جاباما
۱۱۴۸۸۵۵
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

آنچه باید از فصل تازه خانه کاغذی بدانید

سریال بسیار موفق اسپانیایی خانه کاغذی که در نتفلیکس پخش می‌شود، پر از چرخش و پیچش‌های داستانی است.

دیجی کلا مگ: سریال بسیار موفق اسپانیایی خانه کاغذی که در نتفلیکس پخش می‌شود، پر از چرخش و پیچش‌های داستانی است. این سریال‌ در نوامبر ۲۰۱۷ به پایان رسیده بود و هیاهوی کوتاه مدتی در بین بینندگان شبکه آنتنا ۳ ایجاد کرد اما هیچکس نمی‌توانست اتفاقات آینده را پیش‌بینی کند.

آنچه باید از فصل تازه خانه کاغذی بدانید

هشدار: در این متن، داستان ۴ فصل اول سریال لو می‌رود

هنگامی که نتفلیکس حق پخش خانه کاغذی را به دست آورد، این مجموعه جنایی به یک پدیده جهانی تبدیل شد. ارسولا کوربرو، بازیگر زن سریال حتی در مصاحبه اخیر خود اظهار داشت که موفقیت ناگهانی این مجموعه باعث شده است تا او و بقیه بازیگران پس از نمایش سریال در پلتفرم نتفلیکس، میلیون‌ها دنبال‌کننده به دست آورند.

محبوبیت روزافزون این مجموعه باعث شد فصل ۲ که قبلا نهایی شده بود، به فصل ۳ گسترش پیدا کند و همین‌طور روند ساخت ادامه پیدا کرد تا این که حالا قرار است فصل ۵ نیز منتشر شود. در فصل ۴ اتفاقات زیادی رخ داد و انتظارات برای انتشار فصل ۵، در شرف پایان یافتن است و این فصل به زودی در نتفلیکس منتشر می‌شود. اما چه اطلاعاتی از فصل ۵ و آخر این سریال غیرقابل پیش‌بینی و هیجان‌انگیز در دسترس است؟

فصل ۵ خانه کاغذی چه زمانی منتشر می‌شود؟

فصل ۵، آخرین فصل سریال خانه کاغذی است اما به صورت یکجا منتشر نمی‌شود. نتفلیکس اعلام کرده است که فصل ۵ را در دو قسمت جداگانه منتشر می‌کند تا پایان آن، مبهم‌تر شود. نیمه اول در سوم سپتامبر و در مجموع پنج قسمت پخش می‌شود و سپس پنج قسمت پایانی در سوم دسامبر منتشر می‌گردد. بنابراین زمان خداحافظی با پروفسور (آلوارو مورته) و سارقان مورد علاقه بینندگان، فرا رسیده است اما نه به این زودی و به صورت ناگهانی.

تریلر فصل ۵ را تماشا کنید

از آن‌جایی که بخش اول فصل ۵ خانه کاغذی به زودی منتشر می‌شود، نتفلیکس پیش از این، تریلر بخش اول فصل آخر را منتشر کرده است. می‌توان گفت این بخش، بسیار جذاب خواهد بود. سیرا (نجوا نیمیری) در خطر است و ممکن است پلیس، این سارقان را که در داخل بانک اسپانیا شرایط مناسبی ندارند، دستگیر کند. این تریلر لحظات مختلف اکشنی دارد و سوالات زیادی درباره اتفاقات آینده بر جای می‌گذارد.

آنچه باید از فصل تازه خانه کاغذی بدانید

نتفلیکس هنوز تریلر نیمه دیگر فصل ۵ را منتشر نکرده است، زیرا این بخش، تا دسامبر پخش نمی‌شود. برای دیدن تریلر بخش دوم، پیگیر فضای مجازی باشید تا به محض انتشار، از آن اطلاع پیدا کنید.

کدام بازیگران در فصل ۵ خانه کاغذی حضور دارند؟

بخشی از هیجان و جذابیت این سریال نتفلیکس، به خاطر گروه ستارگان اسپانیایی است که تماشاگران را متقاعد کردند که شاید آدم‌های به اصطلاح بد، آن‌قدرها هم بد نباشند. طرفداران پیش از این، با چند بازیگر محبوب خود مانند برلین (پدرو آلونسو)، نایروبی (آلبا فلورس) و مسکو (پاکو توس) خداحافظی کرده‌اند. این مرگ‌ها نه تنها غیرمنتظره بود، بلکه رویدادهای شگفت‌انگیز سریال را جالب‌تر کرد و نشان داد که هیچ‌کس در این دزدی‌ها امنیت جانی ندارد.

آنچه باید از فصل تازه خانه کاغذی بدانید

با این حال، آیا این بدان معناست که این شخصیت‌ها دوباره در فصل ۵ ظاهر نمی‌شوند؟ با توجه به آن‌چه در فصل ۴ دیدیم، برلین از طریق فلش‌بک‌های مختلف در سریال حضور داشت. بنابراین او در فصل ۵ نیز به حضور خود ادامه می‌دهد. هنوز مطمئن نیستیم که نایروبی هم در فلش‌بک‌ها ظاهر خواهد شد یا خیر اما طرفداران او امیدوارند این اتفاق بیافتد.

تا الان می‌دانیم که بازیگران زیر در فصل آخر خانه کاغذی حضور خواهند داشت:

  • پروفسور (آلوارو مورته)
  • توکیو (اورسولا کوربرو)
  • دنور (خیمه لورنته لوپز)
  • ریو (میگوئل هران)
  • هلسینکی (دارکو پریک)
  • راکل (اتزیار ایتانو)
  • مونیکا (استر آسبو)
  • پالرمو (رودریگو د لا سرنا)
  • مارسلا (لوکا پروس)
  • بوگوتا (هوویک کوچکریان)
  • آلیشیا (نجوا نمیری)
  • تاتیانا (دیانا گومز)
  • آرتورو رومان (انریکه آرس)
  • پریتو (خوان فرناندز)

آیا بازیگران جدیدی به گروه اضافه می‌شوند؟

فصل ۵، آخرین فصل خانه کاغذی است اما قرار است بازیگران جدیدی به این سریال بپیوندند. میگل آنخل سیلوستره، بازیگری اسپانیایی و درجه یک است که قبلا در دیگر سریال‌های نتفلیکس مانند اسکای روخو، نارکوس و سنس ۸، بازی کرده است و در فصل ۵ خانه کاغذی نیر حضور خواهد داشت. مطمئن باشید که او عشق سابق توکیو است و احتمالا گروه را از محاصره پلیس در بانک اسپانیا نجات می‌دهد.

آنچه باید از فصل تازه خانه کاغذی بدانید

یکی دیگر از بازیگران جدید، پاتریک کریادو، جوان‌ترین بازیگر فصل ۵ است. پاتریک در فصل گذشته، نقش رافائل، پسر برلین را بازی می‌کرد. ما در مورد میزان مشارکت او در طرح داستان، چیزی نمی‌دانیم اما تصاویر پشت صحنه‌ای که در فضای مجازی دست به دست می‌شوند، رافائل را در کنار برلین در فلش‌بک‌ها نشان می‌دهند. آیا او در سال‌های گذشته در ایده‌پردازی سرقت‌ها نقش داشته است؟ به زودی پاسخ این سوال مشخص خواهد شد.

هم‌چنین یک شخصیت جدید دیگر نیز وجود دارد که به عنوان یک آنتاگونیست به سریال ملحق می‌شود. خوزه مانوئل سدا، فرمانده ساگاستا خواهد بود و یک افسر نظامی بد‌‌اخلاق است که هر کاری می‌کند تا ماموریت‌های خود را با موفقیت به پایان برساند و در این راه، از هیچ چیز نمی‌ترسد. مطمئنا او برای سارقان محبوب طرفداران، حریف آسانی نخواهد بود.

چه چیزی درباره طرح داستان فصل ۵ خانه کاغذی می‌دانیم؟

تریلر بخش اول فصل ۵ سریال، تصاویری از آن‌چه قرار است اتفاق بیافتد نمایش می‌دهد. از همان ابتدا پروفسور را می‌بینیم که در خطر است، زیرا بازرس سابق، آلیشیا سیرا پناهگاه پنهان او را پیدا کرده است. برای اولین بار، پروفسور جایی برای فرار ندارد و حتی به بقیه اعضای گروه می‌گوید که این آخرین باری است که با آن‌ها صحبت می‌کند. جدا از این، سارقان بیش از ۱۰۰ ساعت است که در داخل بانک اسپانیا محبوس هستند. در حال حاضر، لیسبون در کنار آن‌ها حضور دارد و می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا فرار کنند. او حتی در تریلر فریاد می‌زند: «ما در شرایط خوبی قرار نداریم اما قرار نیست روحیه‌مان را از دست بدهیم.» با این حال، آن‌ها یک چالش بزرگ‌تر دارند و باید با ارتش روبرو شوند که برای حمله به بانک و خراب کردن برنامه استراتژیک آن‌ها، اعزام شده است.

الکس پینا، خالق سریال در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این فصل، شامل وحشیانه‌ترین و شدیدترین رویدادهای این مجموعه تا به امروز خواهد بود. او هم‌چنین اظهار داشت که افراد گروه در قسمتی از فصل ۵ مجبور می‌شوند تا از هم جدا شوند.

آیا اسپین‌آفی برای سریال خانه کاغذی ساخته خواهد شد؟

با وجود پخش فصل آخر، دنیای خانه کاغذی زوایای مختلفی دارد که هنوز می‌توان آن‌ها را بررسی کرد. بر اساس مصاحبه الکس پینا با یک مجله، همه کاراکترهای سریال دارای شخصیت‌های پیچیده ای هستند که دیدن آن‌ها در یک اسپین‌آف، جالب خواهد بود.

آنچه باید از فصل تازه خانه کاغذی بدانید

او درباره ایده‌های مختلفی صحبت کرد که می‌توان به واسطه آن‌ها وجوه شخصیتی کاراکترها را بیشتر به نمایش گذاشت: «من فکر می‌کنم آرتوریتو می‌تواند یک کمدی دارک اختصاصی داشته باشد. زوایای شخصیتی برلین بسیار واضح است. او زن‌ستیز، روان.پریش، خودخواه، خودشیفته، بزهکار و متجاوز است اما هنوز افراد زیادی هستند که او را می‌ستایند، زیرا او برای دوستی، وفاداری یا برادری، ارزش قائل است. دنور نیز شخصیتی است که جذابیت خاص خود را دارد. من دوست دارم دوباره از همه این شخصیت‌ها در یک اسپین‌آف استفاده کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا سریال به این قشنگی و جذابی تاحالا نبوده.هرکسی ندیده پیشنهاد میکنم که ببینه.نبینی نصف عمرت بر فناست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        پنج تا سریالی که واقعا هر کسی باید تو زندگیش ببینتشون و واقعا خاص هستن اینا هستن
        فرار از زندان
        پیکی بلایندرز( نقابداران )
        بریکینگ بد
        لیست سیاه
        و همین سریال مانی هیست

      • بدون نام

        فرار از زندان.پیکی بلایندرز.بریکینگ بد.لیست سیاه.خانه کاغذی بهترین سریالای تاریخن

    • بدون نام

      بهترین فیلم خارجی که دیدم اینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من سریال خارجی زیاد میبینم ولی بهترین فیلم ها سرقت پول یا همون خانه کاغذی و فرار از زندان بود

      • بدون نام

        فرار از زندان؟

      • بدون نام

        اینایی که گفتی سریالن فیلم نیستن

    • اسی

      از گاندیا چیزی ننوشتید؟ بسیار عامل مهمی هست به نظرم در فصل آخر

    • اسی

      در ضمن اسم توکیو Silene Oliveira هست یه کم تحقیق کنید

    • مهاجر

      واقعا عالیه و اونایی که میپسندنش پیشمهاد میکم حتما حتما حتما فراراز زندان رو ببینن چون واقعا اونم هیجانش زیاده

    • خودم

      عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج