اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۵۴۶۴۴
۵۵۹
۵۵۹
پ

بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۳ که باید منتظر آن باشید

در این پست قصد داریم بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۳ که باید منتظر آن بود را به شما معرفی کنیم

در این پست قصد داریم بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۳ که باید منتظر آن بود را به شما معرفی کنیم

از زمانی که بروس لی وارد سینمای دنیا شد و با فیلم‌های پرحادثه و گاهاً خشونت‌بار خود محبوبیت زیادی پیدا کرد، ژانر اکشن به یکی از پایه‌های صنعت فیلم‌سازی تبدیل شده و روز به روز بر تعداد علاقمندان به آن نیز افزوده می‌شود. اگر علاقمند به دنیای فیلم و سریال باشید، با یک جست و جوی سریع در حافظه خود می‌توانید لیستی از فیلم‌های اکشن را نام ببرید که محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم سراسر جهان به دست آورده‌اند. بازیگرانی چون تام کروز، جیسون استاتهام، وین دیزل و چندین و چند بازیگر دیگر با نقش‌آفرینی در فیلم‌های اکشن متعدد، بر محبوبیت این ژانر افزوده‌اند. حال با وجود نزدیک شدن به اواخر سال ۲۰۲۲، اغلب دوستداران سینما در انتظار فیلم‌های سال ۲۰۲۳ هستند. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله شما را با ۱۲ تا از بهترین فیلم‌های اکشن دنیا در سال ۲۰۲۳ آشنا کنیم. ضمن آشنا شدن با بهترین فیلم‌های اکشن جدید، برای دانلود فیلم اکشن و دانلود فیلم خارجی با ما همراه باشید.

بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۳

با یک مرور کلی بر فیلم‌های سال ۲۰۲۳ در می‌یابیم که سال جدید پر از فیلم‌های هیجان‌انگیز با بازی بهترین بازیگران دنیاست که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند. چندین مجموعه محبوب قسمت جدید خود را در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌کنند و می‌توانیم نوید دانلود آن‌ها از سایت فیلمینو را به شما بدهیم. البته فیلم‌های جدیدی نیز در لیست انتشار قرار دارند؛ بنابراین اگر پیش از این دنبال‌کننده فیلم‌های اکشن بودید، نگران نباشید. فیلم‌های جدید، برای شما منتشر می‌شوند. پیش از هرچیز لیستی از بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۳ آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. یک آشنایی مختصر با هر یک از آن‌ها می‌تواند شما را تا لحظه اکران، منتظر نگه دارد. با ما همراه باشید.

The equalizer ۳

اولین فیلم از لیست بهترین فیلم‌های اکشن، فیلم the equalizer ۳ با بازی دنزل واشینگتن است که طبق اخبار منتشر شده بناست در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ مصادف با ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ منتشر شود. این فیلم که به کارگردانی آنتوئین فوکوئا ساخته شده، ادامه ماجراجویی‌های رابرت مک کال، کارگر ساده یک فروشگاه که سابقاً آدم‌کش نیز بوده است را روایت می‌کند. اگر به دنبال دانلود فیلم اکشن هستید، این فیلم را از دست ندهید.

 

The marvels

 اگر به فیلم‌های اکشن ابرقهرمانی علاقه دارید، به هیچ عنوان نباید فیلم the marvels را از دست بدهید. دنیای مارول ممکن است مورد علاقه هر کسی نباشد؛ اما علاقمندان به آن، طرفداران دو آتیشه‌ای هستند که به هیچ عنوان فیلم‌ها را از دست نمی‌دهند. The marvels به کارگردانی نیا داکوستا و با بازی هیجان‌انگیز بری لارسون، تیونا پریس و ایمن ولانی در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. ادامه داستان‌های انتقام‌جویان، پایان بازی، کاپیتان مارول و دیگر فیلم‌های مجموعه مارول را در این فیلم تماشا خواهید کرد. 

 

 Mission: Impossible ۷ – Dead Reckoning: Part۱

 مأموریت غیرممکن سال‌هاست با بازی تام کروز چشم‌ها را به خود میخکوب کرده و حالا قرار است هفتمین قسمت از مجموعه خود را در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۲۳ به اکران درآورد. بازیگرانی چون سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، هایلی اتول و... مقابل دوربین کریستوفر مک‌کوئری بازی خواهند کرد. برای دانلود فیلم اکشن مأموریت یرممکن می‌توانید به سایت فیلیمنو مراجعه کنید. 

 

Indiana jones۵

 به نظر می‌رسد ۲۰۲۳ پر از فیلم‌هایی است که چندین قسمت پرطرفدار به دنیای علاقمندان به فیلم ارائه کرده‌اند. پنجمین قسمت Indiana jones قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ اکران شود. هاریسون فورد، پوئب والر بریج، مدس می‌کلسون و... در روایت ماجراجویی‌های باستان‌شناسان همکاری می‌کنند. کارگردان این فیلم جیمز منگولد است که یک داستان ماجراجویانه و اکشن را به بهترین شکل به تصویر کشیده است. 

 

The flash

 به نظر می‌رسد فیلم the flash نیز یکی از فیلم‌های اکشن برتر سال ۲۰۲۳ باشد. این فیلم که در ژانر اکشن و ابرقهرمانی ساخته شده است، فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون را با کارگردانی‌اندی موسکیتی به تصویر می‌کشد. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان بن افلک، ازرا میلر، ساشا کال و کرسی کلمونس را نام برد. در این فیلم، فلش تلاش می‌کند با سفر به گذشته، جان مادر خود را نجات دهد و همین مسأله برای او ماجرا‌هایی را رقم می‌زند که در مجموع، فیلم هیجان‌انگیزی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. اگر علاقمند به دانلود فیلم اکشن با تم ابرقهرمانی هستید، از تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ می‌توانید منتظر اکران این فیلم باشید. the flash توسط دی‌سی فیلمز، دیسکو فکتوری و دابل دریم تولید می‌شود. 

بهترین فیلم های اکشن سال 2023 که باید منتظر آن باشید

Transformers: Rise of the Beasts

 از علاقمندی‌هایتان بگویید؛ دنبال یک فیلم علمی تخیلی جدیدی می‌گردید؟ تبدیل‌شوندگان باب سلیقه شماست. ۹ ژوئن ۲۰۲۳ فیلمی اکران خواهد شد که نمادی از تخیل در ژانر اکشن بوده و می‌تواند برای چند ساعت شما را به خوبی سرگرم کند. استیون کاپل جی آر فیلمی را کارگردانی کرده که روایتگر جنگ‌هایی است که به دنبال ظهور هیولا‌ها در ۱۹۹۰ رخ می‌دهد. در داستان این فیلم ماکسیمال‌ها، پریداکان‌ها و ترورکان‌ها به زمین می‌آیند تا دشمنان را نابود کنند. 

بهترین فیلم های اکشن سال 2023 که باید منتظر آن باشید

Fast X

 محال است اهل فیلم و سریال باشید و از مجموعه سریع و خشن چیزی ندانید. یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های سال‌های اخیر این بار در سال ۲۰۲۳ تحت عنوان Fast X اکران خواهد شد. سریع و خشن ۲۰۲۳ به کارگردانی لوئیس لتریر، در تاریخ ۱۹ مه ۲۰۲۳ اکران خواهد شد و می‌توانید شاهد هنرنمایی جیسون موموآ، وین دیزل، جان سینا و دیگر بازیگران مطرح این فیلم باشید. فست ایکس یک فیلم اکشن مهیج است که نباید تماشای آن را از دست بدهید. 

 

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

 طرفدار فیلم‌های اکشن و فانتزی با کمی چاشنی ماجراجویی هستید؟ به هیچ عنوان این فیلم را از دست ندهید. جان فرانسیس دیلی و جاناتان گلدستین دست به دست هم داده‌اند تا داستان همکاری یک دزد با چند ماجراجو برای پنهان کردن شئ باستانی را به تصویر بکشند. ماجرا‌هایی در این مسیر اتفاق می‌افتد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. بازیگرانی از جمله کریس پاین، رگه ژان پیج، آنسل الگورت و... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ می‌توانید به تماشای Dungeons & Dragons بنشینید. 

 

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

 یکی دیگر از بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۳ مربوط به دنیای مارول است. سومین قسمت از مرد مورچه‌ای در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. این فیلم توسط پیتوون رید کارگردانی شده و بازیگرانی چون کاترین نیوتن، اونجلین لیلی، پاول راد و... در آن بازی می‌کنند. قسمت اول و دوم این فیلم در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ اکران شده بودند و حالا فیلم‌نامه جف لاونس در قسمت سوم مرد مورچه‌ای در سال ۲۰۲۳ شما را شگفت‌زده خواهد کرد. برای دانلود فیلم خارجی می‌توانید در سایت فیلمینو منتظر اکران مرد مورچه‌ای باشید. 

 

Aquaman and the Lost Kingdom

 علاقمند به دنیای دی‌سی هستید؟ پس حتماً از انتشار پانزدهمین فیلم دی‌سی در سال ۲۰۲۳ باخبرید. جیمز با کارگردانی ادامه فیلم Aqaman ۲۰۱۸ شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این فیلم بازیگرانی چون امبر هرد، جیسون موموآ، ویلم دافئو، نیکول کیدمن و... را مقابل دوربین خواهد برد. برای دانلود فیلم اکشن و ماجراجویانه Aqaman می‌توانید در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ در سایت فیلمینو منتظر باشید. 

 

Blue beetle

با معرفی یازدهمین فیلم از لیست بهترین فیلم‌های اکشن 2023 یقین پیدا می‌کنید که سال جدید، سال ابرقهرمان‌هاست. Blue beetle که در 18 آگوست 2023 منتشر خواهد شد، داستان نوجوانی است که می‌تواند با یک سوسک آبی به قدرت‌های ماورایی دست پیدا کند؛ مثلاً بال و سپر و زره بسازد، سرعتش را کم و زیاد کند و یا سلاح‌های مختلف داشته باشد. یک سوسک آبی آغاز ماجرای یکی از بهترین فیلم‌های اکشن 2023 است. زولو ماریدوئنا، برونا مارکزین، بلیسا اسکوبدو و ... در این فیلم اکشن- برقهرمانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

Kraven the hunter

 در ششمین روز از ماه اکتبر ۲۰۲۳ فیلمی به کارگردانی جی سی شندور منتشر خواهد شد که تصویری از یک داستان مارول است. سرگی کراوینوف قصد دارد به تمام مردم ثابت کند که بهترین شکارچی دنیاست. همین تصمیم داستانی را رقم می‌زند که می‌تواند لحظاتی پر از هیجان را برایتان به ارمغان بیاورد. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان آرون تیلور جانسون، آریانا دبوز، کیستوفر ابوت و... را نام برد. برای مشاهده این فیلم پس از انتشار همانند دیگر فیلم‌های این لیست می‌توانید به سایت فیلمینو مراجعه کنید. 

 

کلام آخر

 برای از بین بردن خستگی یک روز پر کار یا به عنوان سرگرمی یک روز تعطیل، تماشای فیلم یک انتخاب هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد؛ به خصوص اگر فیلمی که انتخاب می‌کنید در ژانر اکشن باشد. در این صورت به معنای واقعی هیجان و بالا رفتن ادرنالین را تجربه خواهید کرد. به همین دلیل در این مقاله به معرفی بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۳ پرداختیم. حالا اگر می‌خواهید اولین نفری باشید که این فیلم‌ها را تماشا می‌کند، می‌توانید اخبار انتشار را از سایت فیلمینو پیگیری کنید. در این سایت امکان دانلود تعداد زیادی از جدیدترین فیلم‌ها برایتان فراهم شده است. پس برای دانلود فیلم خارجی و دانلود فیلم اکشن، فیلمینو را به یاد داشته باشید. ‌امیدواریم از مطالب این مقاله لذت برده باشید و از همین حالا فیلم مورد علاقه خود در سال جدید ۲۰۲۳ را پیدا کنید. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج