adexo3
۲۴۰۵۴
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

کتاب "عادل" همچنان در لیست پرفروش ها

کتاب «فوتبال علیه دشمن» مجری محبوب برنامه نود که امسال با یک اثر جدید با عنوان «کتاب جامع فوتبال» به نمایشگاه کتاب رفت، همچنان خریدار دارد و در لیست پرفروش​ها است.

خبرآنلاین: کتاب «فوتبال علیه دشمن» مجری محبوب برنامه نود که امسال با یک اثر جدید با عنوان «کتاب جامع فوتبال» به نمایشگاه کتاب رفت، همچنان خریدار دارد و در لیست پرفروش​ها است.

عادل‌ فردوسی‌پور در ماه اردیبهشت دو بار در کتابفروشی‌ نشرچشمه (خیابان کریم خان) حاضر شد و ضمن دیدار با علاقمندانش کتاب «فوتبال علیه دشمن» را برای خریداران این اثر امضا کرد. «فوتبال علیه دشمن» با ترجمه‌ عادل فردوسی‌پور این‌روزها به چاپ‌ چهارم رسیده است.

کتاب "عادل" همچنان در لیست پرفروش ها

سایمون کوپر، خبرنگار انگلیسی به ۲۲ کشور سفر می‌کند تا به این نتیجه برسد که «فوتبال هیچ‌وقت فوتبال نیست: این ورزش جنگ به‌وجود می‌آورد، انقلاب می‌کند و مورد توجه مافیاها و دیکتاتورهاست.» کوپر با فوتبالیست‌ها، هوادارانشان، خبرنگارها و حتی سیاستمدارهای زیادی در سراسر جهان صحبت می‌کند؛ در امریکا و اروپا و افریقا و خاورمیانه و کشورهای دور و نزدیک. او می‌خواهد تأثیر فوتبال بر سیاست و فرهنگ کشورها را دریابد.

مصاحبه‌های دردسرساز و ممنوعه ترتیب می‌دهد؛ به برنامه‌های گروه‌های تروریستی سرک می‌کشد؛ اطلاعات عجیب و غریب از گروه‌های مافیایی و دست‌های نامرئی فوتبال کشف می‌کند و کتابش را در زمانی حدود یک سال شکل می‌دهد...»

کتاب "عادل" همچنان در لیست پرفروش ها

عادل فردوس پور امسال هم یک کتاب جدید به بازار نشر کشور عرضه کرد. او «کتاب جامع فوتبال» را توسط انتشارات بهشت به نمایشگاه کتاب آورد و درباره این کتاب گفته است: «این اثر دایره‌المعارف بسیار کوچکی درباره فوتبال است که به پیشنهاد استادان و همکارانم در دانشگاه شریف برای ترجمه انتخاب کرده‌ام. «کتاب فوتبال» اثری است که هر علاقه‌مندی به فوتبال می‌تواند آن را بخواند و از مطالب جالب و کاربردی آن استفاده کند.»

«کتاب فوتبال» نخستین‌بار در سال ۲۰۰۸ میلادی در انگلستان به چاپ رسیده و تهیه و تدوین آن را یک تیم حرفه‌ای از کارشناسان فوتبال و روزنامه‌نگاران مطرح انگلستان به عهده داشته‌اند. این کتاب در ۳۸۰ صفحه به چهار موضوع اصلی تاریخچه پیدایش فوتبال و مقررات آن، تاکتیک‌های فوتبال، تیم‌های ملی و باشگاه‌ها، بازی‌های جهانی و رکوردها می‌پردازد.

کتاب "عادل" همچنان در لیست پرفروش ها

سایت نشر چشمه که عکس های این حضور را منتشر کرده، درباره اظهارات این مجری -کارشناس نیز نوشته است: «فردوسی‌پور در این دیدار با ابراز امیدواری از حل مشکلات پیش‌آمده برای نشرچشمه در چندماه اخیر گفت: «عدم حضور نشرچشمه در نمایشگاه کتاب اتفاق ناخوشایندی بود، امیدوارم مسائل پیش‌آمده برای نشرچشمه هرچه‌زودتر حل‌و فصل شود و این ناشر به‌روال عادی کتاب‌هایش را منتشر کند.»

کتاب "عادل" همچنان در لیست پرفروش ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من

      عادل یه دونه ست... بزن لایکو..!!

    • hoda

      واقعا بی نظیره عادل فردوسی پور.

      پاسخ ها

      • سارا

        من موندم کجاش بی نظیره هااااااااااااااااااااان؟
        این بشر چی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • `پريسا

      عاشقشم......................

      پاسخ ها

      • علی

        خیلی خوبه

    • afsoo

      عادل فروسی پور یه نابغه است

    • فاران

      باز هم عادل !!!!!

    • ali

      چه ميكنه اين عادل.

    • hoda

      سارا جون.ادب. متانت.علم داره.قدرت انتقاد کردن در کمال ادب.عاشق رکو راستیشم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج