adexo3
۱۲۰۱۱۱۵
۵ نظر
۷۷۸۷
۵ نظر
۷۷۸۷
پ

چند نوجوان خاص که عاشق مواد و رابطه هستند

سرخوشی یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام نوجوانانه است که توسط سام لوینسون برای شبکهٔ اچ‌بی‌او نوشته و ساخته شده‌ است. این مجموعه بر پایهٔ مینی‌سریال تلویزیونی به همین نام ساخته شده‌است. این سریال دربارهٔ گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی است و به تجربیاتشان از هویت، آسیب، مواد مخدر، دوستی، عشق و رابطه جنسی می‌پردازد.

برترین‌ها: سرخوشی یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام نوجوانانه است که توسط سام لوینسون برای شبکهٔ اچ‌بی‌او نوشته و ساخته شده‌ است. این مجموعه بر پایهٔ مینی‌سریال تلویزیونی به همین نام ساخته شده‌است. این سریال دربارهٔ گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی است و به تجربیاتشان از هویت، آسیب، مواد مخدر، دوستی، عشق و رابطه جنسی می‌پردازد. سرخوشی بعد از بازی تاج‌وتخت پربیننده‌ترین مجموعه در شبکهٔ اچ‌بی‌او است.

چند نوجوان خاص که عاشق مواد و رابطه هستند

فصل دوم Euphoria، درام تحسین شده تینیجری است به نویسندگی و کارگردانی سام لوینسون.

در فصل دوم، سریال سرخوشی هویت فردی هر شخصیت و آنچه را که بین آن‌ها مطرح می‌شود، منعکس می‌کند. بازتابی شاعرانه و مجذوب‌کننده که از طریق رابطه جنسی، خشونت، عشق و مواد مخدر رخ می‌دهد و فرسوده‌ترین و انسانی‌ترین چهره شخصیت‌ها را به نمایش می‌گذارد

شخصیت‌های Euphoria دارند چنان هر بیننده‌ای را هیجان‌زده می‌کند که درک عشق ورزیدن بیننده را اجتناب‌ناپذیر می‌کند. بارها با شخصیت‌هایی که زندایا و هانتر شفر بازی می‌کنند می‌مانیم، اما Euphoria بسیار فراتر از عشق آشفته بین Ru و Jules است، اگرچه منظورم این نیست که آنها یکی از جذابیت‌های بزرگ Euphoria نیستند.

چند نوجوان خاص که عاشق مواد و رابطه هستند

 این سریال را باید با ذهنی باز، بدون قضاوت و با همدلی زیاد ببلعید! ایفوریا گویی در ادامه فصل پایانی فصل اول، در سختی‌ها و مشقت‌های گروهی از نوجوانان به سفر خود ادامه می‌دهد و درونیات آن‌ها را با کارگردانی و صحنه‌پردازی بیان می‌کند.

فصل دوم بسیار انتزاعی‌تر می‌شود و به دنبال شکل بیانی خود در زیبایی‌شناسی می‌گردد و تخیلی را تأیید می‌کند که فقط متعلق به این سریال است. احساس خطر و ناراحتی نسبت به قهرمان‌های داستان که بیننده مدام به آن پی می‌برد و تنها با زیبایی بصری آثار سام لوینسون روشن می‌شود.

درباره بازی زندیا در این سریال

چند نوجوان خاص که عاشق مواد و رابطه هستند

زندایا نمی‌ترسد خود را در خیابان رها کند، فریاد بزند، چشمانش را خمار کند که ناشی از درد اعتیاد، ناامیدی و مهمتر از همه درماندگی است. مواد مخدر حالت‌ها و رفتارهای نامتعارفی را در ما ایجاد، که ما را متحول می‌کند و این چیزی است که زندایا تصمیم می‌گیرد به ما نشان دهد.

میلاد درباره Euphoriaنوشت: بچه‌ای که بزرگ میشه ناخوداگاه در میانسالی به شدت رو به اخلاق والدین می‌گذاره . سریال euphoria  ریز به این موضوع اشاره داره، ژنتیک یه جورایی تاثیر force داره.هر چند خیلیا فکر می‌کنن محیط مهم‌ترینه اما آدما به اصلشون برمیگردن.

عرفان فیاضی اما نظر جالبی دارد: فصل اول Euphoria رو دیدم، اولش فکر می‌کردم فقط از این سریال‌های تینیجری‌ها باشه که به مدت یهو سر زبونا میوفتن ،ولی نبود ، اتفاقا بر عکس خیلی واقعی بود و این ناراحت‌کننده‌اش می‌کرد، تصمیم گرفتم فصل دومش رو نبینم چون خیلی غمگینم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مواد رابطه بهتر از تنهایی افسردگیه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دیوانه عاشق مواد هستش.یه نفر معرفی کنید که با مواد مخدر زندگی بهتری داشته و به خوشبختی رسیده.مواد ویرانگر شخصیت وظاهر وجسم و روح اینو تجربه کردم که میگم

    • ناشناس

      هان ای جوانان. به هوش باشید:
      مواد مخدر، دوستی، عشق و رابطه‌ی جنسی در زمره‌ی دام‌های شیطان و از مهمترین عواملی هستند که به مرور زمان باعث می‌شوند که انسان نهایتاً از انسانیت تهی شود و به درجه‌ای پست‌تر از حیوانات سقوط کند
      در سالهای جوانی تلاش کنید ریشه‌ی مواد مخدر، دوستی، عشق و رابطه‌ی جنسی را در وجود خود بخشکانید تا به تعالی روحی و معنوی دست یابید

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ولی کو گوش شنوا

    • ناشناس

      همه عاشق مواد و رابطه اند، حیف که دستمون کوتاهه و خرما بر نخیل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج