۲۶۸۱۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

معرفی فیلم های روز جهان: شجاع

داستان درباره دختري اسکاتلندي به نام ميراندا است که در استفاده از تيروکمان مهارت فوق العاده اي دارد.

مردم سالاری:

کارگردانان: مارک اندروز،برندا چاپمن، استيو پرسل، نويسندگان:مارک اندروز،استيو پرسل،برندا چاپمن، ايرنه مشي بر اساس داستاني از برندا چاپمن، تدوين: نيکلاس سي. اسميث، موسيقي: پاتريک دويل، صداپيشگان: کلي مک دانلد، بيلي کانلي، اما تامپسن،جولي والترز، رابي کالترين، شروع اکران در آمريکاي شمالي: 22ژوئن 2012، بودجه توليد: حدود 185 ميليون دلار، کمپاني توليد کننده: پيکسار استوديوز، فروش جهاني تا تاريخ 25ژوئن 2012: حدود 88ميليون و هفتصد و هفتاد و دو ميليون دلار، محصول: آمريکا، زمان: 93 دقيقه.

درباره فيلم: شايد در اين دوران،کمپاني پيکسار تنها کمپاني آمريکايي باشد که توانسته اعتماد مخاطبانش را به خوبي جلب کند و هر اثر تازه‌اي از آن با استقبال چشمگيري مواجهه شود.

موردي که ديگر سال‌هاست براي خيلي از کمپاني‌هاي معظم هاليوودي اتفاق نمي‌افتد. پيکسار که بخشي از کمپاني مادرش والت ديزني است با «داستان اسباب بازي» در دهه نود خود را به همه شناساند و بعد از آن تعدادي از بهترين و پرفروش‌ترين آثار انيميشن عالم سينما را به دوست دارانش عرضه کرد. کيفيت آثار توليدي اين کمپاني به حدي بالا است که نام پيکسار، به نوعي برند براي آثارش تبديل شده است.

معرفی فیلم های روز جهان: شجاع

طوري که مخاطبان (مخصوصا والدين و البته کودکان شان) با خيالي راحت و با اعتماد کامل به تماشاي شان مي‌روند. از محبوب ترين و مهمترين آثار توليدي اين کمپاني که علاوه بر مخاطبان توجه مجامع هنري را به خود جلب کرده اند مي‌توان به «پيدا کردن نيمو» ، «راتاتويي» و« وال ايي» اشاره کرد. اين کمپاني تا به اکنون سيزده انيميشن بلند توليد کرده که «شجاع» در بين آن‌ها اولين فيلمي‌است که يک زن قهرمان اصلي آن است.

داستان درباره دختري اسکاتلندي به نام ميراندا است که در استفاده از تيروکمان مهارت فوق العاده اي دارد. تجربه اکران نشان داده که خانواده‌ها از اين فيلم کمپاني پيکسار هم استقبال خواهند کرد.

معرفی فیلم های روز جهان: شجاع

ديدگاه منتقدان:راجر ايبرت در شيکاگو سان تايمز به فيلم سه ستاره داده و نوشته اش بر فيلم را که مي‌تواند گوياي خيلي چيزها باشد اين گونه شروع مي‌کند: « «شجاع» جديدترين فيلم انيميشن کمپاني پيکسار است و فيلمي است که والدين بنا به اصرار فرزندان شان بايستي به تماشا اش بروند.

خبر خوب اين است که احتمالاً کودکان فيلم را دوست خواهند داشت و خبر بد اين که والديني که انتظار فيلم ديگري همچون آثار گذشته پيکسار را دارند نااميد خواهند شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amir mf

      چه جالب من بچه بودم انیمیشن (نمو) رو میدیدم مثل اینکه حالا شده نیمو!!!!!!!!!!!
      عجب زمونه ای شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج