده‌هاي غذايي اين گروه از ديدگاه تمامي متخصصان طب كنوني، طب سنتي و مكمل جهان بهترين راه حل براي پيشگيري از حملات تنفسي و تنگي نفس است.

  • كمبود منيزيم، يكي از شايع‌ترين اختلالاتي است كه در بدن افراد مبتلا به آسم ديده مي‌شود. مصرف به اندازه از اين مكمل دارويي مي‌تواند همزمان با بروز حملات آسم در بيمار به كنترل حملات كمك كرده و مانع از بروز اسپاسم‌هاي عضلاني در او شود. براي تامين اين ماده مغذي مصرف انواع غلات، حبوبات، سبزي‌هاي تيره و انواع گوشت قرمز و سفيد به بيماران مبتلا به آسم خفيف و شديد توصيه مي‌شود.
  • هر روز يك عدد سيب بخوريد. مصرف روزانه سيب تازه تاثير زيادي روي تسكين فشارهاي ناشي از بيماري آسم دارد. اين ميوه به‌دليل خاصيت ضد‌التهابي كه دارد در كنترل و درمان حملات آسم بسيار موثر عمل مي‌كند.
  • مصرف انواع سبزي‌هاي پخته و آب پز و ميل كردن انواع سوپ سبزي به افراد مبتلا به آسم توصيه مي‌شود. در حقيقت گنجاندن سوپ يا انواع سالاد سبزي‌ها در يكي از وعده‌هاي غذايي براي حفظ سلامت مبتلايان به آسم بسيار مفيد است.
  • موادغذايي كنسرو شده، نمك و شكر فرآوري شده و انواع غذاهاي بسته بندي شده و پر ادويه در گروه غذاهاي مضر براي افراد مبتلا به آسم قرار مي‌گيرد. اين موادغذايي به دليل داشتن مواد افزودني و ادويه‌هاي مختلف و نمك يا شكر موجب بروز اختلالات تنفسي در فرد مبتلا به آسم مي‌شود بنابراين از مصرف اين مواد بايد به‌شدت پرهيز كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج