جاباما
۱۲۱۳۷۴۵
۷۴۵۷
۷۴۵۷
پ

با این خوردنی‌ها به جنگ کمبود اسپرم بروید

برای رفع مشکلات ناباروری در ابتدا باید تولید اسپرم زیاد شود. به سراغ مواد خوراکی سرشاری خواهیم رفت که علاوه بر افزایش اسپرم، میل جنسی را نیز تقویت می‌کنند.

برترین‌ها: برای رفع مشکلات ناباروری در ابتدا باید تولید اسپرم زیاد شود. به سراغ مواد خوراکی سرشاری خواهیم رفت که علاوه بر افزایش اسپرم، میل جنسی را نیز تقویت می‌کنند.

اکثر مردان برای افزایش شانس باروری، درمان و رفع ناباروری، افزایش لذت در رابطه جنسی و جلوگیری از انزال زودرس به دنبال راه حلی طبیعی و البته مطئن هستند. استفاده از مواد غذایی و خوراکی های طبیعی افزایش دهنده اسپرم بخشی از راههای اثربخش در این رابطه است.

با این خوردنی‌ها به جنگ کمبود اسپرم بروید

افزایش حجم منی میتواند لذت ارگاسم رابیشتر و مدت آنرا طولانی تر نماید.بعلاوه افزایش تولید اسپرم در بیضه میتواند میل جنسی شما را هم بیشتر سازد.

برای آنکه اسپرم زیاد شود از این مواد طبیعی استفاده کنید

شکلات تیره رنگ برای تقویت اسپرم:

با این خوردنی‌ها به جنگ کمبود اسپرم بروید

شکلات تیره رنگ یک داروی مقوی برای افزایش غریزه جنسی است چرا که حاوی ال- آرژنین است، این ماده یک اسید آمینه شناخته شده برای افزایش حجم مایع منی و بهبود شدت ارگاسم است. البته زیاده روی در مصرف آن به هیچ وجه توصیه نمی شود به دلیل انکه موجب افزایش وزن و کاهش میزان تستسترون در بدن خواهد شد.

زیاد شدن اسپرم با صدف دریایی:

شاید صدف دریایی هیچ جایی در سبد غذایی شما نداشته باشد در حالی که خواص بسیاری را در خود گنجانده است. صدف سرشار از روی است، ماده معدنی که نقش مهمی در بهبود سطح تستسترون و تولید اسپرم در مردان دارد. مواد معدنی موجود در صدف یکی از قوی ترین ها برای بهبود رابطه جنسی و افزایش انرژی در مردان است.

تخم مرغ موثر در ازدیاد اسپرم:

با این خوردنی‌ها به جنگ کمبود اسپرم بروید

شاید شما از این توصیه ی قدیمی ترها را شنیده باشید که به افراد نابارور و زنان نازا تخم مرغ خوری را پیشنهاد می کنند. تخم مرغ در لیست مواد غذایی اسپرم زیادکن هم قرار دارد و به دلیل داشتن میزان قابل توجهی پروتئین و ویتامین ای شرایط را برای تولید اسپرم سالم و قوی در بیضه ها فراهم می سازد. همچنین مصرف تخم مرغ برای از بین بردن رادیکال های آزاد که منجربه نابودی اسپرم در بدن مردان می شوند اهمیت دارد.

اسفناج برای زیاد شدن اسپرم:

با این خوردنی‌ها به جنگ کمبود اسپرم بروید

برگهای سبز پرخاصیت برای مردان هم فایده دارند. از آنجایی که سبزیجات برگ سبز دارای مقدار زیادی اسید فولیک هستند ساختار و شکل کلی اسپرم را تقویت می کنند.

کمبود سطح فولات در بدن باعث تغییر شکل اسپرم شده و آن را دارای دوسر و دو دم می کند که این عاملی برای ناموفق بودن عمل لقاح و باروری است که حتی اگر اسپرم قادر به تکمیل پروسه ی لقاح شود بارداری جنین ناقص شکل می گیرد پس اهمیت مصرف اسفناج برای تامین اسید فولیک بدن هم برای زنان و هم برای مردان ثابت شده است.

زیاد کردن اسپرم با خوردن موز:

موز حاوی انزیمی به نام بروملین است که موجب افزایش میل جنسی در مردان می شود. این میوه غنی از ویتامین B است که می تواند در افزایش استقامت اسپرم و حتی تامین انرژی مردان تاثیرگذار باشد.

مارچوبه برای زیاد کردن اسپرم:

با این خوردنی‌ها به جنگ کمبود اسپرم بروید

مارچوبه غنی از ویتامین سی است، این خوردنی پرخاصیت اما کم طرفدار را از سالهای دور به عنوان یک ماده حجم دهنده اسپرم مردان می شناسند و برای درمان مردان نابارور از ان استفاده می شده است. میزان قابل توجهی از ویتامین سی موجود در مارچوبه اسپرم ها را در برابر رادیکال های آزاد یا به اصطلاح نابود کننده های اسپرم در مردان محافظت می کند.

ازدیاد اسپرم با سیر:

تاریخچه ی درمانی سیر به قرن ها پیش بازمیگردد ،استفاده از خواص سیر در درمان بیماری های قلبی عروقی و رفع مشکلات عفونی با مصرف سیر از سالها دور آغاز شده است اما بسیاری از مردم نمی دانستند که حبه های سیر داروی بسیار قوی برای درمان ناباروری و افزایش دهنده مشکلات جنسی است.

سیر توانایی درمان اختلال کمبود اسپرم را دارد ، آلیسین موجود در سیر باعث بهبود جریان خون در اندام های جنسی مردان شده و افزایش تولید اسپرم و حجم منی را نتیجه می دهد.

خرنوب و بی تحرکی اسپرم:

با این خوردنی‌ها به جنگ کمبود اسپرم بروید

فرمول خرنوب به کار برده شده، هم تعداد اسپرم های متحرک موجود در این ۷ الی ۸ میلیون اسپرم را افزایش می دهد و هم اسپرم های متحرک را پرتحرک تر می کند. از طرفی تعداد کم اسپرم متحرک را افزایش می دهد و از طرف دیگر برای اسپرم های متحرک موجود نیز تحرک و فعالیت بیشتری را سبب می شود.

با وجودی که تعداد اسپرم آنها از اندازه طبیعی بسیار کم است به علت اینکه درصد مشخصی از اسپرم ها دارای حرکت بسیار سریع هستند احتمال رسیدن آنها به تخمک، بالا خواهد بود. در سایة این امر با وجود کم بودن تعداد اسپرم از اندازه طبیعی، حاملگی می تواند شروع شود.

تاثیر هویج در زیاد کردن اسپرم:

ویتامین A یک ماده مغذی و مهم برای افزایش سطح تولید اسپرم و مهمتر از آن بهبود تحریک آنهاست. هویج سرشار از این ماده مغذی است و می تواند یک تقویت کننده طبیعی موثر باشد. برای تامین این ویتامین علاوه بر هویج می توانید از بلغوز جو دوسر، فلفل قرمز و زردآلو خشک هم استفاده کنید.

زیاد کردن اسپرم با زالزالک:

با این خوردنی‌ها به جنگ کمبود اسپرم بروید

زالزالک را در طب باستانی یک جادوگر کوچک می نامند. این خوردنی ریز با ترکیبات قوی درجه حرارت کیسه بیضه را در سطح مطلوب نگاه می دارد، همان کیسه ای که تولید کننده اسپرم در مردان است. اهمیت این مساله زمانی بیشتر شد که متخصصین دریافتند دمای بالای کیسه اسپرم مانع تولید مطلوب اسپرم و موجب انزال زودرس در مردان می شود.

خواص گردو برای اسپرم و زیاد شدنش:

شاید یکی از مغزهای پرخاصیت که بیشتر از دیگر اعضای خانواده اجیل ها نامش در میان خوردنی های مفید برده می شود گردو باشد، یکی از مواد مغذی و کلیدی برای افزایش حجم اسپرم در بدن مردان.اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در گردو اصلی ترین ماده افزایش دهنده اسپرم و بهبود جریان خون در آلت تناسلی مردان است.

دانه کدو تنبل برای زیاد شدن اسپرم:

با این خوردنی‌ها به جنگ کمبود اسپرم بروید

این دانه ی مغذی حاوی فیتواسترول است، ماده ای که به عنوان بهبود دهنده تولید تستسترون شناخته می شود. ماده ی معرفی شده یکی از عوامل مهم در افزایش تعداد اسپرم و همچنین حجم مایع منی است. این دانه ی خوشمزه حاوی اسیدهای چرب ضروری است که برای بهبود جریان خون در اندام تناسلی مردان نیاز است.

لیست ارائه شده مطمئنا تنها مواد غذایی مورد نیاز بدن مردان برای افزایش تولید اسپرم و رفع ناباروی نخواهد بود و استفاده از مواد غذایی دیگر که حاوی اسید فولیک ، امگا ۳ و ویتامین های اشاره شده در این مورد توصیه می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج