۳۴۵۳۱۰
۵۳ نظر
۵۲۳۱
۵۳ نظر
۵۲۳۱
پ

بازی ماه عسل به نفع خانم بازیگر

دعوت ماه عسل از بازیگر زن «زیر آسمان شهر»، در دو روز گذشته بازتاب های مثبت و منفی زیادی داشته، منتقدان معتقدند که واقعا دعوت از این بازیگر با رسالت ماه عسل همخوانی دارد؟

روزنامه هفت صبح - مرجان فاطمی: دعوت ماه عسل از بازیگر زن «زیر آسمان شهر»، در دو روز گذشته بازتاب های مثبت و منفی زیادی داشته، منتقدان معتقدند که واقعا دعوت از این بازیگر با رسالت ماه عسل همخوانی دارد؟

حضور پرستو صالحی در برنامه پنج شنبه شب «ماه عسل» از چند جنبه قابل بررسی است. این بازیگر در شبی که احسان علیخانی تاکید دارد برنامه شان تا دقیقه نود قرار نبوده به خاطر تداخل با بازی های والیبال روی آنتن برود، به همراه برادرش در برنامه شرکت کرد.

همه منتظر بودیم اتفاق ویژه ای در این دعوت نهفته باشد و حضور پرستو صالحی، دلیل قانع کننده ای داشته باشد اما با باز شدن تدریجی قصه و پیشرفت صحبت ها، باز هم به ماجرای اعتیاد رسیدیم؛ موضوعی تکراری که شاید بخش مهمی از جامعه را درگیر کرده باشد. حالا اینکه چرا پرستو صالحی باید برای چنین امری انتخاب شود و داستان زندگی او چه نکات جذابی درون خودش دارد؛ مسئله ای که نمی شود به این راحتی از کنارش گذشت.

پرستو صالحی تنها بازیگری است که پدرش معتاد است؟ یا تنها بازیگری است که شهامت پیدا می کند بیاید و از جزییات زندگی اش حرف بزند؟ هر کدام اینها هم که باشد باز هم دست گذاشتن روی چنین سوژه ای آن هم در برنامه «ماه عسل» عجیب است.

بازی ماه عسل به نفع خانم بازیگر

چرا پرستو صالحی؟

«ماه عسل» از همان سال اول حیاتش، تعریف ویژه ای برای خودش دارد. این برنامه آدم های معمولی و شناخته نشده جامعه را به واسطه اتفاق مهمی که در زندگی شان رخ داده می آورد و اجازه می دهد حرف بزنند و قصه شان را تعریف کنند. همه این قصه ها به این دلیل تعریف می شوند که دست آخر، نتیجه ای در بر داشته باشد. در طول این چند سال، بازیگران مختلفی بودند که به فراخور سوژه با برنامه درگیر می شدند اما حضور تک تک آنها برای پیشبرد هدفی مشخص بوده، برنامه پنج شنبه شب «ماه عسل» و حضور پرستو صالحی، غیر از این که مخاطبان را متوجه این کرد که حتی بازیگران هم ممکن است پدرانی معتاد داشته باشند، چه اتفاق دیگری را حادث کرد؟ مگر هر کس دیگری غیر از پرستو صالحی نمی توانست این معنا را منتقل کند که آدم ها فرصت کمی برای کنار هم بودن دارند؟

این بازیگر چقدر مطرح است؟

حضور پرستو صالحی در برنامه «ماه عسل»، تنها در صورتی می توانست توجیه داشته باشد که یا قصه زندگی این بازیگر، خیلی جذاب باشد و بشود از داخلش به مسیر مورد توجه برنامه ای مثل «ماه عسل» رسید یا صالحی، فرد بسیار موفقی در عرصه سینما بود. بله! اگر صالحی بازیگر بسیار مطرحی بود و حالا می آمد روی صندلی می نشست و به مخاطبان می گفت من با این مشکلات حالا به جایی به این بالایی رسیده ام، حق با علیخانی بود.

کدام یکی از ما فیلم یا سریالی مهم غیر از «زیر آسمان شهر» سراغ داریم که او به عنوان بازیگر در آن حضور داشته؟ نقش اول کدام فیلم بوده؟ کدام جایزه قابل قبول را گرفته؟ کدام تقدیر ویژه ای از او به عمل آمده؟ واقعا همین که یک نفر یک روز در سریالی، یک نقش داشته باشد، کافی است که زندگی مشقت بارش کنار یک پدر معتاد جذاب به نظر برسد؟

بازی ماه عسل به نفع خانم بازیگر

چهره اجتماعی یا بازیگر

بعضی بازیگران هستند که بیشتر از اینکه در فیلم ها یا سریال ها بازی کنند و به واسطه هنرنمایی های شان به چشم بیایند به خاطر شوآف ها، بیانیه های جنجالی، شرکت در مراسم مختلف یا حضور در برنامه های تلویزیونی، خودشان را مطرح می کنند. از این جور نمونه ها کم نداریم. همین مورد جدید یعنی پرستو صالحی اوایل دهه هشتاد با «زیر آسمان شهر» معروف شد و بعد از آن در چند سریال و فیلم تلویزیونی دیگر هم بازی کرد.

در سال های اخیر، حضورش در هیچ فیلم و سریالی، آنطور که باید به چشم نیامد اما چهار سال قبل با انتشار مطلبی درباره وجود فساد در سینما، بلوای عجیبی به راه انداخت. آن زمان واکنش های زیادی به صحبت های او نشان داده شد و خیلی ها پاسخ صحبت هایش را دادند. بعد از آن بود که صالحی در فضاهای مجازی به چشم آمد. در حمایت از استقلال، ویدئوی همدردی با طرفداران تیم آبی را منتشر و یا در کمپین های حمایتی یا خیریه مختلف شرکت کرد و ... این اواخر یک بار به برنامه خندوانه آمد و در مسابقه خانم ها شرکت کرد و حالا هم در «ماه عسل». صالحی از نگاه همه یک بازیگر و یک چهره اجتماعی است اما واقعا کسی یادش می آید چیزی بیشتر از «زیر آسمان شهر» از او دیده باشد؟

دعوت از روی ناچاری

حضور پرستو صالحی در «ماه عسل» می تواند به دلایل زیادی صورت گرفته باشد. قطعا خود احسان علیخانی می داند افرادی که در برنامه اش به عنوان مهمان شرکت می کنند باید یکسری ویژگی خاص داشته باشند، طبیعتا آگاه است که یک بازیگر صرفا به خاطر اینکه پدرش معتاد است و آنها را در منزل کتک می زده، اهمتی برای حضور در برنامه اش پیدا نمی کند؛ پس چرا باید دست به چنین انتخابی بزند؟

از همان ابتدا تا الان، روزهای پایانی هفته برای عوامل «ماه عسل» اهمیت زیادی داشته. در واقع همیشه رسم بر این بوده که بهترین و اثرگذارترین برنامه ها را در روزهای پایانی هفته که تعداد مخاطبان به رقم قابل توجهی می رسد روی آنتن ببرند. قطعا برای این هفته هم می توانستند طبق همین الگو حرکت کنند اما ... اگر برنامه را از ابتدا دیده باشید، احسان علیخانی چند بار تاکید می کند که قرار نبوده برای پنج شنبه برنامه داشته باشند. یعنی تلویزیون از همان ابتدا با برنامه ریزی مشخص به آنها اعلام کرده که پنج شنبه و جمعه هفته گذشته، به خاطر پخش والیبال، «ماه عسل» روی آنتن نمی رود. خب آنها هم با توجه به همین قطعیت، برنامه ای برای این دو روز در نظر نگرفته اند.

اما یک مرتبه به آنها اعلام می شود که برنامه پنج شنبه طبق روال عادی برقرار است. حالا باید یک مهمان دعوت کنند که از یک طرف جذاب باشد و از طرف دیگر، بتواند خیلی سریع او را برای آنتن آماده کرد. طبیعتا پرستو صالحی، گزینه مناسبی برای این هدف است.

بازی ماه عسل به نفع خانم بازیگر

موفقیت خانم بازیگر

از پنج شنبه شب بعد از پایان برنامه «ماه عسل» تا همین روز گذشته، بازتاب های زیادی در شبکه های اجتماعی نسبت به قصه زندگی این بازیگر مطرح شد. خیلی ها نوشته اند که با شنیدن قصه زندگی او، تحت تاثیر قرار گرفته اند و حتی گریه کرده اند. خیلی های دیگر با او همدردی کرده اند و نوشته اند حالا خیلی بیشتر از قبل دوستش دارند و کارهایش را دنبال می کنند. یک عده هم شهامتش را برای اینکه جلوی دوربین برنامه زنده قرار گرفته و آنقدر راحت راجع به مشکلات خانوادگی اش حرف زده، ستوده اند.

در واقع می شود گفت که پرستو صالحی، به نتیجه مقبولش از حضور در این برنامه رسیده است. حتی شاید از این به بعد با پیشنهادهای خوب و درجه یکی هم روبرو شود یا حتی راهش برای حضور در فیلم ها و سریال های درجه یک هم هموارتر شود.

انتقاد به دعوت ماه عسل

حضور صالحی در ماه عسل اما بازتاب های منفی زیادی هم دارد. اولین سوال منتقدان مسئله این است که این همه بازیگر یا آدم مهم و اثرگذار و مطرح داریم که زندگی شان با مشکلات فراوان روبروست؛ چرا ماه عسل سراغ آنها نرفته؟ عمده نقدها به همین دعوت برمی گردد، دعوتی که برای مخاطبان چندان ملموس به نظر نمی رسد.

برنامه «ماه عسل» امسال، به نسبت سال گذشته یکی دو درجه پیبشرفته داشت. چند سوژه جذاب روی آنتن برد که شبکه های اجتماعی و وب سایت های خبری زیادی را درگیر کرد. برخلاف سال گذشته، حاشیه ساز نشد، یا دعوا و جنجال و دلخوری به بار نیاورد. در واقع می شود گفت روی یک خط سیر مستقیم کارش را به بهترین نحو انجام داد و پیش رفت. قطعا اگر پرستو صالحی، بازیگر مطرح تری بود و یا قصه جذاب تر و متفاوت تری داشت، به این برنامه هم نمی شد خرده زیادی گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انقد مطلب غیرمنطقی که نمیدونم از کدوم قسمتش ایراد بگیرم

      پاسخ ها

      • الهه

        واقعانظرمنوگفتی...

      • فاطمه

        دقيقا ، كاش اسم نويسنده شو هم مينوشتين تا دفعه بعد ديديم نويسنده كيه تصميم بگيريم بخونيمش يا نه

    • دنیا

      الانم نمیشه به این برنامه خرده گرفت خیلی خیلی برنامه خوبی بود من که خیلی خوشم اومد

    • گلی جان

      ( اولین سوال منتقدان مسئله این است که این همه بازیگر یا آدم مهم و اثرگذار و مطرح داریم که زندگی شان با مشکلات فراوان روبروست؛ چرا ماه عسل سراغ آنها نرفته؟ )
      اخه مگه چن نفرو میتونن دعوت کنن؟ حالا یه شب بوده ایشون اومده.. بیچاره یادی هم از پدر خدابیامرزش کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فك نكنم دعوت شده باشن خودشون خواستن و رفتن

    • بدون نام

      بنظرم یکطرفه دارید قضاوت میکنید، شاید هدف خانم صالحی از اومدن به این برنامه واقعا برای جلب توجه نبوده!

    • شقایق

      مثل پارسال با این مطالب غیر منطقی وبی ربطتون دارین سعی میکنین برنامه ماه عسل رو زیر سوال ببرین
      کلا نقدتون مسخرست

    • علیرضا

      برترین ها واقعا با ماه عسل مشکل داری؟
      خاک به خورشید پاشیدن بیهوده است
      این برنامه پر مخاطب و موفقه این رو باور کن و بپذیر

      پاسخ ها

      • سپهر

        اگه دقت کرده باشین برترین ها عموما مطالبش رو از منابع دیگه نقل می کنه که در آغاز یا پایان هر مطلب اسم اون منبع ذکر میشه....مثل این مطلب که مال روزنامه هفت صبح هست...

    • بدون نام

      سلام به نظرم شاید بقیه هنرمندان با اینکه مشکلات دارن ولی به چهرشون نقاب زدن ومیخوان همه مردم فکرکنن که هیچ مشکلی ندارن وبه اصطلاح ظاهرسازی ککنند ولی خانم صالحی واقعا شجاعت داشت وبدون هیچ تظارهی قصه ی زندگیشو تعریف کرد واین یکی ازبهترین برنامه های ماه عسل ازدید من بود .ازهمین طریق به آقای علیخانی خسته نباشید میگم

    • بدون نام

      خانم محترم منتقد آیا این برنامه یه نکته مثبت هم نداشت؟؟چقدر یه انسان میتونه منفی باف ومنفی نگرباشه

    • بدون نام

      قضاوت یکطرفه ایی بود . برا خودشم سخت بود ک در موردپدرش صحبت کنه. بنظرم نگاه بدبینانه ایی در این نقد بود.

    • بدون نام

      اون طور که گفته شد این دعوت از طرف برنامه نبوده،ینی کسی این داستان رو نمیدونسته و خود پرستو صالحی این رو با عوامل درمیون گذاشته و خواسته که حضور داشته باشه و حضور پیدا کرده!
      برنامه جالبی هم بود
      دیدن یک سلبریتی_نه درجه یک_هرچند معمولی توی این جایگاه جالب بود

    • بیتا

      این منتقد یه جوری میگه موضوع تکراری بوده که انگار ماه عسل یه برنامه طنزه و باید تنوع داشته باشه.موضوع اعتیاد اونقدر مهم هست و معضل بزرگی هست که هر چی در موردش صحبت بشه کمه.منتقد ماه عسل رو با تفریح و گردش اشتباه گرفته.

    • مانا

      چه دیدگاه خصمانه و منفی نگری....از زوایه بهتری هم میشه به این قضیه نگاه کرد.احساس میکنم نویسنده این متن با خانم صالحی دشمنی ناجوری داره!!!

    • مهدی

      خیلی با بدبینی نسبت به خانم صالحی نوشتید. واقعا متاسفم
      اسشون خیلی هم بازیگر توانایی هستن که به قول خودشون به خاطر فساد سینما و باندبازی امکان حضور پر رنگتر رو نداشتن.

    • بدون نام

      این مطلبو پاک کنید.. آدم بدبین میشه نسبت به مجلتون

    • مهرنوش

      وای باز دخترخانمهای دبیرستانی اومدن وشروع کردن به سر وصدا, بابا اجازه بدید یه انتقاد هم از این برنامه ماه عسل بشه منظور نویسنده محترم شخصیت علیخانی نیست داره برنامه رو نقد میکنه دخترای عزیز...امان از این عشقهای نوجوانی!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملامشخصه خودت دبیرستانی هستی ومشغول "عشقای نوجوانی"!!!!..این همه نظرداده شده کسی اسمی ازعلیخانی اورد؟؟؟

      • بدون نام

        چقدر شما مودبین

    • سایه

      وقتی این نوشته رو میخوندم از تک تک جملاتش بوی نفرت و کینه میومد. آخه کدوم آدمی میاد با بازگو کردن زندگی پر از مشقتش خودشو محبوب کنه. از لحن و نگاه های خانم صالحی در این برنامه هیچ اثری برای خود شیرینی و لب توجه به چشم نمیومد. تازه اگر هم این خانم به قول شما بازیگر تاپی نیست و آدم موفقی هم به حساب نمیاد چرا این همه کینه ازش به دل داری؟ ببین شما چقد منفی نگر و پر از عقده هستی که حالا یه کیم میاد از درد و بدبختیاش میگه با زهم انتقاد میکنی و طرفو ترور شخصیت میکنید. واقعا و اقعا برای شما متاسفم. چرا نکته مثیت قضیه رو نگاه نمیکنید . یه آدم شناخته شده اومده بگه بابا ما آدمهای معروف هم مشکلات زندگی خودمونو داریم و یکی مثل شماهاییم. فقط میتونم بگم براتون متاسفم

    • بدون نام

      به نظر من اين برنامه فوق العاده بود و درسي بود براي همه ي ما ،جوون ها.و يه تلنگري بود كه قدر نعمتِ داشتن پدر رو بيشتر از قبل بدونيم.
      پدر و مادر،هميشگي نيستن.تا هستن بايد قدردانشان باشيم
      و درود بر پرستو صالحي عزيز كه با شجاعت و صداقت وبي هيچ ابايي اين درس از زندگيش رو با ما به اشتراك گذاشت

    • وحیده

      به نظر من نقد درستی بود.ایشون اگه هنرپیشه نبودن آیا باز هم از اینکه پدرشون رو از راه دور ببینند هم عارشون میومد؟؟به نظر من هم پیام مهمی نداشت.جز مظلوم نمایی ..هر کسی تو زندگی اش فرصتهایی رو از دست میده که میتونه بشینه ساعتها های و های گریه کنه

    • َشیدا

      با نظر بی نامها، شقایق، مهدی موافقم. واقعا" نقد مسخره ای بود.چرا ما آدمها اینطوری هستیم؟
      واقعا" میخوام زار بزنم...جای بسی تاسف است...

    • بدون نام

      چه ربطی به موفق بودن یا نبودن این خانم داشت اصلا؟
      این خانم مساله ای رو راجع به زندگیش گفت که توی جامعه به شکلهای مشابه زیاده . و خانم صالحی از وجود خودش برای طرحش مایه گذاشت.

    • بدون نام

      صدای صداقت به دلها میشینه...

      نویسنده این مقاله بهتره یه فکری برای خشم ها تلنبار شده و ناکامیهاش بکنه

    • ali

      واقعا متاسفم برای این نویسنده با این اطلاعات کم!
      خانم پرستو صالحی بازیگر بسیار توانایی هستند و دلیل اینکه مدت هاست بازی نکرده ممنوع الکار شدن از سال 84 توسط بعضی هاست.

    • سحر24

      نقد غير منصفانه اي بود ، متاسفم .

      من برداشت هاي بهتري كردم ازش .

    • یاسان

      روزنامه هفت صبح و خانم مرجان فاطمی تیر شما به سنگ خورد

    • کتابدار

      مطلب بسیار سطحی و حسدورزانه است ، نوشته ای مملو از گزاره های غیر منطقی. برای نویسنده و نگاه بسته اش متأسفیم !!!

    • بدون نام

      ميشد مثبت تر هم ديد، به شخصه واسه من كه اين برنامه تاثير گذار بود و ممنونم از خانم صالحي، در ضمن كدوم يك از هنرپيشه ها حاضره بياد و از مشكلاتش بگه؟؟؟؟؟؟؟

    • علی فرهنگی

      سرکار خانم مرجان فاطمی نویسنده روزنامه 7 صبح با خوندن مطالبی که نوشته بودی ناخودآگاه به یاد داستان حاتم طایی و برادرش افتادم که چقدر تو شبیه اون هستی. اون هم وقتی نتوانست مثل برادرش از راه اکرام به شهرت برسه تصمیم گرفت برادر مشهور و شناخته شدن در چاه زمزم کنه تا به این وسیله تا ابد در خاطر همه بمونه. سرکار علیه هم چون جایگاهی بین نویسندگان خوب نداری و خودت هم به این موضوع واقفی راهکاری بهتر از نوشتن این پیدا نکردی که صد البته عکس العمل مردم به نوشته هات کاملا مؤيد این جریان فکریت هست.
      والسلام

      پاسخ ها

      • ایلیا

        کاملا با شما موافقم

    • ایلیا

      این خانم که نویسنده این مقاله هستن تمام تلاششون مطرح شدن اسمش خودش هست
      بازتاب این برنامه رو دیده و فکر کرده با ماهی گرفتن از آب گل آلود می تونه خودش رو هم مطرح کنه و خبرش دست به دست بچرخه
      متاسفنه بعضی خبرگزاری ها هم بدن اینکه بدونن این خانم عددی نیت میرن و خبر رو رد سایتهاشون قرار میدن
      می تونین برید تو اینستاگرام سرچش کنید تا ببینید کیه
      در ضمن
      باید بهشون گفت جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است
      مقاله توهین آمیز ایشون هرگز بخشیده نخواهد شد و تاوان خواهد داد
      ایشون در مورد علی ضیا هم تند و مقرضانه مطلب دارن
      متاسفم برای روزنامه هفت صبح که اعتبارشون رو با این ها زیر سوال می بره

    • ایلیا

      این خانومی که درجه بازیگری خانم صالحی رو زیر سوال بردن، خودشون چه درجه ای دارن؟
      و سوال بعدی بازیگرانی که سختی نکشیدن و تو ناز و نعمت بزرگ شدن بیان برنامهماه عسل از کدوم دردشون بگن؟؟؟؟

    • ایلیا

      ما منتظر مقاله غلط کردماین خانوم هستیم و اگر این کار رو نکردن و این مقاله زرد از سایتها و نشریات حذف نشد
      از خداوند منان خواستاریم به حق این روزهای عزیز در جایگاه ایشون قرار بگیرن و اون وقت قضاوت بشن
      یکی از امامانمون فرمودن
      اگه انسانی انسان دیگری رو به سخره بگیره از دنیا نمیره تا دچار همون مشکل بشه و مورد قضاوت قرار بگیره و مسخره بشه و بعد از دنیا بره

    • مهدی

      اول میگی که ادم مطرحی نیست بعد میگی ماهیت ماه عسل دعوت از مردم عادیه خب عزیزم خودت میگی که پرستو صالحی مطرح نییت پس جزء مردم عادیه و اینکه مگه خلیل عقاب عادی بود؟ این همه مسئول رو دعوت کردن بعدشم واسه مردم جذابه که یه بازیگر بیاد سرنوشت جالبشو براشون تعریف کنه و بگه که آقا معتاد رو نرونید از خودتون چون به روز پشیمون میشید این یعنی در اختیار قرار دادن تجربه ی مشکلاتی که عمده ی مردم باهاش درگیرن

    • ناشناس

      واقعاً هر عقل سلیم و هر قلب پاک و رئوفی، بوی حسد و کینه را از این متن احمقانه می تواند بفهمد....امیدوارم به حق این شبهای قدر هر فرد حسود و کینه ورزی، در آتش حسادت خویش بسوزد....چنانچه وعده خداوند است و هیچ حسودی هرگز آسوده نمیشود....الهی آمین.

    • بدون نام

      سلام نقد خیلی غیر منصفانه ای بود من که از برنامش خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم چون گذشته خانم صالحی با گذشته من تشابه زیاد داشت با این تفاوت که من 15 ساله از پدرم بی خبرم حتی از زنده بودنش

    • بدون نام

      من برداشت های خیلی مفیدی داشتم از این برنامه بر خلاف خانم نویسنده

    • بدون نام

      خانم نویسنده انگار با پرستو صالحی مشکل شخصی داشتن..متاسفم که شخصی با این دید منفی و ستیزه جویانه برای مردم قلم میزنه

    • بدون نام

      خانم نویسنده انگار با پرستو صالحی مشکل شخصی داشتن..متاسفم که شخصی با این دید منفی و ستیزه جویانه برای مردم قلم میزنه

    • علی

      کل حرفه این ادم تو یه جمله خلاصه شد به همدیگه فرصت بدیم تا بتونیم خوب باشیم و خوب زندگی کنیم برا من که زندگیم با اعتیاد پدرم تباه شدش این مطلب قابل درک بودش که وقتی پدرم بهش فرصت داده شدش هم خودش پاک شد هم کلی ادمو با خودش نجات داد کل این برنامه حرف از انسانیت بودش اگر میخاستی میتئنستی اینو بفهمی اقای نویسنده

    • ناشناس

      مززززززززززخرررررررف تررررررررربن مطلبی بود که تاحالا خونده بودم

    • علیرضا

      مرجان فاطمی نام مستعار نویسنده است که اگر از دید متن خوانی و روانشناسی متن این سطور را بخوانیم متوجه می شویم که قلم زن ستیزانه ی پنهان پشت این سطرها قلم یک نویسنده ی مرد است وخودرا جای یک نویسنده زن جازده است و کاملامشخص است که با خانم پرستوصالحی مشکل شخصی دارد و تمام!

    • احسان

      اتفاقا این قسمت عالی بود،واقعا عالی، شما هم به خانم صالحی تهمت زدید،باید جوابگوی ایشون و خدا باشید

    • شمس

      به فرض هم که این مطالب صحیح باشه،،آیا منکر این هستید که لابد یک حکمت ومصلحتی از جانب خداوند بوده تا در برنامه ماه عسل که بمدت یکماه پخش میشه نه درطول سال،و ترافیک مهمونایی با ماجراهای متفاوت از سراسر کشور،،فضایی مهیا بشه و روزی پیش بیاد که قرار برنامه برای ماه عسل فراهم نباشه،،دراین شرایط با حضور خانم صالحی موافقت بشه..شاید فرصتی بود که خداوند به خانم صالحی عطا فرمود تا از فشار عذاب وجدانی که بواسطه گناه نکرده بدوش میکشید کاسته بشه.

    • بدون نام

      به نظرم هیچ خودنمایی ای در کار نبود و خانم صالحی خواست فقط کمی از بار عذاب وجدانش رو کم کنه با اعتراف به کوتاهی خودش
      این قدر راجع به آدمها و نیات اونها که ازش بی خبریم قضاوت نکنیم! کسی که همه اش بد می بینه نشون می ده که با بدیها بیشتر از خوبیها سر و کار داشته و داره و یه فکری باید به حال خودش بکنه

    • میترا

      حالا شما چرا انقد عصبانی هستین مهم مردم ما هستن که تحت تاثیر قرارگرفتن و حرفای این خانوم قبول دارن.اتفاقا شما الان بااین مطالب سوژه گیر آوردی میخوای به 1جا برسی ولی زور نزن مردم ما عاقل تر تز این حرف ها هستن.واقعاازکجا درآوردی این نوشته های مسخررو

    • میترا

      حالا شما چرا انقد عصبانی هستین مهم مردم ما هستن که تحت تاثیر قرارگرفتن و حرفای این خانوم قبول دارن.اتفاقا شما الان بااین مطالب سوژه گیر آوردی میخوای به 1جا برسی ولی زور نزن مردم ما عاقل تر تز این حرف ها هستن.واقعاازکجا درآوردی این نوشته های مسخررو

    • سجاد

      چقدر نقد ابکیه

    • لیلی

      واقعا من اسم این مقاله رو نمیزارم نقد میزارم یک بچه بازی مزخرف. نقدکردن آداب خودشو میخواد. متاسفانه بیشتر بازیگران ما و مخصوصا خانومهای بازیگر نقاب به چهرشون میزنند و از بالا به مردم نگاه میکنند اما خانم صالحی عزیز خیلی صمیمانه و با صداقت تمام از خصوصی ترین و تراژیک ترین لحظات زندگیش برای ما گفت تا مردم دیگه از این تجربه تلخ درس بگیرند و آگاه بشن اونوقت اصلا قشنگ نیست که با لحنی منزجر کننده ایشون رو زیر سهمگین ترین انتقادهای کینه توزانه قرار می دهید. واقعا اشکها و بغضها و حسرت از دست دادن پدر آنقدر سیاه و پر از درد است که دل هر کسیو به لرزه درمیاره اونوقت این نویسنده بند کرده که چون خانم صالحی بازیگره آوردنش توی برنامه. اتفاق از این بدترم مگه میتونه سر کسی بیاد. منتقد محترم لطفا به یک روانپزشک مراجعه کن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج