۳۲۶۱۴۰
۲ نظر
۵۱۱۳
۲ نظر
۵۱۱۳
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۱۲)

کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (12)

اولیور استون با فیلم سینمایی "اسنودن" (Snowden) به قضیه جنجالی ادوارد اسنودن می پردازد و نگاهی به داستان زندگی شخصی این کارمند سازمان سیا و آژانس امنیت ملی آمریکا می اندازد که فعالیت های غیرقانونی گسترده کارفرمایانش را فاش کرد. جوزف گوردون-لویت در نقش اسنودن بازی می کند و صدای منحصر بفردی از شخصیت واقعی او ارائه می دهد. شیلین وودلی، ملیسا لئو، زاکاری کوئینتو، تام ویلکینسون، ریس آیفنس و نیکولاس کیج نیز در فیلم اسنودن که قرار است 16 سپتامبر 2016 اکران شود نقش آفرینی کرده اند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (12)


آخرین تریلری که از فیلم "مردان اکس: آپوکالیپس" (X-Men: Apocalypse) منتشر شده به جنگی که در قلب داستان رخ می دهد می پردازد. برای شکست دادن آپوکالیپس قدرتمند (با بازی اسکار آیزاک) و چهار سربازش - مگنیتو (با بازی مایکل فاسبندر، استورم (با بازی الکساندرا شیپ)، سایلوک (با بازی اولیویا مان) و نجل (با بازی بن هاردی) - پروفسور اکس (جیمز مک آووی)، ریون (جنیفر لارنس) و بیست (نیکولاس هولت) افراد دیگری را استخدام کرده و آموزش می دهند که این افراد کوئیک‌سیلور (با بازی اوان پیترز) جین گری (سوفی ترنر)، سایکلاپس (تای شرایدن)، هاووک (لوکاس تیل) و نایت‌کراولر (کودی اسمیت-مک‌فی) هستند. خوشبختانه آنها از کمک وولورین با بازی هیو جکمن نیز بهره می برند. این فیلم روز 27 مه 2016 اکران می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (12)


مت راس، بعد از فیلم "28 اتاق هتل"، فیلم "کاپیتان فَنتَستیک" (Captain Fantastic) را نوشته و کارگردانی کرده که در این فیلم ویگو مورتنسن در نقش بن بازی می کند، پدری که پس از خودکشی همسر مبتلا به بیماری دوقطبی اش در بیمارستان، سعی دارد شش فرزندش را بزرگ کند. او که مصمم است تا برای همسر مرحومش مراسم تدفین آبرومندی برگزار کند، فرزندانش را با یک اتوبوس خانوادگی نزد والدین همسرش (با بازی فرانک لانگلا و آن داود) می برد و همچنین با خواهرش (با نقش آفرینی کاثرین هان) و شوهرخواهرش (استیو زان) و دو فرزندشان هم دیدار می کند. این فیلم با اکران در جشنواره ساندنس نقدهای خوبی دریافت کرد و قرار است روز 8 جولای 2016 روی پرده سینماهای دنیا برود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (12)


فیلم سینمایی زندگی‌نامه ای "فلورانس فاستر جنکینز" (Florence Foster Jenkins) که برای روز 12 اوت 2016 نوبت اکران دارد، داستانی واقعی درباره وارث ثروتمند نیویورکی به همین نام است که تصور می کرد صدای زیبایی برای خوانندگی دارد، در حالیکه صدای وحشتناکی داشت! مریل استریپ نقش فلورانس را بازی می کند و هیو گرانت در نقش همسر او، سنت کلیر بیفیلد، که سعی می کند از او در مقابل حقیقت محافظت کند، نقش آفرینی می نماید. استیون فریرز، کارگردان فیلم "فیلومنا" تابحال نقدهای خوبی برای این فیلم و به خصوص بازی دو بازیگر نقش اول آن دریافت کرده است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (12)


فیلم درام و کمدی-رمانتیک "ساوث ساید با تو" (Southside With You) فیلمی با بازی پارکر سایرز و تیکا سامپتر در نقش های باراک اوباما و میشل رابینسون درباره اولین قرار ملاقات باراک اوباما، رئیس جمهور فعلی آمریکا با میشل و رابطه رمانتیک آنها است. ریچارد تان این فیلم را نوشته و کارگردانی نموده است. ساوث ساید با تو در جشنواره ساندنس نقدهای مثبتی دریافت کرد و قرار است در روز 26 اوت 2016 روی پرده سینماهای آمریکای شمالی برود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (12)


برنده جایزه بزرگ داوران ایالات متحده برای بهترین فیلم مستند در جشنواره فیلم ساندنس امسال، فیلم "وینر" (Weiner) بود که به ماجرای تلاش آنتونی وینر برای بازگشت به دنیای سیاست پس از رسوایی جنسی او در سال 2011 می پردازد. الیس استاینبرگ و جاش کریگمن (رئیس کارگزینی وینر از سال 2005 تا 2006) بر روی تلاش وینر که این بار می خواهد شهردار نیویورک شود، ولی رسوایی جنسی جدیدی برایش رقم می خورد، تمرکز کرده اند. این فیلم به خاطر نمایش دادن هما عابدین، همسر وینر و یکی از معاونین ارشد هیلاری کلینتون، از سوی کارشناسان سینما توجه بیشتری به خود جلب کرد. این فیلم روز 20 مه 2016 اکران می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (12)


فیلمی که جاستین چادویک پس از فیلم "ماندلا: راه طولانی به آزادی" ساخته است، فیلم "تب لاله" (Tulip Fever) نام دارد که در قرن هفدهم و در آمستردام رخ می دهد و داستان آن درباره زن متأهلی (با بازی آلیسیا ویکاندر) است که وارد رابطه ای با یک هنرمند (با بازی دین دی‌هان) می شود که برای کشیدن پرتره او استخدام شده است. این فیلم بر اساس رمانی از دبورا موگاک نوشته شده و توسط تام استاپرد اقتباس شده است. کریستوف والتس در فیلم "تب لاله" نقش شوهر ویکاندر را بازی می کند و جودی دنچ، جک اوکانل، کارا دلوین و زک گالیفیاناکیس از دیگر بازیگران فیلم هستند. روز 15 جولای 2016، روز اکران این فیلم است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (12)


بونوآ ژکو پس از فیلم "بدرود ملکه من"، بار دیگر با لئا سیدو در فیلم "دفتر خاطرات زن خدمتکار" (Diary of a Chambermaid) همکاری می کند و فیلمی اقتباسی از رمان اوکتاو میربو نوشته شده در سال 1900 می سازد. سیدو در این فیلم نقش سلستین، خدمتکاری پاریسی را بازی می کند که خود را در موقعیتی می یابد که باید با بانو بورژوآی خود (با بازی کلوتیلد موله) سر و کله بزند و پیشنهادهای بیشرمانه اربابش (با بازی هروه پی یر) را پس بزند و بار احساساتش نسبت به جوزف باغبان (با بازی وینسنت لیندون) کنار بیاید. نقدهای اولیه نسبت به این فیلم معمولی بوده اند. نوبت اکران این فیلم روز دهم ژوئن 2016 است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (12)


اولین تجربه کارگردانی رز هولمر، فیلم بلندی به نام "غش" (The Fits) است که داستانی روانشناسانه درباره دختر 11 ساله ای به نام تونی (با بازی رویالتی های تاور) است که در باشگاهی در غرب شهر سینسیناتی آمریکا تمرین می کند و با مشاهده یک گروه رقص مسحور حرکات آنها می شود و به آنها می پیوندد. ولی بعد از مدتی دخترهای گروه یکی پس از دیگری حین تمرین غش می کنند. این فیلم که با اکران در جشنواره فیلم ونیز و ساندنس نقدهای بسیار خوبی دریافت نموده، قرار است روز سوم ژوئن روی پرده سینماهای آمریکا برود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (12)


فیلم انیمیشن "کوبو و دو تار" (Kubo and the Two Strings) ساخته انیماتورهای استاپ-موشن لایکا، روز 19 اوت 2016 اکران می شود و داستان کوبو و دوستانش مانکی و بیتل را به تصویر می کشد که در جستجوی زره پدر کوبو هستند. پدر کوبو بزرگترین سامورایی بوده که تابحال دنیا به خود دیده است. صداپیشگان این انیمیشن جالب، عبارتند از: آرت پارکینسون (بازیگر نقش ریکون استارک در سریال "بازی تاج و تخت")، شارلیز ترون، جورج تاکی، متیو مک‌کاناهی، رونی مارا و رالف فاینس. از میان انیمیشن های دیگری که استودیوی لایکا تابحال ساخته، می توان به "کورالاین"، "پارانورمن" و "ترول های جعبه ای" اشاره کرد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (12)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• آلیسیا ویکاندر در فیلم "موج" (The Wave) ساخته رور اوتاگ، نسخه بازخلق شده ای از مهاجم مقبره بازی خواهد کرد. (منبع: Heat Vision)

• دواین جانسون در فیلم بازسازی شده "جومانجی" (Jumanji) به کارگردانی جیک کاسدان نقش آفرینی خواهد کرد. (منبع: THR)

• مایکا مونرو، رزا سالازار و زندایا در حال تست بازیگری برای نقش اول فیلم اقتباسی رابرت رودریگوئز به نام "الیتا: فرشته نبرد" (Alita: Battle Angel) هستند. (منبع: Heat Vision)

• استیون مرچنت و ریچارد ای. گرنت به هیو جکمن پیوستند تا در فیلم "ولوورین ۳" (Wolverine ۳) بازی کنند. (منبع: Deadline و Heat Vision)

• وین وان در فیلم "زد و خورد در بلوک زندان ۹۹" (Brawl in Cell Block ۹۹) فیلم جدید اس. کریگ زاخهلر، نویسنده و کارگردان فیلم "توماهاک استخوانی"، بازی خواهد کرد. (منبع: THR)

• آنتونیو کامپوس در حال مذاکره برای کارگردانی پیش‌درآمدی بر فیلم "طالع نحس" (The Omen) است. (منبع: Heat Vision)

• جان کوران فیلم "چاپاکوئیدیک" (Chappaquiddick) با بازی جیسون کلارک در نقش تد کندی را کارگردانی خواهد کرد.

• کاثرین وینیک و مایکل باربیری به ادریس البا و متیو مک‌کاناهی پیوستند تا در فیلم اقتباسی نیکولای آرسل از رمان "برج تاریک" (The Dark Tower) نوشته استیون کینگ بازی کنند. (منبع: Variety و Deadline)

• پل راد در فیلم اقتباسی نیکولاس دیویداف از کتاب پرفروش The Catcher Was a Spy در نقش بازیکن بیسبال و جاسوسی به نام موئی برگ بازی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• ویل فرل ظاهراً قرار بوده در فیلم زندگی‌نامه ای "ریگان" (Reagan) در نقش رونالد ریگان بازی کند، ولی وی از این پروژه جنجالی کناره گیری کرده است. (منبع: Variety)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بخش عالیه

      پاسخ ها

      • سعید و سارا

        منم دوست دارم این بخشو. می خونمش همیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج