۱۳۹۱۸۷۲
۵۸۱۷
۵۸۱۷
پ

یک سکانس از این سریال صداوسیما حجم اینترنت ملت را قاپید!

روز گذشته سکانسی از سریال سرزمین مادری وایرال شد که موج عظیمی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد، سکانس مربوط به کشتار وحشیانه روحانیون در مدرسه فیضیه قم بود و بازتابش تا همین حالا ادامه دارد.

برترین‌ها: روز گذشته سکانسی از سریال سرزمین مادری وایرال شد که موج عظیمی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد، سکانس مربوط به کشتار وحشیانه روحانیون در مدرسه فیضیه قم بود و بازتابش تا همین حالا ادامه دارد.

یک سکانس از این سریال صداوسیما حجم اینترنت ملت را قاپید!

پیش از این هم در مواردی مشابه سکانس‌هایی از سریال‌های پخش شده در صداوسیما وایرال شده بوده که کارکردش لزوما همان چیزی نبوده که هنگام پخش تصور می‌شده، با این پیش‌زمینه مروری داشته‌ایم بر شماری از سکانس‌های عجیب و البته وایرال شده که به طور خاص مربوط به سریال‌های صداوسیما است، طبیعتا اولی همین سکانس از سریال سرزمین مادری:


ما با دیدن تخت دو نفره تحریک نمی‌شویم!

 «تقی» و «هما» زن و شوهر معروف سریال پایتخت، روی تخت دو نفره با هم حرف می‌زنند، آنهم نشسته. دیالوگ‌های خنده‌داری میان آن دو رد و بدل می‌شود و سریال پیش می‌رود و حال مردم هم با دیدن‌اش در روزهای ناخوشی، خوش می‌شود. بعد از تمام شدن این قسمت از سریال، ناگهان نظرات عجیب و غریب درباره این سکانس در فضای مجازی مطرح شد.

یک سکانس از این سریال صداوسیما حجم اینترنت ملت را قاپید!

یکی توییت زد که «نمایش تخت دو نفره زن و شوهر تو صداوسیما سابقه داره یا من روی پایتخت 6 و قبح شکنی‌هاش حساس شدم.» آنقدر بحث در این باره داغ شد که محسن تنابنده یا همان نقی پایتخت این تصور را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد  و زیر آن چهار ایموجی بوسه و دو ایموجی قلب قرار داد. امیر جعفری بازیگر شناخته شده کشورمان که از قضا همسر ریما رامین فر یا همان هماست زیر این پست یک گل قرمز قرار داد.


سکانس جنجالی سریال «پدر»

یک سکانس از این سریال صداوسیما حجم اینترنت ملت را قاپید!

سکانسی از سریال «پدر» که در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد و با اعتراض کاربران همراه بود که این سکانس به دور از واقعیت بود. در این سکانس حامد با بازی سینا مهراد به دلیل فرار از گناه از پنجره دانشگاه به بیرون می‌پرد! بازی ریحانه پارسا در این سریال که در پی حواشی جنجالی از ایران مهاجرت کرده و سینا مهراد که به دلیل پرهیزکاری دست به اقدامی عجیب می‌زند از نگاه مخاطبان هجو توصیف شده است.


 صحنه مبهم و جنجالی از «خواب و بیدار»

یک سکانس از این سریال صداوسیما حجم اینترنت ملت را قاپید!

سکانسی از خواب و بیدار در فضای مجازی پخش شد که سوال برای خیلی از کاربران ایجاد کرد که چه معنایی دارد. لادن طباطبایی، بازیگر این سریال درباره این سکانس گفته است: در این بخش؛ مجرم اسلحه رو در دهان خودش قرار داده و بلافاصله پس از خروجش از دهان شلیک کرده... به این وسیله توهم خودکشی رو به وجود آورده که سرگرد جلالی در این صحنه این حرکت رو به نوعی بازسازی می‌کند.


هک کردن بانک در «هوش سیاه» کیک یا واگعی!

یک سکانس از این سریال صداوسیما حجم اینترنت ملت را قاپید!

سکانسی از سریال «هوش سیاه» که در زمان پخش این مجموعه حسابی خبرساز شد و نحوه هک کردن اطلاعات بانک سوژه کاربران شده بود. در این سکانس کیکاووس یاکیده در نقش کامران، یکی از نابغه‌های حوزه آی تی در حال هک سیستم یکی از شعب بانکی است و همزمان هم در حال گفتگوی مجازی (چت) با دو نفر است! سکانسی که گلایه و انتقاد مخاطبان را به همراه داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج