adexo3
۲۰۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آنجلينا جولي هم کارگردان شد

آنجلينا جولي بازيگر صاحب نام سينماي هاليوود درباره نخستين فيلمش در مقام كارگردان با عنوان "در سرزمين خون و عسل" حرف زد. اين نشست در ايام برپايي فستيوال كن فرانسه توسط شركت فيلمسازي "جي كي فيلمز" برگزار شد.

آنجلينا جولي بازيگر صاحب نام سينماي هاليوود درباره نخستين فيلمش در مقام كارگردان با عنوان "در سرزمين خون و عسل" حرف زد. اين نشست در ايام برپايي فستيوال كن فرانسه توسط شركت فيلمسازي "جي كي فيلمز" برگزار شد.

بنابر اعلام ورايتي، فيلم جولي با عنوان "در سرزمين خون و عسل" كه با مضمون جنگ بوسني ساخته مي‌شود براي اكران در ۲۳ دسامبر(۲ دي) آينده در آمريكا آماده خواهد شد. جولي درباره اين فيلم گفته است: من مي‌خواهم روايت گر قصه‌اي از اين جريان باشم كه چگونه روابط انسان و رفتارهاي او مي‌توانند عميقا بر زندگي او در جريان جنگ تاثيرگذار باشند.

آنجلينا جولي هم کارگردان شد

وي در جمع خبرنگاران اعلام كرد: "اكثريت مردم شامل بازيگران، نخست‌وزير و رييس جمهور از اين فيلم حمايت كرده‌اند و ۹۵ درصد بازيگران فيلم من در زمان جنگ بوسني حضور داشته‌اند." جولي ساخت اين فيلم را كه داستان آن علاقه‌ يك مرد صرب به يك زن مسلمان در جنگ سال ۱۹۹۲ است، از ماه اكتبر سال گذشته در مجارستان آغاز كرده است.

چندي پيش موج جديد شكايت‌ها از اولين فيلم ساخته جولي به سازمان ملل كشيده شد و "انجمن زنان قرباني جنگ بوسني" با صدور بيانيه‌اي بارديگر از جولي به دليل نوع نگرش‌ فيلم‌اش انتقاد كردند. در اين بيانيه آمده است: "بي‌توجهي آنجلينا جولي به قربانيان زن جنگ بوسني گوياي همه‌چيز درباره‌ فيلم‌نامه است و اين حق را به ما مي‌دهد تا هم‌ چنان نسبت به فيلم او ترديد داشته باشيم."

اين انجمن در نامه‌اي به آژانس‌ پناهندگان سازمان ملل كه جولي سفير صلح آن است، نگراني خود را نسبت به اولين تجربه‌ كارگرداني اين بازيگر معروف اعلام كرد. پس از مشكلات اوليه كه در بوسني براي فيلم او به‌وجود آمد، جولي سكانس‌هاي مربوط به بوسني را بدون حضور خود در اين كشور مقابل دوربين برد.

پس از آن‌كه "انجمن قربانيان زن جنگ بوسني" مخالفت خود را با ساخت اين فيلم اعلام كرد و آن را موجب تحريف واقعيات و آن‌چه بر سر زنان در اردوگاه‌هاي جنگي آمده دانست، وزارت فرهنگ بوسني مجوز ساخت فيلم آنجلينا جولي در اين كشور را باطل كرد.

با وجود آن‌كه وي نسخه‌اي از فيلم‌نامه را در اختيار اين انجمن قرار داده، اما آن‌ها خواستار ملاقات با وي شده‌اند. "زانا مارجانوويچ" كه با نقش‌آفريني در فيلم "برف" محصول مشترك ايران و بوسني به شهرت رسيد، از سوي آنجلينا جولي براي بازي در نقش اول اين فيلم انتخاب شده است. جولي علاوه بر نگارش فيلم‌نامه و كارگرداني، در اين فيلم رمانتيك كه سال‌هاي ۹۵ ـ ۱۹۹۲ ميلادي را به‌تصوير خواهد كشيد، نقش‌آفريني هم خواهد كرد.

اين فيلم توسط گراهام كينگ از كمپاني فيلم‌سازي "جي.كي فيلمز" و "تيم هدينگتون" تهيه و توليد مي‌شود. آنجلينا جولي از سال ۲۰۰۱ از سوي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به‌عنوان سفير حسن نيت تعيين شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعاليت در زمينه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.

منبع : ایسنا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج