۱۳۷۳۴۴۸
۴ نظر
۱۷۹۴۳
۴ نظر
۱۷۹۴۳
پ

رضا عطاران و مینا ساداتی و رفقا به این شکل فرشته نجات شدند!

در یکی دو سال گذشته چندین سریال در پلتفرم‌های نمایش خانگی پخش شدند که به دلایل گوناگون مورد استقبال قرار نگرفتند و این پلتفرم با افت محسوس همراه بوده

برترین‌ها: در یکی دو سال گذشته چندین سریال در پلتفرم‌های نمایش خانگی پخش شدند که به دلایل گوناگون مورد استقبال قرار نگرفتند و این پلتفرم‌ها با افت محسوس همراه بوده‌اند و حتی رئالیتی‌شوهایی مثل زد، پدرخوانده و زودیاک نیز که از پرطرفدارترین برنامه‌ها بودند هم به تکرار افتاده‌اند و به همین دلیل مخاطب خود را از دست داده‌اند و از طرفی هم سریال‌های ویژه‌ای در طول این مدت عرضه نشده است. مگه تموم عمر چند تا بهاره سروش صحت را البته می‌توان یک استثنا خواند و حالا طی روزهای گذشته و با شروع به پخش سریال هفت و سریال دفتر یادداشت که نامی همچون کیارش اسدی‌زاده را به عنوان کارگردان به همراه خود دارند می‌توان با اطمینان گفت فضای جدیدی در این فضا رقم خواهد خورد. 

رضا عطاران و مینا ساداتی و رفقا به این شکل فرشته نجات شدند!

فصل دوم سریال نیسان آبی نیز از چهارشنبه همین هفته آغاز می‌شود و به دلیل اختلاف مالی بین کارگردان و پلتفرم تولید کننده سریال، منوچهر هادی از کارگردانی فصل دوم این سریال کنار گذاشته شد و کارگردان جدید نیسان آبی مسعود اطیابی، کارگردان سریال جادوگر می‌باشد که آثار پرطرفدار دیگری همچون تگزاس و هتل را هم در کارنامه خود دارد و به خوبی رگ خواب مخاطب را برای خنداندن در دست دارد و می‌توان به بهبود کیفی این فضا امیدوار بود.

رضا عطاران و مینا ساداتی و رفقا به این شکل فرشته نجات شدند!

در برنامه‌های گفتگومحور و تاک‌شو هم برنامه‌ای به نام دوشات که دو سه هفته از پخش آن می‌گذرد و برای آن‌ها که اهل مطبوعات بودند برنامه خاصی است چون علی میرمیرانی اجرای آن را برعهده دارد و مخاطبان مجله چلچراغ به خوبی او را می‌شناسند و در همین قسمت اخیر که با استقبال زیادی هم در شبکه‌های اجتماعی همراه شد امیرمهدی ژوله مهمان این برنامه بود و خب یک چلچراغی دیگر مقابل میرمیرانی نشسته بود و حرف‌هایی زده شد که بخش‌هایی از آن‌ حسابی وایرال شد

رضا عطاران و مینا ساداتی و رفقا به این شکل فرشته نجات شدند!

در ادامه هریک از این موارد با توضیحات آورده شده، همراه ما باشید

دفتر یادداشت 

دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده که دیروز قسمت اول آن منتشر شد. دفتر یادداشت اولین تجربه بازیگری رضا عطاران در سریال نمایش خانگی پس از ۱۰ سال می‌باشد. رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، داریوش کاردان، آزیتا حاجیان، کاظم سیاحی و سوگل خلیق از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

رضا عطاران و مینا ساداتی و رفقا به این شکل فرشته نجات شدند!

حتی پیش از شروع اولین قسمت هم می‌توانستیم حدس بزنیم رضا عطاران با این گریم و لباس متفاوت، قرار است اتفاق مهمی را در سریال رقم بزند. به هرحال تجربه ثابت کرده عطاران می‌تواند برگ برنده هر اثری باشد و طبیعتا حضورش در این سریال کمدی هم به نفع آن خواهد بود. او را در قسمت اول با دو گریم متفاوت می‌بینیم. در فلاش‌بک به عنوان یک کارآگاه پلیس او را می‌شناسیم و در زمان حال به عنوان مردی مسن و مبتلا به آلزایمر که چیزی از گذشته به خاطر نمی‌آورد اما آلزایمر نتوانسته است جلوی ذکاوت و شم پلیسی‌اش را بگیرد. عطاران با همین دو ویژگی شخصیت ایرج توانسته است بازی متفاوتی از خودش به نمایش بگذارد. 

کاربری به نام رامین با انتشار تصاویری از «دفتر یادداشت» توئیت زد: درسته که سریال‌ها (مخصوصا آثار ایرانی) رو با یک قسمت نمیشه در مورد خوب یا بد بودنش تصمیم گرفت،ولی چیزی که برای من در قسمت اول دفتر یادداشت بسیار جذاب بود، پالت رنگی،قاب بندی و موسیقی (Gloomy Sunday) خوبش بود،چیزی که لذت تماشای یک اثر رو بیشتر میکنه. نوع کمدی هم واقعا راضی کننده بود.

رضا عطاران و مینا ساداتی و رفقا به این شکل فرشته نجات شدند!

رضا عطاران و مینا ساداتی و رفقا به این شکل فرشته نجات شدند!

سپهر دیگر کاربر توئیتر هم در این خصوص نوشت:  سریال #دفتر_یادداشت فقط منو یاد سریال #severance انداخت یا شما هم یادش افتادید!!!؟ هم از نظر ساخت تیتراژ هم از نظر راهرویی که راه میرفتن و هم اتمسفر سریال ...

هفت

سریال هفت یکی دیگر از آثار کیارش اسدی‌زاده است(عجیب آن که همزمان دو سریال در نمایش خانگی دارد) که از روز چهارشنبه پخش آن شروع شده و داستان آن درباره هفت جوان دانشجو است که برای درآمد بیشتر تصمیم می‌گیرند اغذیه‌فروشی سیار راه بیندازند. از همین مسیر پایشان به یک مهمانی بزرگ باز می‌شود و زندگی‌شان تغییر می‌کند. قسمت اول سریال بیشتر از همه روی معرفی این هفت جوان و البته شخصیت خان با بازی مهدی هاشمی تمرکز دارد.  کیارش اسدی‌زاده سال 1398 سریال «کرگدن» را هم برای شبکه نمایش خانگی ساخته بود. در آن سریال هم با چند جوان روبه‌رو بودیم که به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش آدرنالین می‌شدند و این سرآغاز رفاقت میان آنها و البته قرار گرفتن‌شان در ماجرایی عجیب بود.

رضا عطاران و مینا ساداتی و رفقا به این شکل فرشته نجات شدند!

از میان هفت بازیگر اصلی این گروه هفت، چهره مینا ساداتی، نازنین بیاتی و حدیث میرامینی برایمان آشناست و سایر بازیگران هم در کنار این سه شخصیت به ما معرفی می‌شوند که هنوز زود است بتوانیم درباره جنس بازی و میزان تسلط‌شان روی نقش اظهارنظری کنیم. «هفت» با پایانی شوکه‌کننده مخاطبان را در انتظار قسمت دوم گذاشت. 

اکانت کاربری «زرشک» هم در توصیف خود پس از تماشای اپیزود اول «هفت» اینگونه تحلیل کرد: اولین قسمت سریال هفت پخش شد.

از صحنه ی خواستگاری پسر در فروشگاه وسکانس مصنوعی در کلیسا، تاشعر وآهنگ های بیجا، حکایت از سریالی  بی محتوی،کلیشه و سطحی دارد. هفت کپی از سریال های خارجی با بازی های مصنوعی که  مخاطب ایرانی جذب نمیکند. این سریال ارزش دیدن ندارد.

رضا عطاران و مینا ساداتی و رفقا به این شکل فرشته نجات شدند!

رضا عطاران و مینا ساداتی و رفقا به این شکل فرشته نجات شدند!

نیسان آبی ۲ 

پس از موفقیت نسبی فصل اول سریال «نیسان آبی» ، تولید فصل دوم به کارگردانی منوچهر هادی در دستور کار قرار گرفت. با توجه به طولانی شدن روند نگارش فیلمنامه، هادی تصمیم گرفت تا سریالی تحت عنوان «نیوکمپ» را جلوی دوربین ببرد. این سریال سال گذشته جلوی دوربین رفت و اوایل سال جاری منتشر شد. سریالی که برخلاف انتظار موفق از کار درنیامد. نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! 

رضا عطاران و مینا ساداتی و رفقا به این شکل فرشته نجات شدند!

این سریال با حفظ کامل تیم بازیگران اصلی متشکل از حسین یاری، مهران غفوریان، بهناز جعفری، یکتا ناصر، ایمان صفاو علیرضا خمسه جلوی دوربین رفت و در ادامه بازیگرانی چون بیژن بنفشه خواه هم به جمع آن‌ها اضافه شد. این گروه در حالی حفظ شد که در زمان حضور منوچهر هادی گفته می‌شد حامد آهنگی جایگزین مهران غفوریان شده است. سریال «نیسان آبی 2» در حال حاضر همزمان با تصویربرداری مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد و قرار است قسمت اول آن یکم آذر منتشر شود.

دو شات

رئالیتی شوی 2شات نیز به کارگردانی علی میرمیرانی، سردبیر سابق مجله چلچراغ ساخته شده است. 2شات رئالیتی شویی هست که به صورت تاک‌شو هر هفته راجع به جدیدترین اتفاقات پیرامون مهمان برنامه در شبکه‌های اجتماعی پرداخته و مشابه برنامه جیمی کیمل در انتهای برنامه برخی توییت‌های منتشر شده توسط مردم خوانده می‌شود و مهمان به آن ری‌اکشن نشان می‌دهد.

رضا عطاران و مینا ساداتی و رفقا به این شکل فرشته نجات شدند!

در توضیح این برنامه هم به توئیت یکی از کاربران بسنده می‌کنیم؛ این کاربر نوشت: چلچراغ برای من دری بود برای این جهانی که الان دارم توش زیست می‌کنم و خب به عنوان نسل اول چلچراغی‌ها نسبت به یک سری از چلچراغی‌ها احترام ویژه‌ای قائلم، در صدرشون فریدون عزیزم اما تیغ نقدم برای یه سری از اون‌ها برنده نیست، حتی نمی‌تونم نگاه نقادانه داشته باشم بهش. ‌مثلا؟ از برنامه دوشات خوشم نمیاد، می‌دونم یه چیزهاییش با هم جور درنمیاد، اما حتی در خلوت خودم هم نمی‌تونم نقدشون کنم. ابراهیم رها (علی میرمیرانی) برای من به اندازه همون سال‌ها بزرگه و شاید برای این‌که قضاوتش نکنم تصمیم بگیرم باقی برنامه رو نبینم حتی!

البته ناگفته نماند که در همین روزها سریالی به نام مرداب نیز در حال پخش است که علی‌رغم ترکیب بازیگران قدرتمندی که دارد خیلی با استقبال مواجه نشده و فصل دوم سریال پدرگواردیولا نیز که با بی‌اعتنایی مخاطب همراه شد و نمی‌توان آن‌ها را نسخه‌هایی جریان ساز دانست. البته که پلتفرم‌های خانگی نظیر فیلیمو، فیلم‌نت و تماشاخونه تلاش می‌کنند تا با دوبله روز فیلم‌های خارجی مثل «اوپنهایمر» و «قاتل» خود را در عرصه نگه دارند اما شاید این سریال‌ها هم با ویژگی‌های جذابی که دارند بتوانند حال و هوای تازه‌ای در این فضا ایجاد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سریال مستهجن و مزخرف ماقبل محتوا

    • ناشناس

      سریال های بی محتوا فقط صرف پولشویی

    • ناشناس

      منظور جهان،ایرانه

    • ناشناس

      سریال هفت افتضااااح،غیر از آقای مهدی هاشمی بقیه بازی ها مصنوعی و غیر قابل باور،شعر و اهنگ های بیجا.جدآ خجالت نمیکشید با این بازیهاتون!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج