اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۶۱۰۷
۱۴ نظر
۵۱۴۳۸
۱۴ نظر
۵۱۴۳۸
پ

شش سریال ساخت ترکیه که قطعا سورپرایزتان خواهد کرد

در اینجا و در این مطلب چند سریال متفاوت ساخت ترکیه را فهرست کرده‌ایم، این سریال‌ها یک وجه اشتراک دارند، با آن چه که از عنوان سریال ترکی در ذهن داریم، فاصله دارد. یعنی از آن الگوها و کلیشه‌ها پیروی نمی‌کند و تا حدی می‌تواند سورپرایزتان کند.

برترین‌ها: در اینجا و در این مطلب چند سریال متفاوت ساخت ترکیه را فهرست کرده‌ایم، این سریال‌ها یک وجه اشتراک دارند، با آن چه که از عنوان سریال ترکی در ذهن داریم، فاصله دارد. یعنی از آن الگوها و کلیشه‌ها پیروی نمی‌کند و تا حدی می‌تواند سورپرایزتان کند.

عطیه 

شش سریال ساخت ترکیه که قطعا سورپرایزتان خواهد کرد

سریال ترکی The Gift درباره دختری نقاش به نام عطیه است که خانواده‌ای ثروتمند و خواهری کوچک‌تر از خود دارد. او سال‌هاست که در آثار هنری خود و تابلوهایش، نمادی را می‌کشد که از کودکی در ذهن و خواب‌های خود می‌دید. در تمام آثار عطیه می‌توان نشانه‌ای از این نماد دید؛ به طوری که به نظر می‌رسد زندگیش...

مطمئنم کمتر سریالی را در بین سریال‌های ترکی دیده‌اید که داستانش تا حدی تخیلی باشد و حس و حال فلسفی هم داشته باشد. عطیه شاید در فصل اول کمی سخت مخاطب عام را جذب کند، اما در پایان فصل اول چنان اتفاقاتی را رقم می‌زند که مخاطب را شدیدا تشویق به تماشای فصل‌های بعد می‌کند. اگر می‌خواهید یک سریال ترکی متفاوت ببینید، لطفا به این سریال حداقل 3 قسمت زمان دهید.


الف 

شش سریال ساخت ترکیه که قطعا سورپرایزتان خواهد کرد

سریال الف در ژانر اکشن محصول سال 2020 است. این سریال ترکیه‌ای به دلیل بازیگر، دیالوگ و کارگردانی خوبی که دارد توانسته نظر مخاطبین را به خود جلب کند. داستان این مینی سریال تلویزیونی از این قرار است که جنازه ای در بندر استانبول یافت می‌شود و تحقیقات آغاز می‌شود. قتل‌های بسیاری پس از آن رخ می‌دهند. دو کارآگاه مسئولیت تحقیقات را به عهده می‌گیرند.

اگر فیلم مشهور زودیاک به کارگردانی دیوید فینچر را دوست داشته‌اید، قطعا سریال ALEF برایتان جذاب خواهد بود. داستانی جنایی و گره‌خورده با قتل‌های زنجیره‌ای که هر قسمتش مخاطب را به شکلی پای سریال نگه‌ میدارد. اغراق نیست اگر بگوییم، کنان ایمیرزالی‌اوغلو در این سریال یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌هایش را به نمایش می‌گذارد.


فاطما 

شش سریال ساخت ترکیه که قطعا سورپرایزتان خواهد کرد

داستان سریال Fatma درباره فاطما ییلماز، زن ۳۵ ساله‌ای است که به عنوان یک نظافتچی معمولی کار می کند. همسر فاطما به نام “ظفر” که به تازگی از زندان آزاد شده، بعد از مدتی کوتاه ناپدید می شود. زمانی که او که برای جستجو و پیدا کردن ظفر به راه می افتد، مرتکب ...

ایفای نقش و گریم کاملا متفاوت بورجو بیریجک، بازیگر مشهور و زیبای ترک در این سریال، از دلایل اصلی دیده شدن آن بود. سریال داستان زن فقیری را نشان می‌دهد که برای امرار معاش در خانه‌های دیگران کار می‌کند اما ناگهان گرفتار داستان یک قتل می‌شود. پیشنهاد میکنم حتما این مینی سریال را تماشا کنید.


ایزل 

شش سریال ساخت ترکیه که قطعا سورپرایزتان خواهد کرد

عمر با دختری بنام عیشان دوست است. سردار پدر عیشان به کمک دو دوست عمر به نامهای چنگیز و علی و به کمک خود عیشان، وی را طعمه یک دسیسه از پیش برنامه ریزی شده برای سرقت از یک کازینو قرار داده و او با خیانت دوستانش به عنوان گناهکار ...

اقتباس زیبایی از کتاب کونت مونت کریستو اثر الکساندر دوما که بعد از گذشت سال‌ها هنوز یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی به حساب می‌آید. این سریال به زیبایی توانسته ژانر درام و عاشقانه را با ژانر جنایی و گنگستری ترکیب کند. شخصیت ازل یکی از جذاب‌ترین و ماندگارترین شخصیت‌های سریال‌های ترکی به حساب می‌آید.


محافظ

شش سریال ساخت ترکیه که قطعا سورپرایزتان خواهد کرد

محافظ ، نام سریالی اکشن و فانتزی می‎باشد که توسط بینور کاراولی ساخته شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است ، مردی جوان به نام هاکان به واسطه‎ی یک طلسم تاریک دارای قدرت‎های ماورائی و خارق‎العاده می‎شود و سعی می‎کند حقیقتی پنهان را از گذشته ی خود به بیرون بکشد و شهرش را نجات دهد. اما…

یک سریال تخیلی دیگر که احتمالا برای شما هم جذاب باشد. هاکان پسر جوانی است که در عتیقه فروشی پدرش کار می‌کند، اما بعد متوجه می‌شود که نسلش مربوط به موجوداتی افسانه‌ای به نام محافظ است. محافظ‌هایی که از زمان سلطان محمد دوم وجود داشته‌اند و وظیفه‌شان محافظت از شهر استانبول در برابر موجوداتی دیگر به‌نام فناناپذیر بوده است. همین چند خط کافی است تا شمایی که به فیلم و سریال‌های تخیلی علاقه دارید، مشتاق دیدن آن شوید.


شخصیت

شش سریال ساخت ترکیه که قطعا سورپرایزتان خواهد کرد

سریال شخصیت ، یک سریال جنایی و رازآلود می باشد که توسط انور سیلک ساخته شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است ، آقا بی اوغلو که پس از ابتلا به بیماری آلزایمر دچار افسردگی شده ‎ است ، به این نتیجه می رسد که اختلال فراموشی ، فرصتی طلایی را برایش فراهم می کند تا مجرمی که سال ها قبل مرتکب جنایت شده را بدون ترس از عذاب وجدان به قتل برساند. زمانی که هر انسانی به پایان داستان خود نزدیک می شود، از واقعیت گریزی نیست. یک همکاری غیر منتظره باعث به وجود آمدن تغییرات بزرگی در زندگی آگاه و نورا می شود..

سریال «شخصیت» اثری است قابل اعتنا بر محور مثلث «فراموشی»، «ترس» و «هویت فردی» که این همه را در فضایی کاملا دراماتیزه شده و البته منسجم به داستان، فیلمنامه و بعد اثر تصویری بدل کرده است. اثری که قابلیت تحلیل‌های منسجم سینمایی و ساختارشناسانه‌ی فیلمنامه و تصویر و واکاوی‌های جامعه‌شناختی و روان‌شناختی را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بیشتر مردم ایران از ترکیه و سریالهاش خوششون نمیاد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بهتره از طرف خودت نظر بدی، سریالای ترکیه همشون که نه ولی بعضیاش محشره

    • ناشناس

      مولا رسول لندی

    • ناشناس

      اکیا پاتریکس یا جسور زیبا دختر سفیر دیلا خانم شرافت انتقام شیرین کلاغ دختر مردم دستم را رها نکن قضاوت خیلی خوب بودن باید دید

    • جواتی

      سریال ایزل و شخصیت رو دیدم
      هر دو بسیار عالی و در سطح بالایی قرار دارند
      شدیدا پیشنهاد میشن

    • یاسمن

      بخدا آخرش چرت و پرت درمیاد

    • علی شهیدزاده

      سریال کله داغ یا hot skull رو هم ببینید محصول کشور ترکیه هست خیلی بی نظیره

    • ناشناس

      من عاشق سریالهای ترکییه ایی هستم توبرو سریالهای ایرانیتو ببین

    • ناشناس

      فقط çukur

    • ناشناس

      فقط گودال

    • ناشناس

      خیلی سر گرم کننده

    • ناشناس

      چیه اینا نگاه میکنین اه
      وجدانن فیلم و سریال های خودمون البته البته نه تلوزیون . نمایش خانگی خیلی یریال های خوبی ساختند نمونش پوست شیر یا سینمایی ها خیلی هستن که البته همشون نه تکوتوک مثلا شبی که ماه کامل شد یا فیلم های سعید روستایی البته که نظرات متفاوته میدونم ولی بلااخره باید جوری باشه که سرت درد میگیره ارزش داشته باشه

    • ناشناس

      من به شخصه به فیلم های ترکی نمره صفر میدم، واقعا سریال های بی محتوا، زشت، و زننده

    • رعنا

      سریال ترکیه ای فریحا هم در نوبه ی خودش قشنگه 👍❤

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج