۱۲۷۵۷۳۷
۸۵
۸۵
پ

راهنمای خرید آخرین نسخه آنتی ویروس eset یا nod۳۲

کمپانی eset برای کاربران خانگی و حرفه ای نسخه های متفاوتی از نرم افزار های امنیتی را ارائه داده است که امنیت کاملی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. حال آن که هم میدانیم ویژگی های کامل یک نرم افزار امنیتی زمانی حاصل می گردد که نسخه رسمی و ارجینال آنی نصب شود. در ادامه قصد داریم ویژگی های کلیدی جهت خرید نسخه ارجینال آنتی ویروس و همچنین ویژگی های این نسخه از آنتی ویروس را بررسی کنیم.

کمپانی eset برای کاربران خانگی و حرفه ای نسخه های متفاوتی از نرم افزار های امنیتی را ارائه داده است که امنیت کاملی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. حال آن که هم میدانیم ویژگی های کامل یک نرم افزار امنیتی زمانی حاصل می گردد که نسخه رسمی و ارجینال آنی نصب شود. در ادامه قصد داریم ویژگی های کلیدی جهت خرید نسخه ارجینال آنتی ویروس و همچنین ویژگی های این نسخه از آنتی ویروس را بررسی کنیم.

معرفی محصولات ارائه شده eset در نمایندگی نودسرو

 نمایندگی رسمی آنتی ویروس Eset در کشور ایران با بیش از 15 سال سابقه ارائه نسخه ارجینال نرم افزار های امنیتی eset با گارانتی و تضمین کارکرد تا روز آخر بوده و در حال حاضر نودسرو تنها فروشنده لایسنس محصولات eset در کشور با سابقه طولانی است. آخرین ورژن eset برای محصولات خانگی شامل ESET NOD32 Antivirus  و ESET Internet Security بوده که در حال تهیه این مقاله آخرین نسخه موجود 16 می باشد. همچنین نسخه موبایل های اندرویدی ESET Mobile Security می باشد که برای نصب آن به صورت متسقیم از مارکت های ایرانی و خارجی امکان پذیر هست. همچنین برای نسخه های سرور نیز راهکار امنیتی eset server security  یا با نام قدیمی eset file security ارائه می گردد. همچنین برای سایر سیستم عامل ها شامل لینوکس و مک نیز به ترتیب راه کاری های امنیتی ESET NOD32 Antivirus for Linux Desktop و  ESET Cyber Security  ارائه می گردد.

راهنمای خرید آخرین نسخه آنتی ویروس eset یا nod32

راهنمای خرید لایسنس آنتی ویروس نود ۳۲ ارجینال:

برای خرید لایسنس نود ۳۲ از نودسرو کافی است تا به سایت نودسرو به نشانی https://original-nodsrv.com وارد شده و بر اساس تعداد سیستم های دستگاه های مورد نیاز اقدام به تهیه آنتی ویروس نمایید. برای مثال در صورتی که قصد دارید از دو دستگاه محافظت نمایید نسخه دو کاربر آنتی ویروس را تهیه کنید، یا برای مثال در صورتی که قصد نصب آنتی ویروس در موبایل اندرویدی و یک دستگاه کامپیوتری دارید نسخه مالتی دیوایس را تهیه کنید. پس از طی کردن مراحل عادی خرید و دریافت لایسنس کافی است تا نرم افزار را از لینک مستقیم از سایت رسمی eset.com نصب کرده و با لایسنس خریداری شده اقدام به فعال سازی نرم افزار نمایید. محدودتی در انتخاب نسخه کامپیوتر ویندوز وجود ندارد و به انتخاب خودتان شما می توانید ESET NOD۳۲ Antivirus یا ESET Internet Security را نصب نمایید.

راهنمای خرید آخرین نسخه آنتی ویروس eset یا nod32

تفاوت نسخه ESET Internet Security و Antivirus ESET NOD۳۲ از نظر ویژگی ها

ESET Internet Security شامل ویژگی هایی مانند مدیریت امنیت شبکه، خدمات آنلاین، یکپارچه سازی بانکداری آنلاین و حفاظت از حریم خصوصی است. آنتی ویروس ESET NOD32 به دلیل قابلیت هایی مانند محافظت از بدافزار، قابلیت های ضد هکر، امنیت داده ها و محافظت باج افزار شناخته شده است. وقتی ESET Internet Security را با آنتی ویروس ESET NOD32 مقایسه می کنید، به دنبال مقیاس پذیری، سفارشی سازی، سهولت استفاده، پشتیبانی مشتری و سایر عوامل کلیدی باشید. بهترین مورد که با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دارد. در حال حاضر آخرین نسخه آنتی ویروس خانگی eset ورژن 16 بوده که با لایسنس نود ۳۲ ورژن ۱۶ فعال خواهد شد و ویژگی های ذکر شده برای شما قابل استفاده می باشد.

ESET Internet Security یا ESET NOD۳۲ Antivirus کدام بهتر است

ESET Internet Security و ESET NOD32 Antivirus را می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد و برای تیم هایی با نیازهای خاص مناسب است. نسخه اینترنت سکیوریتی شامل محافظت آنلاین و محافظت از سیستم می باشد و نسخه آنتی ویروس بیشتر برای محافظت محلی از رایانه شما مناسب هست. همچنین به گفته برخی از کاربران نسخه آنتی ویروس نود 32 سبک تر بوده و برای سیستم های با منابع ضعیف تر ترجیح داده می شود. 

تفات پکیج های آنتی ویروس eset

به صورت کلی تفاوت در پکیج های ارائه شده در سایت نودسرو در تعداد کاربر و یا نوع دستگاه و سیستم عامل می باشد. در صورتی که نسخه های خانگی سیستم عامل ویندوز استفاده می شود، که شامل 7، 8، 8.1، 10، 11 می باشند باید یکی از ورژن های ESET Internet Security یا ESET NOD32 Antivirus نصب شود. تفاوت در تعداد کاربر نیز بسیار مهم می باشد و نیاز است تا کاربر بر اساس تعداد سیستم ها یا موبایل هایی که قصد فعال سازی دارید لایسنس مربوطه را خرید نماید برای مثال نسخه 3 کاربر کامپیوتر قابلیت فعال سازی سه دستگاه را به صورت همزمان خواهد داشت و اعتبار یکساله آن از زمان خرید لایسنس نود 32 فعال خواهد شد.

لایسنس ارجینال نود ۳۲ چه ویژگی هایی دارد؟

در ابتدا لازم است ذکر شود بسته های آنتی ویروس ارجینال فقط به صورت آنلاین ارائه می شوند و تقریبا همگی بسته های فیزیکی بازار کشورمان نسخه کرک شده و یا دستکاری شده غیر ارجینال نرم افزار می باشند و بسیار مهم است که کاربر از منبلع معتبر اقدام به خرید نمایند. پس از خرید لایسنس آنتی ویروس ارجینال شما یک کد 20 رقمی دریافت خواهد کرد که نیاز است طبق آموزش ارائه شده و در برخی موارد استفاده از دستورالعمل ویژه هر نسخه عمل کرده تا اقدام به فعال سازی نرم افزار نمایید. در حال حاضر امکان تشخیص نسخه ارجینال از روی ظاهر لایسنس وجود ندارد و نکته مهمی که وجود دارد این است که نرم افزار آنتی ویروس را حتما از سایت رسمی eset دانلود نمایید . پیشوند های موجود برای لایسنس ها تفاوتی نداشته و همگی کارایی یکسانی دارند. در ادامه سایر ویژگی ها برای تشخیص این که آیا لایسنس تهیه شده ارجینال است یا خیر آورده شده است.

  • برای نصب نرم افزار حتما آن را از سایت اصلی آنتی ویروس به نشانی com دانلود و نصب نمایید برای نصب نیاز به هیچ گونه کرک و فعال سازی نمیباشد. متاسفانه اکثر سایت های غیرمجاز اقدام به دستکاری نسخه ارجینال کرده و لینک به کاربر ارسال خواهند نمود که توجه به این نکته ضروری است.. لینک موجود در نمایندگی نودسرو، لینک مستقیم از سایت رسمی eset می باشد
  • کد لایسنس خریداری شده را مستقم بدون هیچگونه کم و کاستی و به صورت کامل در برنامه وارد کنید. و در صورت نیاز تنظیمات را روی آنتی ویروس اعمال کنید.
  • دقت کنید برای فعال سازی آنتی ویروس هیچ برنامه جانبی نیاز ندارید برای مثال هر برنامه اضافه ای شامل فعال ساز، تغییر سرور، کرک و... مجاز نمی باشد. (نسخه های ایرانی اقدام به کرک کردن آنتی ویروس میکنند).
  • در صورتی که با وارد کردن لایسنس آنتی ویروس فعال و آپدیت شد لایسنس دریافتی شما یک لاینسس ارجینال است.
  • نکته آخر اینکه با نصب و فعال سازی نسخه ارجینال آنتی ویروس در پایان و بعد از فعال سازی میتوانید با ثبتنام و یا ورود به آنتی ویروس در بخش eset home account اطلاعات اضافه مربوط به لایسنس خود را در سایت Eset بررسی نمایید. این ویژگی در نسخه های اصلی و ارجینال آنتی ویروس وجود خواهد داشت.
  • با خرید لایسنس نود ۳۲ از وب سایت نودسرو لایسنس ارجینال دریافت خواهید کرد.

معرفی نمایندگی نود ۳۲ ایران وب سایت نودسرو

نودسرو با بیش از 15 سال قدمت و خدمات ارائه محصولات امنیتی eset در ایران فعال بوده و تمامی نسخه های خانگی و نسخه های بیزینس را به صورت ارجینال ارائه می نماید. تمامی لایسنس های سایت ارجینال بوده و تا آخرین روز کارکرد لایسنس انقضا خواهند داشت. نودسرو با هدف ارائه مستقیم محصولات Eset در ایران فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر بستری را فراهم آورده است تا کلیه سیستم های داخل کشور بدون مشکل اقدام به نصب و فعال سازی آنتی ویروس نموده و پشتیبانی دریافت نمایند. این کار در نودسرو زیر نظر افراد متخصص انجام خواهد شد. بازخورد های دریافت شده از کاربران در طی این مدت همیشه باعث شده است تا بیشتر از قبل به نیاز مشتریان داخلی توجه کرده و محصول با کیفیت به کاربر ارائه گردد.

آدرس سایت نودسرو :  https://original-nodsrv.com

راهنمای خرید آخرین نسخه آنتی ویروس eset یا nod32

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج