adexo3
۱۳۴۸۰۵۷
۳۸ نظر
۲۵۱۲۴
۳۸ نظر
۲۵۱۲۴
پ

دیشب صداوسیما با پخش این برنامه، داغ مردم را تازه کرد

روزگاری از سفارت عربستان بالا می‌رفتند و حالا لیگ آن‌ها را پخش زنده می‌کنند، زمینِ واقعیت خیلی سفت است ظاهرا

برترین‌ها: چند شب پیش که بازی فولاد و پرسپولیس در اهواز در جریان بود و طبیعتا پخش زنده هم میشد یک اتفاق جالب افتاد، کاربری که با گوشی لحظه‌ای از بازی را ثبت کرده بود، تصویر ثبت شده‌اش را کنار تصاویر پخش شده از صداوسیما گذاشت و نشان داد که چقدر کیفیت پخش بازی‌ها از صداوسیما نازل است. این را بگذارید در کنار ممنوعیت باورنکردنی ورود زنان به خیلی از استادیوم‌ها و یا سخت افزار تاسف‌آوری که هنوز گل سر سبدش ورزشگاه آزادیِ قبل انقلاب است. این واقعیت فوتبال ایران است که برای میزبانی از تیم‌های عربستانی هم باید کلی لابی کند. از آن طرف عربستان در اوج است، ستاره‌های فوتبال جهان ساکن عربستان شده‌اند، سطح پخش بازی‌ها رویایی‌ست، دیشب اما اتفاق تازه‌ای افتاده و برای اولین بار یک بازی از لیگ عربستان از صداوسیما پخش زنده شد موج واکنش‌ها انقدر زیاد بود که نمی‌شد به آن نپرداخت. روزگاری از سفارت عربستان بالا می‌رفتند و حالا لیگ آن‌ها را پخش زنده می‌کنند، زمینِ واقعیت خیلی سفت است ظاهرا. در ادامه برخی واکنش‌ها را آوردیم که خواندنش شاید خالی از لطف نیست

این توئیت کنایه‌آمیز و چند لایه محمد کشوری خیلی دیده شده: والا به نظرم پخش مسابقات لیگ سعودی با این کیفیت فیلمبرداری، زمین، سطح بازی و کیفیت بازیکنان آنهم از صدا و سیما، تشویش اذهان عمومیه، حالا بازم هر طور صلاحه.

دیشب صداوسیما با پخش این برنامه، داغ مردم را تازه کرد

مصطفی قاسمیان(فعال رسانه) به اصلِ ماجرا پرداخته، واقعا چه کسی فکر می‌کرد روزی مسابقات لیگ عربستان از تلویزیون ایران پخش شود؟ «در حال تماشای این رویداد تاریخی‌ام؛ اولین مسابقه تاریخ لیگ عربستان سعودی که از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.»

دیشب صداوسیما با پخش این برنامه، داغ مردم را تازه کرد

کاربری به نام دال‌سین به ابعاد سیاسی ماجرا اشاره کرده و به قیاس موقعیت ایران و عربستان در منطقه پرداخته: «همین پخش زنده لیگ عربستان تو تلویزیون ایران نشون میده کُت تن کیه .حالا هی بشین حرف بزنید و ادعا کنید و یه عده براتون دست و هورا بزنن و ارضا بشین گرچه که تو این رفتارها براتون منفعت‌ها و رانت‌ها نهفته‌ست.»

کاربری به نام آدم حرفی نوشت: «آل سعود بود که از دیوار سفارتش بالا رفتن و خط و نشون کشیدن، اما نتیجه چی شد؟ از همون روز ایران منزوی‌تر شد، حتی تیم فوتبال‌شون نیومد ایران بازی کنه و بقیه ماجرا که بهتر از من می‌دونید؛ خواستم بگم حالا ایران،پخش زنده بازی الاتحاد و الهلال از لیگ عربستان رو از صدا سیمای میلی داره پخش می‌کنه.»

آلفردو ریواردو کارامازیانتو نوشت: «به این فک میکنم که حشمت مهاجرانی اون موقع که ایران رو برای سومین بار متوالی قهرمان آسیا می‌کرد، به ذهنش می‌رسید یه زمانی برسه که صدا و سیمای ایران بازی هفته پنجم لیگ عربستان رو زنده پخش کنه.»

کاربر نیما نوشت: «می‌خواید فرق جامعه ما و یک کشور نرمال متوجه بشید، همین الان شبکه ورزش داره پخش زنده فوتبال عربستان میده! کیفیت تصویر، زمین چمن، ورزشگاه، تماشاگرا و نصف بازیکن های لیگ های اروپایی که الان اونجان!»

آرمان هم در این خصوص نوشت: «شکست واقعی رو امشب از فوتبال عربستان خوردیم که فوتبال لیگشون و زنده پخش کنیم، سطحشون چقد بالاس که کسی بازی میلان و رم و نگاه نکرد؛ اینجا هم آتش نشانی قراره بره چمن آزادی رو آب بده»

کاربر ام.عباسی نوشت: «تلویزیون جمهوری اسلامی ایران بازیهای فوتبال لیگ ‎عربستان سعودی را به صورت زنده با بازی ‎الهلال- الاتحاد را پخش کرد، پس از موافقت پادشاهی ‎سعودی بر رایگان بودن پخش مسابقات فوتبال لیگ ‎عربستان تلویزون دولتی از آغاز پخش این رقابتها خبر داد»

فرهادستان هم در این خصوص نوشت: «هیچوقت فکر نمیکردم یه روزی لیگ عربستان رو نگاه کنم. از کجاش بگم؟کیفیت استادیوم؟ (نور و...)کیفیت چمن مخملی الاتحاد؟ کیفیت دوربین فیلمبرداری۴K؟ کیفیت بازی منتخب جهان؟ اگه می‌خواین بدونید چقدر از دنیا عقب هستیم، فقط فوتبال ایران رو با عربستان قیاس کنید.»

دیشب صداوسیما با پخش این برنامه، داغ مردم را تازه کرد

فرشاد محمدپور نوشت: «کی فکرش رو میکرد یه روز لیگ عربستان رو زنده از تلویزیون ایران ببینیم و اندازه یه فینال چمپیونز لیگ لذت ببریم؟ تو ایران یه استادیوم چمن خوب نداره، کیفیت دوربین 3gp شده و تماشاگران با فرهنگ و متمدن هم ۹۰ دقیقه بطری و سنگ پرتاب میکنن توی زمین.»

دیشب صداوسیما با پخش این برنامه، داغ مردم را تازه کرد

کاربر ماشال هم نوشت: ‌«جمعه شب پای تلویزیون نشستم و یک بازی از لیگ عربستان رو تماشا می‌کنم. بمب‌های دودزا، رنگ‌های چشم‌نواز، چمن بدون نقص و بازیکنان بزرگ و فوتبالی با کیفیت قابل قبول. دو سال پیش چقدر به این توییت مسخره می‌خندیدیم»

کاربری به نام یغما نوشت: ‌«هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم یکروزی بشینم لیگ عربستان رو تماشا کنم و لذت ببرم. زمین عالی، فوتبال زیبا، فیلمبرداری فوق‌العاده، کارگردانی حرفه‌ای، تماشاگران پرشور و یک سوپرلیگ در سطح اول فوتبال دنیا»

دیشب صداوسیما با پخش این برنامه، داغ مردم را تازه کرد

فریور خراباتی واکنش جالبی به پخش این دیدار از صداوسیما داشت: دیدین مجبور شدین لیگ فوتبال عربستان رو به صورت زنده پخش کنید؟ «مجبور کردن» این شکلیه نه از پشت بلندگو و با حرف بی‌سر و ته زدن!

این نگاه مسعود بزم‌آرا اما عجیب و غریب است: پخش بازی‌های لیگ عربستان از تلویزیون هم کار همون شبکه نفوذ منتسب به وهابی‌هاست که سال‌هاست در این نهاد رخنه کرده و مانع از فعالیت نیروهای اصیل انقلابی شده‌اند.

امیر میر نوشت: اینکه بزنی شبکه ورزش و بازی لیگ عربستان رو ببینی میگیم اوکیه اصلا! ولی اینکه بازی رو ندیدی اما بری خلاصه بازی رو با هیجان بشینی ببینی یعنی عربستان کاری که باید رو انجام داده؛ تمام و صدافسوس

این هم به هر حال نگاه علیرضا زادبر است،؛ برخی ظاهرا جور دیگری فکر می‌کنند: «ذهنِ استعمارزده و نفتی جهان سومی‌ها اینگونه است که از آمدن نیمار، بنزما، رونالدو سی و هشت ساله به لیگ عربستان خوشحال و یا متحیر میشود. اما از اینکه هموطن خودش با رُم ایتالیا قرارداد می بندد حسی ندارد. اولی را پیشرفت می‌داند و نسبت به دومی ساکت است! جامعه نفتی مصرف‌گرا!»

دیشب صداوسیما با پخش این برنامه، داغ مردم را تازه کرد

 و این توئیت حسرت‌برانگیزِ کاربری به نام گارسون: «کل هزینه امسال لیگ عربستان : ۶۰ هزار میلیارد تومن، اختلاس "۲ سال پیش" فولاد مبارکه سپاهان : ۹۰ هزار میلیارد تومن، دوربین بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان دو روز پیش رو مشاهده میکنید. تازه ورزشگاه فولاد یکی از بهترین و با امکانات ترین استادیوم های ایران هست.»

دیشب صداوسیما با پخش این برنامه، داغ مردم را تازه کرد

کاربر فرزین نوشت: «دهن عربستان رو سرویس! بعد دیدن بازی الهلال -الاتحاد دیگه میل ندارم فردا بشینم لیگ برتر انگلیس و لالیگا رو نگاه کنم احساس میکنم حال نمیده اون بازیها؛ شما هم همچین حسی دارید یا نه؟»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ۴۰سال دولت وکشور دست شما اصلا حاتتچی های افسادگر بود چه غلطی کردید تمام ورزشگاه ی بزرگ وکوچک تو شهرستانها دوره احمدی نژاد درست شد مسکن ۸ سال دولت بی تدبیر غربگدا با اون وزیر بی درد بی خرد آخوند زاده چه غلطی کردیحالا با همه ی گند ها یی که زدید ژست حق به جانب گرفتید
      بهتره یه بار هم شده عملکرد روحانی هتاک رو بزارید ما هم بدونیم
      لعنت به همتون

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دمت گرم درود

      • پنجاه و هشتی

        هیچی.عمر و جوانبچی ما رو هدر کردند.از اینا بیشتر متنفرم.مردم ساده دلم هنوز بازیچه شون میشن

      • پنجاه و هشتی

        همه مصیبتهای نسل ما زیر سر اصلاحطلباست.بانی همه بدبختی‌های ما هستند.شماها دنباله شونید هه

      • ناشناس

        تمام تحریمها دوره احمدی نزاد تصویب شد

      • ناشناس

        فرقی نمی کنه. همشون یکین. به خودت بیا

    • ناشناس

      میدونستن مردم بازی رو از آنتن نگاه میکنن اونام خواستن عقب نمونن . باور کنید هر بار که تصویر رونالدو و بنزما با آرم شبکه های جمهوری اسلامی پخش میشه ، قند تو دلشون آب میشه

    • بیوگرافی

      شماها مختون تاب داره.نمیتونین لذت ببرین.فقط باید گه بزنین به حال آدم با انتخاب این تیتراتون.اینم پخش نکنن؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مخشون تاب نداره. اصلاحات چی اند و در جنگ قدرت همیشگی.نفرت

      • فنا

        خفه

    • حسن علی کیامنش

      حالا مردم ایران باید بفهمن که چه به روز کشور اومده ،نماینده مجلس افغانی وصدا و سیما تبلیغ فرهنگ عرب .

    • ناشناس

      چیدر آدم حقیر داریم.
      البته به خاطر آزادی بیان، این پیام سانسور خواهد شد.

    • چوپان فداکار

      به عمل کار بر آید به سخن چینی نیست ،دوصد گفته چون نیم کردار نیست

    • احمد وزیری

      فینال جام باشگاه‌های آسیا که یکطرفش الهلال بود بخش نمیکردید ولی با پیشرفت عربستانی ها مجبور شدید لیگ شون رو پخش کنید

    • به نام ایران

      تو کشوری که رفتن مردم و رفتن خانم ها به ورزشگاه اشکال داره و بازی ها رو بدون تماشاگر پخش میکنند یعنی فوتبال و مردم براشون اهمیت ندارد . کیفیت دوربین رو بیخیال

    • ناشناس

      تازه قرار بود اگر از صدام بگذریم از فهد نگذریم

    • ناشناس

      من طرفدار دو آتیشه میلان هستم ولی دیشب ترجیح دادم لیگ عربستان و ببینم تا سری آ ایتالیا
      کلی هم لذت بردم

    • ناشناس

      بازی و باید با شبکه عربی میدید فوق العاده بود

    • ناشناس

      اوه اوه
      خود تحقیر ها بشتابید

    • ناشناس

      مردم ایران باید همیشه در همه حال دنبال نون در آوردن باشن.
      مردم نباید روزی شکمشون سیر باشه
      اینه سیاست مسئولین ما

    • ناشناس

      برای جلوگیری از آبرو ریزی صدا وسیما دیگه هیچ فوتبالی رو چه داخلی وچه خارجی پخش نکنه...پخش فوتبال خداحافظ..

    • محمد

      از فوتبال دنیا فقط امتیاز تماشاگر زیاد رو داشتیم که اون رو هم به فتا دادید.

    • الف دال

      اگر این ذلت نیست پس ذلت
      قطعا عزتی که مسولین میگن نیست

    • ناشناس

      اصلا فکرش نمی‌کردیم از تسخیر سفارت عربستان به تفسیر فوتبال عربستان در صداوسیما برسیم!!! شاید عربستان انقلاب شده ما خبر نداریم؟!

    • ناشناس

      داریم پیشرفت میکنیم.فقط چشم نزنید.شبکه های افغانستان کیفیتش ازما بهتره.کشوری که باروسیه وکره شمالی هم پیمان بشه بهترازاین نمیشه.

    • بیچاره ایران

      منی که دیشب کلی حرص خوردم که گل دوم و سوم الهلال رو ندیدم چون داشتم رم میلان رو میدیدم یه روزی حتی تصورشم شوخی بود اما حالا هی روزگار حرف هم بزنی میگن گستاخی

    • علی

      نیمه دوم بازی کیفیت تصویر بازی آوردن پایین که عین لیگ خودمون بشه

    • علی

      لیگ عربستان همه چیز عالی زمین چمن خوب تماشاگر دوربین فلیم برداری k4 بازیکن های بزرگ اروپا ولی اینجا دزدی اختلاس رانت پدر ملت را در آورده لعنت به همه تون

    • عرفان

      اع جیب ایران پیشرفته کرده😐
      میتونن میرن جلووووو

    • ناشناس

      عجب بازی بود،منتظردیدارهای النصروالاهلی هم هستم عجب لیگیه

    • ناشناس

      چه بگویم نگفته هم پیداست

    • محمدعلی

      مگه چیه ازون ور که اولیم

    • ناشناس

      خواهشابه‌جای‌سیاسی‌کاری‌ببینید‌عربستان‌تو‌چه‌موقعیتی‌قرار.دارد‌وما‌کجا.

    • ناشناس

      فقط غر زدن بلدیم..اهل فن میدونن کت دست کیه!!

    • عبداله

      همت کنیم انتقاد با کار ابزار کنیم
      ما هم میتوانیم
      آنها خواستن
      ما هم میخواهیم
      🤝🇮🇷

    • ناشناس

      اوکی😂😂

    • مسلم

      واقعا قبطه میخورم به حال روز فوتبال کشورم
      فوتبال با این سطح داخل اروپا هم دیده نشده ولی عربستان اینقدر لیگ خودش رو قوی کرده که کل آسیا شیفته این لیگ شدند... سرمایه گذاری کنی چتد برابر بیشتر برداشت میکنی... ما هنوز یه زمین بازی مناسب نداریم واقعا امیدی به پیشرفت با این مسعولین به هیچ عنوان وجود نداره

    • بدون نام

      روسیه میزبان جام جهانی بودپسرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج