جاباما
۲۴۰۴۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تهیه کننده فیلم : از پرداخت پول به هانیه توسلی معذوریم !

خبر كوتاه اما عجیب بود و همانطور كه انتظار می‌رفت واكنش‌های زیادی را به همراه داشت.بار اولی نیست كه یك تهیه‌كننده به وعده‌اش در قبال بازیگران یا عواملش عمل نمی‌كند .

تهیه کننده فیلم : از پرداخت پول به هانیه توسلی معذوریم !

تهیه کننده فیلم : از پرداخت پول به هانیه توسلی معذوریم !

برترین ها: خبر كوتاه اما عجیب بود و همانطور كه انتظار می‌رفت واكنش‌های زیادی را به همراه داشت. بار اولی نیست كه یك تهیه‌كننده به وعده‌اش در قبال بازیگران یا عواملش عمل نمی‌كند اما وقتی در خبر آمده بود كه هانيه توسلي، برای وصول چكش به استخدام شرخر متوسل شده موضوع را جالب می‌كرد. البته این بازیگر ابتدا از آقای تهیه‌كننده به‌دليل ‌پرداخت نكردن قسط آخر دستمزدش شكايت كرد ولی پس از بي‌نتيجه بودن اين شكايت، چك نقد نشده خود را به شرخر سپرد تا نقد شود اما اين چك ۲۵‌ميليون توماني همچنان نقد نشده و به همين دليل اين بازيگر بار ديگر راه قانون را در پيش گرفته است. به واسطه شكايت اين بازيگر، محمود فلاح تهیه‌كننده باسابقه و خوشنام سینما و تلویزیون ایران كه اخیرا سریال مختارنامه را ساخته است باید به دادگاه رفته تا در اين خصوص پاسخگو باشد.


محمد فلاح (تهيه‌كننده فيلم ابرهاي ارغواني)

ظاهرا خانم توسلي چك 25ميليوني را كه در وجه‌ ايشان صادر شده بود، براي خريد خانه خرج كرده بودند و اين چك را از طريق فردي به نام مقيمي به دست ما رساندند اما چون ايشان از بنده در اتحاديه تهيه‌كنندگان شكايت كرده‌اند، نمي‌توانيم پول را به آقاي مقيمي يا خودشان بدهيم چون در حقيقت نمي‌دانيم با چه كسي طرف هستيم! البته از زماني كه اين موضوع در رسانه‌ها مطرح شد، پول ايشان آماده بود ولي به ‌خودشان هم گفته‌ام تا موضوع شكايت را حل نكنند از پرداخت پول معذورهستم.


هانيه توسلي: راهی جز شكایت باقی نمانده بود

خبرهاي منتشر شده به شكايت در دادگاه اشاره داشت ولي من حق و حقوقم را فقط از طريق اتحاديه تهيه‌كنندگان پيگيري كردم. متأسفانه برای وصول باقيمانده دستمزدم از فيلم ابرهاي ارغواني ساخته سيامك شايقي به اتحاديه تهيه‌كنندگان متوسل شدم. همچنین مبلغ ۲۵ ميليون تومان كه در خبرها به‌عنوان قسط آخر كار مطرح شده، در واقع رقم ۳ قسط آخر كارم است. بيش از ۱۰سال سابقه‌ كار حرفه‌ای به‌خصوص حضور در فیلم‌های مستقل و متفاوت و كم‌بودجه سينماي ايران را در كارنامه دارم، ولی پس از بی‌نتیجه ماندن گفت‌وگوها و بی‌جواب ماندن تماس‌ها و همچنين در پی توهین‌های بی‌دلیل از جانب كارگردان و سرمایه‌گذار فیلم، راهی جز شكایت از تهيه‌كننده به اتحادیه‌ تهیه‌كنندگان و وزارت ارشاد باقی نماند. كاش آدم‌هایی كه ادعای ساخت فیلم هنری دارند پیش از هر چیز به تعهدات قانونی، شرعی و اخلاقی خود عمل كنند. آقاي محمود فلاح تهيه‌كننده فيلم است و من اصلا به‌دليل سابقه و اعتبار ايشان در سينما و تلويزيون قبول كردم در اين فيلم بازي كنم. خوشبختانه با صحبت‌هايي كه در جلسه آخر با ايشان در اتحاديه تهيه‌كنندگان انجام شد، قول مساعد دادند كه به‌زودي و طي چند روز آينده اين مشكل برطرف و اين مبلغ پرداخت خواهد شد. اميدوارم آقاي فلاح به وعده‌شان عمل كنند تا سابقه و ذهنيت مثبتي كه از ايشان داشتم، پابرجا بماند.

نكته:

محمود فلاح كه سابقه تهيه‌كنندگي سريال عظيم «مختارنامه» را دارد، در سينما هم به‌عنوان تهيه‌كننده چند فيلم مستقل مانند رسم عاشق‌كشي، چند كيلو خرما براي مراسم تدفين، چراغي در مه و... فعاليت داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • laya

      هانیه جان برو تا آخرش پولتو بگیر...اگه این کارو نکنی شک میکنم همدانی باشی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج