۹۴۳۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

دنیای مدرن کودکی

طراحی اتاق مدرن برای کوچولوها

چه خوش​مان بيايد چه نه، در دنيايي زندگي مي​کنيم که ويژگي​اش مدرن بودن آن است. مردماني مدرن، خانه‌هايي مدرن، منطقه​هايي مدرن و شهرهايي مدرن. طبيعي است که در چنين شرايطي بچه​ها ترجيح مي​دهند در همين دنياي مدرن زندگي کنند.

طراحی اتاق مدرن برای کوچولوها
چه خوش​مان بيايد چه نه، در دنيايي زندگي مي​کنيم که ويژگي​اش مدرن بودن آن است. مردماني مدرن، خانه‌هايي مدرن، منطقه​هايي مدرن و شهرهايي مدرن. طبيعي است که در چنين شرايطي بچه​ها ترجيح مي​دهند در همين دنياي مدرن زندگي کنند. به هر حال آنها بچه​هاي 50سال پيش نيستند و مي​خواهند خودشان را با دنياي امروز وفق بدهند.

در همين راستا اغلب بچه​ها دوست دارند زندگي مدرن را حتي در اتاق​هاي شخصي​شان هم به وضوح ببينند. البته طراحي مدرن يک اتاق کودک چندان هم کار سختي نيست به شرط اينکه نکات ريزي که در اين ميان وجود دارد رعايت شود. نکات ريزي که چه بسا ضروري​ترين، المان​ها براي داشتن يک فضاي مدرن در اتاق کودک است.


طراحی اتاق مدرن برای کوچولوها

مي​توانيد از تابلوهاي نقاشي انتزاعي در اتاق استفاده کنيد. البته اين تابلوها نبايد اينقدر به چشم بيايند که رنگ اصلي ديوارها تحت تأثير آنها قرار بگيرد. البته که اين تابلوهاي نقاشي به واسطه رنگ​آميزي مي​توانند با رنگ ديوارها هماهنگ باشند. يعني تا زماني که نماي اتاق ايده​آل است حتي وجود رنگ​هاي تيره هم در تابلوهاي نقاشي مشکل​ساز نخواهد بود.


طراحی اتاق مدرن برای کوچولوها

اول از همه به ديوار اتاق​ها فکر کنيد. رنگ ديوارها بايد سرد و خنک باشد. مثل آبي​روشن يا صورتي روشن. هرگز از رنگ​هاي متاليک براي ديوارها استفاده نکنيد. چنين رنگ​هايي براي اتاق هيچ مناسبتي ندارند و در ضمن باعث مي​شوند بچه​ها هرگز احساس آرامش نکنند. در ضمن براي طبيعي​تر کردن فضاي اتاق و تأثيرگذاري رنگ​هاي خنکي که ذکر شد سعي کنيد کمي هم​رنگ سفيد به اتاق اضافه کنيد. حالا چه در قالب وسايل و چه در قالب رنگ​آميزي حاشيه ديوارها.

براي بقيه اتاق از جمله وسايلي مثل تخت و لوستر خيلي مهم نيست که حتما همه چيز مدرن باشد چون به طور کلي در چنين مواردي چيزهايي پيشنهاد مي​شود که راحتي بچه​ها را به همراه داشته باشد.


طراحی اتاق مدرن برای کوچولوها

مدرن کردن اتاق کودک با توجه به سن آنها بسيار کار راحتي است. همانطور که ذکر شد، صرفا رنگ​آميزي ديوارها و تابلوهاي نقاشي مي‌توانند فضاي يک اتاق را کاملا امروزي و مدرن کنند. البته در اين بين پدرومادرها مي​توانند با توجه به اندازه اتاق بچه​ها انتخاب‌هاي مختلفي براي آنها پيش رو داشته باشند.


طراحی اتاق مدرن برای کوچولوها

مشکل اصلي وقتي ايجاد مي​شود که بايد جايي براي اسباب​بازي​ها در اتاق در نظر گرفت. خب بيشتر اسباب​بازي​ها در واقع هماهنگي با مدرنيته ندارند. البته براي اين قضيه دو راه حل وجود دارد. اول اينکه پدر و مادرهاي محترم اينقدر پولدار باشند تا بتوانند اسباب​بازي​هاي گرانقيمت براي بچه​ها بخرند ـ چون اسباب​بازي​هاي گران معمولا مدرن هم هستند ـ هر چند اين راه حل کم و بيش نامعقول است!​ يا اينکه اگر مي​خواهيد فضاي اتاق صددرصد مدرن باشد، اسباب​بازي​ها را در جايي ديگر نگهداري کنيد و براي تزئين اتاق از آنها استفاده نکنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

طراحی اتاق مدرن برای کوچولوها


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • asal

      خیلی دوس داشتنی بود مرسی.
      دوسش داشتم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج