adexo3
۱۹۳۹۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

عاشق شدن در پیادرو برای بار یازدهم!

مجموعه داستان «عشق روی پیاده​رو» مصطفی مستور برای یازدهمین بار تجدید چاپ شد و عنوان پرفروش ترین کتاب ناشر در ماه بهمن را به خود اختصاص داد.

خبرآنلاین: مجموعه داستان «عشق روی پیاده​رو» مصطفی مستور برای یازدهمین بار تجدید چاپ شد و عنوان پرفروش ترین کتاب ناشر در ماه بهمن را به خود اختصاص داد.

«عشق روی پیاده رو» نوشته مصطفی مستور که برای یازدهمین بار از سوی نشر چشمه منتشر شده در صدر پرفروش ترین کتاب های این ناشر در بهمن ماه قرار گرفته است.

مجموعه داستان هایی کوتاه با همان پس زمینه های فکری نویسنده و نگاهی به زندگی اجتماعی آدم های اطراف؛ غم و تنهایی و سرگردانی و عشق. ۱۲ داستان کوتاه که سال ها قبل منتشر شده اما با تغییر ناشر، بازهم از سوی مخاطبان با اقبال مواجه شد.

عاشق شدن در پیادرو برای بار یازدهم!

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

«یک روز فروغ پرسید: کی ازدواج می کنیم؟ گفتم: اگر ازدواج کردیم دیگر به جای تو باید به قبض های آب و برق و تلفن و قسط های عقب افتاده بانک و تعمیر کولر آبی و بخاری و آبگرمکن و اجاره نامه و اجاره نامه و اجاره نامه و شغل دوم و سوم و دویدن دنبال یک لقمه نان از کله سحر تا بوق سگ و گرسنگی و جیب‌های خالی و خستگی و کسالت و تکرار و تکرار و تکرار و مرگ فکر کنم و تو به جای عشق باید دنبال آشپزی و خیاطی و جارو و شستن و خرید و میهمانی و نق و نوق بچه و ماشین لباس شویی و جارو برقی و اتو و فریزر و فریزر و فریزر باشی. هر دومان یخ می‌زنیم...»

«عشق روی پیاده رو» با قیمت ۳هزار تومان منتشر شده است.

به تازگی رمان «سه گزارش کوتاه درباره نگار و نوید» از همین نویسنده و از سوی نشر مرکز روانه بازار نشر شده است.

این رمان سه روز از زندگی خواهر و برادری به نام نوید و نگار را روایت می‌کند که شخصیت نگار پیش‌تر در یکی از اپیزود‌های رمان «استخوان خوک و دست‌های جذامی» حضور داشته است.

این رمان در فضای امروز تهران می‌گذرد و سفری ا‌ست به لایه‌های زیرین جامعه‌ امروز ایران و تهران. این کتاب هم با قیمت ۴۲۰۰ تومان منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج