۱۹۸۷۴۸
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

علی عبدالمالکی: «مرتضی» را نردبان خود کرده اند!

اواسط سال ۹۰ بود که خبر ورود «علی عبدالمالکی» به جمع خوانندگان مجاز کشور منتشر شد. او در حالی پس از سال ها این مجوز را کسب کرد که همیشه طرفدارانش انتقاد داشتند که چرا خواننده محبوب شان آلبوم رسمی ندارد.

علی عبدالمالکی: «مرتضی» را نردبان خود کرده اند!





هفته نامه تماشاگران امروز - وحید لشکری: اواسط سال 90 بود که خبر ورود «علی عبدالمالکی» به جمع خوانندگان مجاز کشور منتشر شد. او در حالی پس از سال ها این مجوز را کسب کرد که همیشه طرفدارانش انتقاد داشتند که چرا خواننده محبوب شان آلبوم رسمی ندارد. عبدالمالکی در اسفند 90 اولین کنسرت رسمی و بزرگ خود را در سالن میلاد روی صحنه برد و در ادامه گفت که اولین آلبوم رسمی اش هم به زودی منتشر می شود.

او با آغاز سال 91 کنسرت های متعددی را در تهران و شهرستان ها روی صحنه برد و این روند تا اواخر سال 92 ادامه پیدا کرد. خواننده قطعه «هی تو» در زمستان 92 طی مصاحبه ای رسما اعلام کرد که دیگر تا زمان انتشار آلبوم جدیدش در تهران روی صحنه نمی رود. هفته گذشته و پس از حدود چهار سال بالاخره تیزر اولین آلبوم رسمی علی عبدالمالکی با نام «مخاطب خاص» منتشر شد. همین مساله بهانه خوبی بود تا به سراغ این خواننده پاپ برویم و دقایقی را با او هم کلام شویم.

عبدالمالکی درباره آخرین وضعیت اولین آلبوم رسمی خود گفت: «تاریخ انتشار آلبوم مخاطب خاص هنوز قطعی نشده ولی قطعا در هیمن اردیبهشت ماه خواهدبود. فکر می کنم اواخر این ما بتوانیم اثر را در بازار توزیع کنیم. قطعات بسته شده و ترکیب آنها قطعی است و به همین دلیل می توانم اسامی تیم تولید را عنوان کنم.

علی عبدالمالکی: «مرتضی» را نردبان خود کرده اند!

«مهران عباسی»، «امیربهادر دهقان»، «معین راهبر»، گروه «پازل»، «فرشاد یزدی»، «مجید اصلاحی» و «کاووس حسینی» تنظیم کنندگان این مجموعه هستند. البته خودم هم در آلبوم کار تنظیم را بر عهده داشته ام. «نرگس جعفری»، «زهرا عاملی»، «مریم اسدی»، «علیرضا مرتضی قلی»، «مهرزاد امیرخانی» و «امیر پیرنهان» هم در بخش ترانه ها حضور دارند.

ملودی چهارده قطعه از ساخته های خودم است و یک ملودی هم از زنده یاد «مرتضی پاشایی» داریم. درباره بخش ترانه ها هم باید بگویم که مثل کارهای قبلی نیست و کارها بسیار قوی شده است.

این روزها مخاطبان ما ترانه های عاشقانه و مثبت را بیشتر دوست دارند، اما تنوع ترانه ها به گونه ای است که سلایق مختلف را در نظر گرفته ام. سعی کرده ام در همه بخش های آلبوم تعادل را برقرار کنم و طی روزهای گذشته که تیزر منتشر شده و مخاطبان با کلیات قطعات آشنا شده اند، نظرات مثبت زیادی را دریافت کرده ام. این نظرات بسیار امیدوارکننده بود و دیگر همه چیز دست خدا است و باید ببینیم که چه پیش خواهدآمد.»

عبدالمالکی که یکی از دوستان نزدیک مرحوم مرتضی پاشایی بود طی ماه های اخیر و خصوصا روزهای منتهی به انتشار آلبومش بابت ملودی که از آن خواننده فقید دارد صحبت زیادی در فضای مجازی مطرح نکرد. خواننده مخاطب خاص در همین زمینه افزود: «نباید درباره این حضور جنجال به پا می کردم زیرا دیگر به یک سوءاستفاده تبدیل می شود.

برخی از همکاران از هر راهی، مرتضی را نردبان خود قرار می دهند و این رفتار اصلا درست نیست و باید بگویم که ته نامردی است! رفاقت من و مرتضی به سال ها قبل باز می گردد که با هم صمیمی بودیم. تاکنون درباره این موضوع صحبت زیادی انجام نداده ام و الان هم نمی خواهم دیگر روی این موضوع مانور بدهم. فقط امیدوارم که روحش شاد باشد.»

او درباره روند طولانی تولید و نشر اثر جدیدش هم به این نکات ا شاره کرد: «بیش از چهار سال است که من موفق به اخذ مجوز فعالیت رسمی شده ام، اما اصلا طرفداران من انگار که یک جور دیگری هستند و کاملا تفاوت دارند. خدا را شکر می کنم که پس از پنج شش سال هنوز هم در کنار من حضور دارند و با دلسوزی پیگیری و انتقاد می کنند. این واقعا برای هرکسی اتفاق نمی افتد و یکی از آرزوهای من بوده و هر روز خدا را شکر می کنم که هنوز هم طرفدارانم حضور دارند.

علی عبدالمالکی: «مرتضی» را نردبان خود کرده اند!

اطمینان دارم که پس از انتشار آلبوم اتفاقات خوبی برای همه ما رخ می دهد. اما برخی مشکلات باعث شد که انتشار این آلبوم طولانی شود. بعضی از موارد را نمی توان گفت و کلا قسمت این بود. هیچ کس دوست ندارد چنین اتفاقی برای شرخ دهد. زمانی که خواننده ای اسم و رسمی پیدا می کند به قول معروف باید تا تنور داغ است بچسبانید. سعی کردیم ولی آن قدر سنگ جلوی پای ما انداختند که زودتر نتوانستیم کارها را به اتمام برسانیم. تنها دلیل تلاش و پیگیری من هم طرفداران و دلگرمی آنها بود که بالاخره توانستیم کارها را تمام کنیم.»

عبدالمالکی در ادامه از آلبومی خبر داد که تقریبا تمامی مراحل تولید آن را انجام داده بود اما آن را کنار گذاشت و منتشر نکرد: «من یک مجموعه را جمع کردم ولی دیدم که واقعا جوابگوی این همه مدت انتظار طرفداران نیست. به همین دلیل آن اثر را کنار گذاشتم و کار جدید را آغاز کردم.

این اتفاق هم به طولانی شدن پروسه تولید و نشر آلبوم مخاطب خاص منجر شد. روی انتخاب تمامی قطعات زمان زیادی صرف کرده ام و از عزیزانی که ترانه ها را سروده اند صمیمانه تشکر می کنم که بهترین کارهای خود را در اختیار من قرار دادند. خودم از خروجی کار راضی هستم و امید زیادی دارم اما باید ببینیم که بازخوردها و نظر مخاطبان چگونه خواهدبود.»

علی عبدالمالکی این نکته را هم عنوان کرد که آثارش در زمان انتشار اینترنتی هم خط قرمزی نبوده اند و الان هم که مجوز گرفته تفاوتی در سبک و سیاق کارهایش حاصل نخواهدشد: «من در زمان انتشار اینترنتی آثارم هم خط قرمزها را رد نمی کردم. شاید برخی از طرفداران قدیمی من آن سبک قدیمی کارها را دوست داشته باشند. من همان شکل و شمایل را حفظ ولی با موسیقی روز تلفیق کرده ام. شاید کمی تغییرات داشته باشم ولی همیشه احساس در کارهای من حرف اول را می زند.»

این خواننده در انتها درباره کنسرت های خود گفت: «برنامه های زیادی برای اجراهای زنده دارم و مبدأ تور کنسرت های ما هم شهر تهران است. سورپرایزهای خاصی را تدارک دیده ام زیرا باید برای طرفداران عزیزم سنگ تمام بگذارم. تا الان تحمل کرده اند و از اینجا به بعد دیگر با ما است. در تلاش هستیم که اگر خدا بخواهد و مشکلی نداشته باشیم در فاصله یک ماه پس از انتشار آلبوم، کنسرت را در تهران روی صحنه ببریم. سپس به شهرستان های دیگر هم سفر خواهیم کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج