۴۹۹۹۸۶
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

در محل کار بر روی تناسب‌اندام خود کار کنید

لازم نیست تمرینتان فقط به زمان باشگاه محدود باشد. راه‌های بسیاری هم وجود دارد که در محل کار بر روی تناسب اندام خود کار کنید.

وب‌سایت تناسب اندام: فقط به این دلیل که سر کار هستید، به این معنا نیست که نمی‌توانید متناسب شوید! لازم نیست تمرینتان فقط به زمان باشگاه محدود باشد. راه‌های بسیاری هم وجود دارد که در محل کار بر روی تناسب اندام خود کار کنید. ما چند مورد از راه‌های مورد علاقه‌ی خودمان را در ادامه آورده‌ایم تا شما هم در جریان باشید:
در محل کار بر روی تناسب‌اندام خود کار کنید

۱. قدم بزنید

همه‌ی ما به استراحت بین کار نیاز داریم؛ در حقیقت توصیه می‌شود که هر یک ساعت، حداقل ۵ دقیقه بایستید و قدم بزنید. این کمک می‌کند تا سطح انرژی خود را بالا نگه دارید، خستگی را کاهش می‌دهد، و تمرکز را بهبود می‌بخشد. تا پیش آب سرد کن قدمی بزنید، از پله‌ها بالا و پایین بروید، یا تا راهروی ورودی قدم بزنید.

۲. اسکات

هنگامی که با تلفن صحبت می‌کنید یا به یک تماس تلفنی گوش می‌دهید، زمانی را به انجام چند اسکات اختصاص دهید. اسکات را می‌توانید در هر کجای دفترتان انجام دهید، و این راهی عالی برای انجام یک تمرین پایین تنه است.

۳. حرکات کششی

هر یک ساعت، از پشت میز بلند شده و ۵ دقیقه را صرف حرکات کششی کنید. هر چه بیشتر کشش انجام دهید، مفاصل شما انعطاف و تحرک بیشتری پیدا می‌کنند. بعد از یک روز کاری، این کشش‌ها خطر درد در نواحی پایین کمر، باسن و زانو را کاهش می‌دهند.

۴. به صورت شخصی اوراق را تحویل دهید

سند مهمی دارید که باید فرستاده شود، یا باید یک یادداشت مهم را تحویل دهید؟ به جای فرستادن آن از طریق ایمیل یا سرویس پیام‌رسان، قدمی بزنید و آن را خودتان تحویل دهید. این چند دقیقه تحرک، کالری سوزانده و انرژی شما را بازیابی خواهد کرد.

۵. از فرصت ناهار استفاده کنید

به جای اینکه با رفقا به یک بار یا ساندویچ فروشی بروید، از فرصت ناهار خود استفاده کنید تا در اطراف ساختمان قدمی بزنید. می‌توانید نیمی از مدت استراحت خود را کمی ورزش کنید، سپس با یک ناهار سالم از نیمه‌ی دیگر زمان خود لذت ببرید.

۶. بیشتر بایستید

ایستادن، می‌تواند برای تناسب‌اندام شما شگفتی‌ساز باشد! اگر در حال صحبت با تلفن هستید، از روی صندلی بلند شوید و کمی تحرک داشته باشید. ایستادن کمک می‌کند تا اثرات مخرب نشستن زیاد بر روی بدن را خنثی کرده و خستگی را کاهش دهد.

۷. در جا بدوید

هر یک ساعت، ۱ تا ۳ دقیقه را صرف درجا دویدن در دفتر یا اتاق خود کنید. یک ورزش قلبی عروقی با کمی سرعت، باعث پمپاژ قلب و بازیابی کامل انرژی‌تان می‌شود.

۸. بیشتر آب بنوشید

آب کمک می‌کند تا خستگی را کاهش داده و بدنتان را فعال نگه دارید. در هر ساعت حداقل نیم لیتر آب بنوشید، و به طور مرتب بطری خود را پر کنید. این یک راه خوب برای تحرک داشتن و فعال نگه داشتن متابولیسم است.

۹. تمرینات دفتری انجام دهید

حرکات فوق‌العاده‌ی زیادی وجود دارند که می‌توانید در دفترتان انجام دهید: ساق ایستاده با کمک دستگاه فتوکپی، اسکات با کمک میز، حرکت زیر شکم به صورت نشسته روی صندلی، شنای سوئدی با تکیه بر دیوار، اسکات با تکیه پشت به دیوار، شراگ، جلو بازو با منگنه زن، و کلی تمرینات دیگر. هنگامی‌که در دفترتان هستید چند حرکت مقاومتی انجام دهید، و دیگر نیازی نیست زمان زیادی را در باشگاه سپری کنید!

کمی فعالیت در هنگام کار می‌تواند تفاوت زیادی در تناسب‌اندام کلی شما ایجاد کند. راه‌های ابتکاری پیدا کنید تا ورزش‌های بیشتری انجام دهید. در کوتاه‌ترین زمان نتایج آن را خواهید دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در هر ساعت نیم لیتر آب .... لطفا نویسنده خودش امتحان کنه

    • سعید

      ممنونم. من ساعت های زیادی پشت میز می شینم. خیلی عالی بود. ممنونم. استفاده کردم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج