۲۰۳۷۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

درباره آلبوم جدیدش «آرامش» می گوید

بهنام صفوی: آینده خوبی را برای آلبومم می بینم

آلبوم جدید بهنام صفوی «آرامش» نام دارد و این گپ حول و حوش این آلبوم صورت گرفته است که بخش هایی از آن را می توانید در این قسمت بخوانید.

بهنام صفوی: آینده خوبی را برای آلبومم می بینم

تماشا: «عشق من باش» یکی از پرسروصداترین آلبوم های موسیقی بود که توسط یکی از کم سروصداترین خواننده های موسیقی اجرا و منتشر شد. شهرتی که بهنام صفوی با یک قطعه به نام «عشق من باش» به دست آورد، مثال زدنی است. انتشار آلبومی با تعداد مخاطبان بالا، وظایف این خواننده کم حاشیه و جوان را سنگین تر کرد تا جایی که او بعد از دو سال به خودش اجازه داد تا دومین آلبومش را راهی بازار موسیقی کند. آلبوم جدید او «آرامش» نام دارد و این گپ حول و حوش این آلبوم صورت گرفته است که بخش هایی از آن را می خوانید:

بهنام صفوی: آینده خوبی را برای آلبومم می بینم

بعد از انتشار آلبوم «عشق من باش» حساسیت خودم نیز بیشتر شده است، چه در زمینه ترانه ها چه در زمینه ساخت ملودی ها و چه در تنظیم قطعات نسبت به گذشته حساس تر شده ام. به همین دلیل حدود دو سال که از پخش آلبوم اولم می گذرد، به انتشار آلبوم دوم خود اقدام کرده ام. واقعا از دو سال پیش به دنبال تولید آلبوم «آرامش» بوده ام. خوشبختانه عواملی که در این آلبوم با من همکاری کرده اند، تقریبا همان عواملی هستند که در آلبوم قبلی با من همکاری کرده اند و توانسته اند آنچه مدنظرم بوده است را عملی و اجرا کنند.

تنظیم ها را همان گونه که در آلبوم اول اتفاق افتاد با سیروان خسروی کار کرده ام. دو قطعه آن را نیز زانیار خسروی، دو قطعه را خودم و بقیه تک قطعات را سیاوش صدری و امیر عظیمی تنظیم کرده اند. قطعه ای که امیر عظیمی تنظیم کرده یک قطعه منحصر به فرد است که توسط نوازنده های ارکسترسمفونیک اجرا شده.

ایده ای در ذهنم داشتم که می خواستم اتفاق بیفتد که ودرواقع کار خاصی هم باشد. معمولا اورتور آهنگ ها خیلی کوتاه هستند اما این کار حدود سه دقیقه و نیم اورتور دارد که به وسیله فضاسازی موسیقی روایت می شود و داستان کلی قطعه را روایت می کند. من برای سلیقه خودم خواستم این کار را انجام بدهم و شاید هم کار مارکت پسندی نباشد. دلم می خواهد با چنین کارهایی مخاطب را به کارهای خاص تر نزدیک تر کنم. مخاطب خاص صرفا مدنظرم نبوده، بلکه می خواستم مخاطب عام هم به سمت این فضا کشیده شود. چون معتقدم باید فرهنگ سازی شود. البته یکسری از خواننده ها خود به چنین کاری اقدام کرده اند و این طور نیست که من اولین نفر باشم. مثلا سیروان خسروی از معدود خواننده هایی است که این مقوله را در نظر می گیرد. اگر کارهای سیروان را مرور کنید، متوجه می شوید که کارهای قبلی اش همگی کارهایی در سبک خاص خودش بوده اند. خیلی ها بر این باور بودند که مردم از کارهای او استقبال نمی کنند. اما بعد همه دیدیم که مخاطب کارهای او گسترده تر شد و موسیقی اش در میان مردم جا باز کرد.

درواقع من کارهای قبلی ام با سیروان همکاری داشته ام و همکاری با او منحصر به این آلبوم نمی شود. قطعا همکاری با هنرمند شاخصی مثل سیروان برای من موجب افتخار است.

قطعا یکسری قطعاتم آرشیوی شدند و با وجودی که برایشان هزینه کردم، از آنها در آلبوم استفاده نکردم و به انتشار همان ۹ قطعه بسنده کردم.

من آینده خوبی را برای آلبومم می بینم و می دانم که اتفاق خوبی برای آن می افتد. چون من همه تلاش خود را کرده ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج