adexo3
۲۰۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

با حضور بازيگران جديد

سري دوم "ستايش" ساخته مي شود

سری دوم مجموعه تلویزیونی "ستایش" به کارگردانی سعید سلطانی ساخته می‌شود.

سعید سلطانی ـ کارگردان "ستایش" با بیان اینکه سریال "ستایش" مجموعه‌ای بسیار مظلوم است و علیرغم ابعادی که برای بیننده ایجاد کرده، کمتر به آن عنایت شده، اعلام کرد: "مجموعه دوم "ستایش" را خواهیم ساخت که فصل دوم در زمان حاضر ـ اواخر دهه ۸۰ ـ اتفاق می‌افتد و بیشتر به مسائل امروز جامعه می‌پردازد."

وی همچنین افزود: "تعدادی از بازیگران فصل اول در "ستایش ۲" حضور خواهند داشت و تعدادی بازیگر جوان نیز به پروژه اضافه می‌شوند."

پخش سریال "ستایش" به کارگردانی سعید سلطانی از جمعه ۱۲ آذرماه ۸۹ در شبکه سه آغاز شد و این سریال همچنان پخش می شود. "ستایش" توسط آرمان زرین‌کوب تهیه شده و در قالب ۲۶ قسمت ۴۲ دقیقه‌‌ای پخش خواهد شد.

ساخت این مجموعه‌ی تلویزیونی اول مهرماه ۸۷ آغاز شد و حدود یک سال به طول انجامید. «ستایش» در ژانر اجتماعی قرار می‌گیرد و داستان آن درباره دو پدر به نام‌های حشمت فردوس و محمود نادری است که تمام امیدهایشان را به آینده پسرانشان بسته‌اند تا شاید آرزوهای دیرینه‌شان به بار بنشیند. حشمت فردوس بقای نظامی را که ریخته است می‌خواهد و محمود نادری ادامه اعتقاداتش را.

داریوش ارجمند، مهدی پاکدل، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، رامسین کبریتی، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، شایسته تهرانی، قربان نجفی و شیوا خنیاگر در مجموعه‌ "ستایش" ایفای نقش کرده‌اند.

منبع : خبر آنلاین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج