adexo3
۲۳۵۶۴۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم «بازی تاج و تخت»

اپيزود نهايي تاج و تخت بازي را از جهات بسياري عوض كرد. حالا به نظر مي‌رسد كه از تعداد مدعيان سلطنت كم شده و دوران ديدباني جان اسنو محبوب (كيت هرينگتون) هم به پايان رسيده باشد.

وب‌سایت ۷فاز: اپيزود نهايي تاج و تخت بازي را از جهات بسياري عوض كرد. حالا به نظر مي‌رسد كه از تعداد مدعيان سلطنت كم شده و دوران ديدباني جان اسنو محبوب (كيت هرينگتون) هم به پايان رسيده باشد. بازي تاج و تخت به تكان‌هاي ناگهاني‌اش شهرت دارد، از مرگ ند استارك (شان بين) در فصل يكم تا قتل تايوين لنيستر (چارلز دنس) در فصل چهارم. اپيزود فينال فصل پنجم اين اغتشاش را بيشتر از هر زمان ديگري برپا كرد و سوالات كليدي زيادي را براي بينندگان سريال برجاي گذاشت.

چه كساني در رقابت بر سر تاج و تخت باقي ماند‌ه‌اند؟

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم «بازی تاج و تخت»

ظاهر ماجرا نشان مي‌دهد كه دنريس را به اسارت گرفته‌اند و اين شايد داستان او را براي مدتي به حاشيه ببرد. روس (مايكل مك‌الهاتون) و رمزي بولتون (ايوان رين) حالا پس از پيروزي در برابر استنيس به همكاري ساديست پدر-پسري خود ادامه خواهند داد. لنيسترها هنوز در پايتخت هستند اما با محاكمه سرسي (لينا هدي) و حضور تامن جوان و بي‌‌تجربه (دين-چارلز چپمن) به عنوان شاه، اوضاع براي اين خاندان چندان مناسب نيست. آن‌ها همچنين به تازگي پرنسس در شرف ازدواج خود، ميرسلا (نل تايگر فري) را از دست داد‌ه‌اند و بايستي با اين تراژدي جديد هم كنار بيايند، اين مرگ جرقه‌اي براي برپايي آتش جنگ با دورن خواهد بود و لنيسترها حالا بيشتر از هر زمان ديگري در بحران به سر مي‌برند.

تايرل‌ها هم هستند. وارثان جوان اين خاندان مارجري (ناتالي دورمر) و لوراس (فين جونز) در زندان به سر مي‌برند و مادربزرگ زرنگ داستان، بانو اولنا (ديانا ريگ) در يكي از رازآلودترين صحنه‌هاي فيلم رابطه دوستي خود را با پيتر بيليش (آيدان گلن) كه در جريان حبس سرسي به او كمك كرد تحكيم كرده است. تايرل‌هاي ثروتمند كه سرزمين مادري‌شان، هاي‌گاردن پيشاپيش پايتخت را با كالاهاي ارزشمند خود تامين كرده بود حالا از مدعيان سلطنت شده‌اند.

چه كسي "نايتز كينگ/پادشاه شب" را شكست خواهد داد؟

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم «بازی تاج و تخت»

با رفتن جان، ديگر افراد زيادي كه با تهديد و توانايي واقعي نايتز كينگ آشنا باشند باقي نمانده‌اند. اعضاي ديدباني شب از پيشنهاد جان مبني بر اتحاد با وحشي‌ها استقبال نكردند و بنابراين جنگ با وايت‌واكرها بيش از پيش تصويري نااميدانه پيدا كرده، استنيس و جان تنها افراد غيروحشي‌اي بودند كه خطر واقعي را شناسايي كرده بودند. شايد سم (جان بردلي) بتواند رهبري نبرد ضد-وايت واكر را بر عهده بگيرد.

سانسا و تيئون به كجا مي‌روند؟

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم «بازی تاج و تخت»

پيش‌بيني اتفاقي كه براي سانسا (سوفي ترنر) و تيئون (الفي الن) خواهد افتاد كار آساني نيست. در برگزيده‌هاي منتشرشده از كتاب بعدي مارتين، "بادهاي زمستان" تيئون به همراه جين پول (كسي كه خود را آريا جا زده و با رمزي بولتون ازدواج كرده) فرار مي‌كنند و به كمپ استنيس مي‌رسند. استنيس هم جين/آريا را به ديوار مي‌فرستد تا به "برادرش" جان بپيوندد. آيا ممكن است تيئون به همراه سانسا به ديوار سفر كنند؟ به نظر انتخابي منطقي است، مگر اينكه اين دو بتوانند به سرزمين مادري تيئون، آيرون آيلندز/ جزاير آهنين سفر كنند. سانسا حالا ديگر از زنده ماندن برادرهاي كوچك‌اش اطمينان پيدا كرده و بعيد نيست بخواهد راهي شمال ديوار شود تا به آن‌ها بپيوندد.

آيا دنريس نجات خواهد يافت؟

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم «بازی تاج و تخت»

اتفاق تلخي خواهد بود اگر كه دنريس هم به سرنوشت جان دچار شود و فرصت راندن اژدهايانش به پايتخت پادشاهي را پيدا نكند. هواداران در هرصورت به اين معتقد بودند كه معماي هويت مادر واقعي جان اسنو بايستي به معناي نجات يافتن او تا زمان افشاي اين راز باشد. آيا ممكن است كه سر جوراه (ايان گلن) و داريو (مايكل هوزمن) از اژدهايان باقي‌مانده دنريس براي رديابي او استفاده كنند؟

آيا مرين به دستان زبردستي سپرده شده؟

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم «بازی تاج و تخت»

كرم خاكستري (جاكوب اندرسون)، ميساندي (ناتالي امانوئل) و تريون (پيتر دينكلج) حالا در نبود مادر اژدهايان عهده‌دار مرين هستند. اين خط داستاني پتانسيل زيادي براي پيشرفت دارد. كرم خاكستري به همراه ميساندي از "آدم خوب‌ها"ي داستان هستند و تريون فراست لازم و كافي براي حكمراني را دارد. سوال اصلي اين است كه آيا شهر آلوده به تروريست‌ها روي خوش به اين سه نفر نشان خواهد داد؟

قدم بعدي براي آريا چيست؟

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم «بازی تاج و تخت»

آريا حالا پس از ناديده گرفتن قوانين مردان بي‌چهره و كشتن مرين ترنت (ايان بيتي) نابينا شده. او هيچ جاي ديگري ندارد و احتمالا مجبور است كه به يادگيري‌ ادامه دهد. اگر مسئله واقعي همين باشد او واقعا نياز دارد كه هويت واقعي‌اش را فراموش كند و براي كشتن سرسي و ديگر دشمن‌هايش قسم نخورد.

برن را فراموش نكنيد.

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم «بازی تاج و تخت»

برن (ايزاك همپستد رايت) به همراه هودور (كريستين نايرن) با فصل ششم باز خواهند گشت. آخرين بار آن‌ها را در حال ملاقات با يكي از اعضاي طايفه قديمي "فرزندان جنگل" كه در آنسوي ديوار زندگي مي‌كنند ديديم. آن‌ها همچنين در نهايت به زاغ سه چشم رسيدند و به احتمال قوي سال گذشته را به آموزش و ورزيدگي گذراندند. زماني كه برن به سريال بازگردد ممكن است قدرت‌هاي خيره‌كننده ديگري هم با خود به همراه بياورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج