۱۲۰۷۶۳۶
۱ نظر
۱۹۰۲
۱ نظر
۱۹۰۲
پ

خوشگلی و جذابیت خانم‌ها را چه چیز نابود می‌کنه؟

همه خانم ها به دنبال زیبایی پوستشان هستند، اما کارهایی را ناخواسته انجام می دهند که ممکن است ندانند چه تاثیرات مخربی برروی پوستشان می گذارد.

برترین‌ها: همه خانم ها به دنبال زیبایی پوستشان هستند، اما کارهایی را ناخواسته انجام می دهند که ممکن است ندانند چه تاثیرات مخربی برروی پوستشان می گذارد.

جذابیت برای خیلی ها مهم ترین نکته محسوب می‌ شود. محققان به این نتیجه رسیده اند که انتخاب‌ های مختلفی در سبک زندگی باعث می‌ شوند تا جذابیت کم شود؛ که خیلی از شما این نکات را نمی‌ دانید اما به طور مستقیم روی کیفیت پوست تان اثر گذار است.

نخوابیدن به اندازه کافی

خوشگلی و جذابیت خانم‌ها را چه چیز نابود می‌کنه؟

طبق مطالعاتی در سال 2017، اگر شما دو شب به اندازه کافی نخوابید، از جذابیت ظاهری تان کم می شود. محققان مطالعاتی را در این باره انجام داده‌اند و عکس‌ هایی را از افراد به ثبت رساندند و متوجه شدند کسانی که خواب آشفته ای دارند، از زیبایی شان کم شده است. به خاطر همین توصیه می‌ شود که همه؛ شب ها 8 ساعت خواب با کیفیت داشته باشید.

مصرف زیاد شکر

محققان به این نتیجه رسیده اند که مصرف زیاد شکر باعث می‌ شود شما سن تان بالاتر از آنچه که هستید نشان دهد، زیرا شکر، گلوکز یا فروکتوز باعث تولید موادی می‌ شوند که سموم را ایجاد می‌ کند، به کلاژن و الاستین که دو پروتئین مهم پوست بوده و برای جوانی و شادابی هستند؛ نیز آسیب خواهد زد.

استرس زیاد

خوشگلی و جذابیت خانم‌ها را چه چیز نابود می‌کنه؟

استرس مزمن باعث می‌ شود که شما نتوانید زندگی راحتی داشته باشید؛ همچنین هورمون کورتیزول در بدنتان ترشح می‌ شود که باعث پیری پوست خواهد شد. حتی اگر قوی ترین سیستم ایمنی را هم داشته باشید، با استرس آن را از پا در می‌ آورید؛ این اتفاق بر روی جوانی و شادابی شما هم تاثیر منفی خواهد داشت.

مصرف زیاد گوشت

مطالعاتی در اروپا نشان داده است مردانی که گیاهخوار هستند، جذابیت مردانگی بیشتری دارند و همین مورد در مورد خانم ها هم صدق می کند. به خاطر همین توصیه می شود که خیلی در مصرف گوشت زیاده روی نکنید، زیرا به مرور زمان شادابی و جوانی پوست تان را از بین می برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      باز میخواد گوشت گرون شه حتما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج