adexo3
۱۳۲۷۱۸۴
۸ نظر
۱۱۶۲۶
۸ نظر
۱۱۶۲۶
پ

۷ راه حل برای این که شب‌ها را خیلی بیشتر خوش بگذرانید

همه‌ ما ممکن است زمان کافی برای دیدن سریال‌های طولانی را نداشته باشیم و بخواهیم برای لذت بردن از اوقات فراغت بهترین مینی سریال‌ها را دانلود کنیم

برترین‌ها: همه‌ ما ممکن است زمان کافی برای دیدن سریال‌های طولانی را نداشته باشیم و بخواهیم برای لذت بردن از اوقات فراغت بهترین مینی سریال‌ها را دانلود کنیم و در طی یک یا چند روز تمامش کنیم. اگر دنبال بهترین مینی سریال هستید، ما در این مطلب لیستی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مینی سریال‌های خارجی را معرفی کرده‌ایم. همراه ما باشید

عشق و مرگ 

7 راه حل برای این که شب‌ها را خیلی بیشتر خوش بگذرانید

مینی سریال Love And Death طی دو ماه گذشته در هفت قسمت از شبکه Max پخش شد. الیزابت اولسن در این سریال در کالبد نقش اول فرو رفته و جسی پلمونز که شاید او را از فارگو و یا برکینگ بد به یاد داشته باشید نیز در نقش اول مرد سریال ظاهر شده است. اولسن نقش کندی را بازی می‌کند، زنی در یک شهر کوچک که جزو گروه کر کلیسا است و عقاید مذهبی نسبتا سفت و سختی دارد. او با آلن گور، که اتفاقا او هم جزو گروه کر کلیسا آشنا می‌شود. این دو نفر طی یک بازی والیبال به هم برخورد می‌کنند و کندی، بوی شهوت را از آلن استشمام می‌کند و تصمیم می‌گیرد با این مرد وارد یک رابطه عاشقانه شود.

خواهران بد

7 راه حل برای این که شب‌ها را خیلی بیشتر خوش بگذرانید

سریال Bad Sisters محصول کشور بلژیک و در ژانر درام ، هیجان‌انگیز می‌باشد و در این سریال خواهران ناسازگار  گاروی پس از آنکه مادر و پدر خود را از دست می دهند، دوباره به یکدیگر می پیوندند و قول می‌دهند همیشه از یکدیگر مراقبت کنند و  نقشه‌ای می‌ریزند تا شوهر خواهرشان، جان پل را به خاطر رفتارش با خواهرشان گریس، بکشند. پس از مرگ نابهنگام او دو مأمور بیمهٔ عمر سعی دارند اثبات کنند که خواهران در مرگ او دخیل بوده‌اند.

پرنده سیاه 

7 راه حل برای این که شب‌ها را خیلی بیشتر خوش بگذرانید

این سریال که نخستین بار در اپل تی‌وی پلاس منتشر شد درباره یک ستاره جوان و آینده‌دار فوتبال آمریکایی است که چندین بورسیه تحصیلی فوتبال به او پیشنهاد شد، اما در عوض در شیکاگو ماند تا به تجارت پرسودش نزدیک شود. او از طریق خرید و فروش مواد مخدر تجارت پر رونقی را به راه انداخته بود که طی یک عملیات گسترده به نام “عملیات برف‌روبی” دستگیر شد و در دادگاه و در جریان محاکمه‌اش یک مصالحه قضایی را پذیرفت که تصور می‌کرد تنها پنج سال باشد و بتواند پس از چهار سال حبس با آزادی مشروط از زندان بیرون بیاید. اما در همین حین علاوه بر اتهام خرید و فروش مواد مخدر، به دلیل نگهداری از تعدادی سلاح گرم غیرقانونی به ده سال زندان بدون هیچگونه آزادی مشروط محکوم گردید.

مرد بلوطی

7 راه حل برای این که شب‌ها را خیلی بیشتر خوش بگذرانید

«مرد بلوطی»، مجموعه ای در ژانر اکشن پلیسی معمایی و محصول کشور دانمارک است که توسط شبکه «نتفلیکس» تولید شده و درباره جسد زن جوانی است که به شکل وحشیانه ای به قتل رسیده و در یک پارک بازی پیدا می‌شود. یکی از دست‌هایش قطع شده و جایی در نزدیکی جسد، عروسکی درست شده از بلوط بر روی زمین رها شده و دو کارآگاه با کمک این سرنخ، به جستجوی قاتل می‌روند.

این درد خواهد داشت

7 راه حل برای این که شب‌ها را خیلی بیشتر خوش بگذرانید

this is going to hurt یک مینی سریال تلویزیونی کمدی درام پزشکی بریتانیایی است که توسط آدام کی و بر اساس خاطرات او به همین نام ساخته شده است و بر زندگی گروهی از پزشکان جوان که در یک بخش زنان و زایمان در یک بیمارستان خدمات بهداشت ملی مشغول به کار هستند، تمرکز دارد  و به شکلی کاملاً صادقانه زندگی یک پزشک جوان در بخش زایمان و تبعاتی که این شغل برای او دارد را به تصویر می کشد.

جاسوس

7 راه حل برای این که شب‌ها را خیلی بیشتر خوش بگذرانید

The Spy یک مینی‌سریال انگلیسی‌زبان محصول کشور فرانسه است که توسط جدعون راف، کارگردان و نویسندهٔ اسرائیلی ساخته شده‌ است و زندگی واقعی الی کوهن، جاسوس موساد را بازگو می‌کند. داستان به سال‌های پیش از درگیری اسرائیل و سوریه در ۱۹۶۷ میلادی بازمی‌گردد. الی کوهن تحت پوشش «کامل امین ثابت» بازرگان اهل سوریه در حوزهٔ حمل و نقل دریایی از طریق آرژانتین به سوریه می‌رود و کم‌کم با استفاده از روابط شخصی و آشنایانی که پیدا می‌کند، به دولت سوریه وارد می‌شود و تا سمت مشاور امین الحافظ، نخست‌وزیر پیش رفت.

فلیشمن به دردسر افتاده

7 راه حل برای این که شب‌ها را خیلی بیشتر خوش بگذرانید

سریال فلیشمن به دردسر افتاده محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی شاری اسپرینگر برمن و رابرت پولچینی که به صورت مشترکا کارگردانی این مینی سریال را بر عهده داشته‌اند و داستان آن مورد مردی 41 ساله به نام توبی فلایشمن است که پس از 15 سال زندگی مشترک از همسرش طلاق می‌گیرد. در این میان او خود را غرق در دنیای دوستیابی در یک اپلیکیشن می‌بینید اما درست در آغاز دستیابی به موفقیت‌هایی که هرگز در جوانی‌اش به آن‌ها نرسیده بود، همسر سابقش راشل ناپدید شده و او را با هانا 11 ساله و سولی 9 ساله رها می‌کند و…

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ghibek

      اوقات فرااقت؟؟خوشبگذرونیم چقدراین کلمه قدیمیه ایاکسی یادش میاااااادخوشگذرونیه معنیش چیه ماکه یادمون نمیاااااد

    • ناشناس

      منم یادم نمیاد آنقدر مادرشوهرم تو زندگیمون دخالت میکنه دیگه جا واسع خوشی نمونده

    • ناشناس

      یک سریال هم دختر جانی دپ بازی کرده، حتما ببینید خیلی قشنگه

    • ناشناس

      از کجا ببینیم؟

    • ناشناس

      خدا خیر بده بهتون، خیلی هم سلیقه ایم تو سریال و فیلم. همیشه منو نجات میدین. دمتون گرم این بخش فوق العاده س ادامه بدین لطفا

    • ناشناس

      Chernobyl, Manhunt, Unbelievable, Mare of easttown اینها هم مینی سریال های جذابی هستند.

    • ناشناس

      Chernobyl, Manhunt, Unbelievable, Mare of easttown اینها هم مینی سریال های جذابی هستند.

    • ناشناس

      based on a true story 2023 مینی سریال کمدی و جذابی بود شما هم ببینید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج