۶۱۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تشخیص شخصيت افراد از روي فرم دندان‌ها

لبخندی شگفت‌انگيز داشته باشيد

لبه نوك دندان‌ها برجستگي خاصی دارد كه به مرور زمان در اثر افزايش سن و استفاده از دندان‌ها جهت جويدن و غذا خوردن، لبه دندان‌ها سايش مي‌يابد...

لبخندی شگفت‌انگيز داشته باشيد

لبخندی شگفت‌انگيز داشته باشيد

نحوه درمان دندان‌قروچه بسيار ساده است؛ ابتدا از دهان بيمار قالبي گرفته مي‌شود و براساس قالب دندان‌هاي بيمار يك محافظ شفاف سخت یا شفاف نرم بسته به تشخيص دندان‌پزشك متخصص ساخته شده و بيمار عزيز از اين محافظ هم در شب و گاهي اوقات در روز نيز مي‌تواند استفاده كند تا جلوي سائيده شدن دندان‌ها گرفته شود، علاوه بر درمان در دندان‌پزشكي نياز به مشاوره روان‌شناسي نيز در اين موارد ضروري است. براي مثال كار پراسترس با كاهش استرس قابل درمان است و به‌راحتي با انجام تمرين‌هاي ورزشي و مشاوره درست با يك روان‌شناس حاذق مشكل حل خواهد شد: گاهي نیز از داروهاي شل‌كننده عضلاني استفاده مي‌كنيم.


از روي فرم دندان‌ها مي‌توان سن افراد را تشخيص داد

همان‌طوري كه در عكس شماتيك ديده مي‌شود، در افراد جوان طول دندان‌ها بلندتر از افراد پير است. لبه نوك دندان‌ها برجستگي خاصی دارد كه به مرور زمان در اثر افزايش سن و استفاده از دندان‌ها جهت جويدن و غذا خوردن، لبه دندان‌ها سايش مي‌يابد. اكثر بيماران در 30 تا 50 سالگي به دليل فشارهاي عصبي ناشي از كار سخت و زندگي ماشيني قرن حاضر دچار سائيدگي دندان‌ها هستند كه همين امر اعتمادبه‌نفس آن‌ها را كاهش مي‌دهد. براي اين‌كه مشخص شود سائيدگي دندان‌ها در اكثر افراد وجود دارد با نوك انگشت لبه دندان‌ها را لمس كنيد، مشاهده سائيدگي دندان‌ها بسيار ملموس است. به عمل سائيده شدن دندان‌ها، دندان‌قروچه اتلاق مي‌شود كه هم در بزرگسالان و هم در كودكان مشاهده شده است.


دندان‌هايي كه سائيده مي‌شوند

اكثر افراد در طول روز دندان‌هاي خود را به هم سائيده و دندان‌قروچه مي‌كنند که این کار معمولا باعث صدمه ديدن دندان‌‌ها نمي‌شود اما اگر اين عمل به صورت عادت و به‌طور دائم تكرار شود به خصوص در افرادي كه در طول روز كار پراسترس و پراضطراب دارند باعث سائيدگي و حتي شكستگي بعضی از دندان‌ها يا حتي كل دندان‌ها و تحليل لثه به طور شديد مي‌شود. لازم به ذكر است در افرادي كه ناهنجاري‌هاي دنداني دارند يعني دندان‌هاي نامنظم دارند خودكجي دندان‌ها باعث دندان‌قروچه به خصوص در خواب مي‌شود و در اكثر موارد فردي كه دندان‌قروچه دارد از اين عمل خوداطلاعي ندارد. دندان‌قروچه نه‌تنها باعث صدمه به دندان‌ها و درنتيجه از دست دادن آن‌ها مي‌شود بلكه مي‌تواند روي فك اثر گذاشته و باعث كاهش شنوايي، بيماري مفصل فك و حتي تغيير قيافه شخص شود.


آدامس نجويد

از مصرف سيگار اجتناب كنيد. از جويدن اشيایی مثل ته خودكار يا مداد يا آدامس اجتناب كنيد. زيرا جويدن آدامس باعث افزايش فشار عضلاني شده كه خود باعث انقباض و سفتي عضلات مي‌شود. شب‌ها با قرار دادن يك ليف حوله‌اي گرم بر روي جلو گوش و بر روي گونه‌هاي‌تان باعث شل شدن عضلات اين ناحيه شويد . نكته مهم اين است كه در افرادي‌كه دچار سائيدگي دندان‌ها (دندان‌قروچه باشند) پس از استفاده از محافظ شب night guard قدم دوم بلند كردن دندان‌هاست كه اين كار توسط پوشش‌هاي سراميكي تقويت شده كه توسط كامپيوتر طراحي و ساخته مي‌شود امكان‌پذير است. سراميك‌هاي جديد علاوه بر مقاومت بسيار بالا با لثه دوست بوده و زيبايي خاصي خواهد داشت. رنگ‌آميزي بسيار زيبا و شفاف است. مقاومت سراميكي‌هاي هوشمند بسيار بالاست ولي انجام اين مراحل نياز به دانش و تبحر در زمينه روان فكي است بنابراين اصلاح معجزه‌آساي طرح لبخند ارمغان اين درمان شگفت‌انگيز خوانده مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج