adexo3
۴۳۴۰۲
۹۹ نظر
۷۱۰۲
۹۹ نظر
۷۱۰۲
پ

بازیگر نقش «بهار» در سریال «زمانه»

آیدا فقیه زاده: کسی از دوست داشتن بدش نمی آید!

آیدا فقیه زاده را می توان از پدیده های بازیگری در سال ۹۱ دانست. «زمانه» اولین کاری است که از او دیده ایم اما با همین اولین تصویری که از او روی صفحه تلویزیون نمایش داده شده خود را به مخاطب شناسانده است.

آیدا فقیه زاده: کسی از دوست داشتن بدش نمی آید!

تماشا: آیدا فقیه زاده را می توان از پدیده های بازیگری در سال 91 دانست. «زمانه» اولین کاری است که از او دیده ایم اما با همین اولین تصویری که از او روی صفحه تلویزیون نمایش داده شده خود را به مخاطب شناسانده است.

شاید مرسوم نباشد در مقدمه مصاحبه ها از این دست حرف ها زده شود اما باید اعتراف کرد آرامش، وقار و سواد بسیار این بازیگر طبیعتا کارگردان کاربلدی مثل حسن فتحی را مجاب کرده از بازیگری بی تجربه چون او در کارش استفاده کند.

او با بازی در نقش «بهار» به یکباره دیده شد و مخاطبان تلویزیون را واداشت طرفدارش شوند. اگر می خواهید بیشتر از زندگی شخصی او و افکار و احساساتش بدانید، با گفت و گوی خودمانی و صمیمانه تماشا با این ستاره نوظهور همراه باشید:

آیدا فقیه زاده: کسی از دوست داشتن بدش نمی آید!

شما حرفه بازیگری را از چه زمانی و به چه صورت شروع کردید؟

- من رشته تحصیلی ام در دانشگاه، مهندسی کامپیوتر شاخه نرم افزار بود. سال ۸۷ در دوره جامع کارگاه بازیگری آقای امین تارخ شرکت کردم. سال ۸۸ در یک سریال بازی کردم به نام «راه شیری» که یک کار اپیزودیک بود و من نقش اصلی اپیزودی با عنوان «خلسه» را برعهده داشتم. کارگردان آن آقای عبدالحسین برزیده بودند و خود آقای تارخ هم در آن کار حضور داشتند. البته این سریال هنوز پخش نشده است. «راه شیری» مجموعه ای اپیزودیک بود که هر اپیزود کارگردان و بازیگران و تیم خودش را داشت. بعد از آن هم «زمانه» را شروع کردم که دومین کارم است.

چند سال تان است؟

- متولد سال ۶۳ هستم.

چه شد که یک مهندس کامپیوتر سراغ بازیگری آمد؟

- بازیگری همیشه دغدغه من بوده و خیلی این کار را دوست داشته ام ولی خانواده دوست داشتندکه رشته دانشگاهی ام رشته ای جز بازیگری باشد و پیشنهاد دادند که در یک رشته فنی درس بخوانم. روی همین حساب من کامپیوتر خواندم و تصمیم گرفتم به خواست خانواده احترام بگذارم اما بعد از آن رفتم سراغ راهی که علاقه شخصی ام بود و از بودن در آن احساس رضایت و مفید بودن می کردم اما چرا بازیگری؟ فکر می کنم دلیلی که همیشه بازیگری را دوست داشتم این بود: من همیشه فکر می کنم که کار تصویری کردن زیرمجموعه آن یعنی بازیگری، از ابزاری است که فرهنگ عمومی را ارتقا می دهد و در کنار ابزاری مانند ادبیات، کتاب، رسانه های نوشتاری، مجازی و تصویری، دید مردم و سطح فکرشان را تحت تاثیر قرار می دهد.

به نظر من، مردم با فیلم و سینما می توانند ارتباط خوبی برقرار کنند و تاثیرگذاری این شاخه های هنری روی مردم زیاد است. من دوست دارم از طریق بازیگری به فرهنگ و هنر کشورم و مردمم خدمت کنم و در راه ارتقای فرهنگ و هنر تلاش کنم. من خودم چون خیلی از این هنر تاثیر می گرفتم دوست داشتم بتوانم خودم هم از این راه روی جامعه تاثیر بگذارم.

آیدا فقیه زاده: کسی از دوست داشتن بدش نمی آید!

این اولین تصویری است که مردم از شما دیدند اما همانطور که گفتید دومین تجربه بازیگری تان است و حتما فاصله ای بین این کار و کار قبلی تان بوده. از یک طرف هم شاگرد امین تارخ بوده اید و با توجه به چهره ای هم که دارید به نظر می رسد کارهای دیگری هم در این فاصله به شما پیشنهاد شده است. در مورد آن پیشنهادها و اینکه چرا آنها را نپذیرفتید بگویید و اینکه چطور از «زمانه» سردرآوردید؟

- من سال ۸۸ سریال «راه شیری» را کار کردم. سال بعد از آن یعنی زمانی که هنوز دوره آموزش و یادگیری بازیگری ام تمام نشده بود، پیشنهادهایی برایم وجود داشت. فیلم، سریال، نقش اصلی، نقش فرعی و خلاصه همه جور پیشنهادی داشتم اما در بین اینها یکی، دوتا کار سینمایی بود که حتی قرارداد هم بستم ولی خب این کارها خورد به دوره ای که مشکلات اقتصادی در سینما به اوج خود رسیدو اکثر سرمایه گذارها همان ابتدا کارها را رها می کردند و هیچکدام از آن کارها شکل نگرفت و کلید نخورد. من هم حساسیت های شخصی برای شروع فعالیت هایم داشتم. دوست داشتم کارم را با آثاری شروع کنم که هم به سلیقه من نزدیک باشد و هم کارهای موجه و قابل دفاعی باشند؛ بهتر است بگویم کمی سختگیر بودم تا اینکه از طریق آقای تارخ به «زمانه» معرفی شدم.

اینکه در این مجموعه نقش اصلی زن نیستید برایتان مسئله ای نبود؟ چون در کار قبلی و آن یکی، دو کاری که نشد نقش اصلی بودید و به نظر می رسد این مسئله برایتان مهم بوده؟

- به نظر من، بهار یکی از نقش های اصلی «زمانه» است. کلا در «زمانه» شخصیت های اصلی؛ ارغوان و بهزاد هستند اما شخصیت های دیگر آن هم کاملا دیده می شوند و جزو کاراکترهای اصلی و پررنگ کار هستند. بهار هم که فکر می کنم بعد از ارغوان پررنگ ترین شخصیت زن داستان است. بعد هم آقای فتحی کارگردان سرشناسی هستند و من از این موقعیت خوشحال بودم. خیلی دوست داشتم با ایشان کار کنم. از طرف دیگر فیلمنامه این سریال را خیلی دوست داشتم. عوامل دیگری هم در این انتخاب موثر بود. مثلا نقش پدر من را که آقای محجوب بازی کردند در ابتدای کار قرار بود آقای تارخ بازی کنند و مدتی هم سر کار بودند که بعدها به دلایلی رفتند. حضور ایشان به عنوان استاد من برایم خیلی دلگرمی و باعث ایجاد انگیزه بود.

آیدا فقیه زاده: کسی از دوست داشتن بدش نمی آید!

چطور به «بهار» نزدیک شدید؟ و چقدر آن از شما دور یا نزدیک است؟

- خیلی به اینکه چقدر به خودم نزدیک یا دور است، فکر نکردم. چون این را از همین ابتدا پذیرفتم که به عنوان بازیگر باید از پس هر نقشی بربیایم اما به هر حال آنجاهایی که می توانستم برای باورپذیرتر و بهتر شدن این نقش از وجود خودم استفاده کنم، استفاده کردم. برای بقیه ماجرا هم از کتاب هایی که خواندم، فیلم هایی که دیدم و آدم هایی که می شناسم و راهنمایی های آقای فتحی، کمک گرفتم.

برای بعد شغلی و اجتماعی «بهار هم تحقیق کردم. البته این هم از راهنمایی های آقای فتحی برای همه نقش ها بود که بروند و درباره شغلی که دارند تحقیق و مطالعه کنند. من مدت ها به بیمارستان های مختلف می رفتم و از نزدیک با انترن ها گفت و گو می کردم و کارشان را می دیدم. کلا به نظرم یک بازیگر باید آن چیزی که از او خواسته می شود را از فیلتر وجودی اش عبور دهد و نکاتی را از خودش بگجیرد و از محیط، پیرامون، منابع دیگر و دانش خود هم استفاده کند.

الان که سریال در حال پخش است چه تغییری در زندگی تان ایجاد شده و مردم در کوچه و خیابان چه واکنشی به شما نشان می دهند؟ آیا پیشنهادهای کاری تان زیاد شده است؟

- خدا را شکر استقبال از کار خیلی خوب بوده و مردم هم وقتی من را می بینند محبت دارند و می گویند «بهار» را دوست دارند و حتی دلشان برای او می سوزد. پیشنهادهای کاری هم که طبیعتا بیشتر شده اما خیلی عجله ای برای شروع کار جدید ندارم و اتفاقا هر چقدر قبلا حساسیت داشتم الان بیشتر شده.

کمی بیشتر از آیدای پشت دوربین و زندگی شخصی اش برایمان بگویید. جز بازیگری چه کارهای دیگری انجام می دهید؟

- من در رشته تحصیلی خودم هیچ وقت کار نکردم چون بلافاصله که فارغ التحصیل شدم به کلاس بازیگری رفتم. من همیشه چه الان که مشغول این کار هستم و چه قبل از اینکه وارد کار بازیگری بشوم بیشترین زمانم را به کتاب خواندن مشغولم و اصلی ترین و بیشترین زمان زندگی من به کتاب خواندن می گذرد بعد هم فیلم دیدن و تمرین های کاری.

از کتاب های تاثیرگذاری که این اواخر خواندید بگویید؟

- من کتاب «برنده تنهاست» نوشته پائلو کوئیلو را چند وقت پیش خواندم و خیلی دوست داشتم. «مرشد و مارگاریتا» را هم به تازگی خواندم که البته فکر می کنم همه اهل کتاب ها آن را خوانده اند. چون کتاب خیلی معروفی است و من هم واقعا شیفته اش شدم. این روزها هم دارم «دنیای سوفی» را می خوانم و خیلی دوستش دارم. معمولا کتاب هایی را که دوست دارم یک بار نمی خوانم و تازه بار اول که می خوانم علاقه مند می شوم و بعد چند بار دیگر هم می خوانم.

مهمترین ویژگی «زمانه» برای شما چیست؟

- اینکه تاثیر ویرانگر دروغ در زندگی آدم ها را نشان می دهد. آن زمانی هم که برای تحقیق به بیمارستان ها می رفتم سختی کار پزشک ها و پرستاران خیلی روی من تاثیر گذاشت.

آیدا فقیه زاده: کسی از دوست داشتن بدش نمی آید!

کسی در خانواده شما سابقه کار هنری دارد؟

- نه، پدرم مهندس کشاورزی هستند و مادرم بازخرید هواشناسی.

چندتا بچه هستید؟

- ۲ تا دختریم. من دختر بزرگ خانواده هستم.

شما مجرد هستید یا متاهل؟

- مجردم.

امیدوارم خوش شانس باشم

آیا آیدا فقیه زاده تصمیم دارد دیگر بازیگر باشد و اگر از او بپرسند شغلش چیست، بگوید بازیگری؟

- اصلا دوست ندارم به بازیگری به عنوان شغل نگاه کنم. بازیگری بیشتر برای من یک دغدغه مهم است و می خواهم این داداه را به شکل حرفه ای دنبال کنم. یعنی بحث شغلی آن برایم مهم نیست و بیشتر دوست دارم دغدغه ها و حرف هایی را که دوست داشتم به مردم گفته شود بگویم و تاثیر هنری و اجتماعی را که می خواهم، بتوانم روی مردم بگذارم.

یعنی مسئله درآمد برای تان اهمیتی ندارد چون به هر حال شغل راهی برای امرار معاش و تامین نیازهای مالی در زندگی است.

- من چون خیلی روی انتخاب هایم حساسیت دارم، فکر می کنم بین کارهایم فاصله های طولانی خواهد افتاد، مگر اینکه خیلی خوش شانس باشم. وقتی این فاصله ها بیفتد به هر حال بحث درآمد مهم می شود. بنابراین اینطور نیست که اصلا به درآمد فکر نکنم اما اینکه به صرف درآمد بخواهم مرتب کار کنم با حساسیت هایم را کنار بگذارم و هر کاری انجام دهم، نه این تصمیم من نیست.

آیدا فقیه زاده: کسی از دوست داشتن بدش نمی آید!


به خلوتم وابسته ام

- من خلوت خودم را خیلی دوست دارم. قطعا هیچ کس بدش نمی آید که دوستش داشته باشند ولی شهرت می تواند خلوت آدم را به هم بریزد و من اینقدر به خلوتم وابستگی دارم که می خواهم از همین نقطه شروع اصلا به این مسائل فکر نکنم و به طرفشان نرم. من فقط زمانی دوست دارم اذز خلوتم بیرون بیایم که سر کار باشم و بحث کار در میان باشد. سر همین کار، شلوغی پشت صحنه را دوست داشتم و دیدن تلاش و انرژی تک تک بچه های گروه کلی به من انرژی می داد. کارگاه بازیگری مان را هم خیلی دوست داشتم و با بچه ها رابطه صمیمانه و خوبی داشتیم. بیشتر دوستان سینمایی من هم دوستان همکلاسی ام در کارگاه بازیگری هستند. متین ستوده، شهرام قائدی و عطا عمرانی از همدوره ای های من بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام

      خیلی بازیگر خوش استیلیه

      پاسخ ها

      • استار

        كجا؟ خيلي‌ام نچسبه. تيتيشه. من از پريناز ايزديار بيشتر خوشم مياد.

      • زهرا

        موافقم
        به نظرمن مهناز افشار ازاین خوشگل تره

      • علی

        چقد باشخصیت و محجبه است اصلا هم عقده ای نیست عکساش و پخش کنه . خیلی سنگین و باوقاره ای ول

    • زهرا

      خیلی خوب بود.دیوونه ی آیدا هستم.خیلی ممنون

    • زهرا

      خیلی خوب بود.دیوونه ی آیدا هستم.خیلی ممنون

    • behnam

      به نظر من خیلی خوب تونست نقش بهار رو بازی کنه و احساساتش رو کاملا جلوی دوربین نشون بده. من آینده ش رو روشن می بینم و براش آرزوی موفقیت می کنم.

      پاسخ ها

      • .....

        به شرط اینکه بینیشو عمل نکنه...

    • سعید

      واقعا بازیگر زیبا و دلنشینی!
      البته بازی گرمی هم داره .

    • نوید

      خوب بازی کرد من برای او آرزوی موفقیت می کنم

    • ناشناس

      سلام
      ایداخانوم هرجا هستی موفق باشین.خیلی دلم میخواست با هنر پیشه ای مثل شما صحبت کنم.

    • سجاد

      سلام
      ایدا خانوم هرجا ی ایران زمین هستین براتون ارزوی موفقیت دارممدتهاست میخوام با هنر پیشه محترمی مثل شما گپ وگفتگویی داشته باشم آیا ممکن شما این اکان را فراهم نمایی.ممنونتون میشم.باتشکر

    • زهرا

      خیلی نازه مخصوصا چشماش ماشاالله خوشگله و باوقار و اروم

      پاسخ ها

      • محمد رضا

        تو خواهرشی؟

    • سارا

      رنگ چشماشو خیلی دوست دارم خودش هم خیلی نازه

    • بدون نام

      خیلی نازه

      پاسخ ها

      • سحر

        دهنش تا ته بازه

    • سجاد

      جواب نمیدین

      پاسخ ها

      • آیدا

        نه برو پی کارت

    • سونیا

      عالیه

      پاسخ ها

      • رضا

        جای آقام خالیه

    • ناشناس

      ايدا جون خيلي دوستت دارم.ان شاالله در تمام مراحل زندگي موفق باشي

    • ساناز صولتی

      سلام آیداخانم.خیلی خوبه که شما میتونی انقدرخوب احساساتتو جلوی دوربین جلوه بدی.راستش الان خیلی ازبازیگرابلدنیستن حتی جلوی دوربین حرف بزنن چه برسه به اینکه بخوان احساساتشونو بروزبدن
      وفقط به فکرخودنمایی وشهرتن.شایدالان اگه همه ی بازیگرا این مطلبو بخونن هیچ کودومشون به خودشون نگیره درحالی که خیلی استثناپیدا میشه که مثل شما باشن.براتون آرزوی خوشبختی وسلامتی میکنم عزیزم

    • محسن

      واقعا زیباست

    • مهران کلامی

      من از بازیش درفیلم زمتنه خوشم امد وواقعا دوستش دارم وخواهم داشت وزیبا است

    • رها

      خیلی نازوخوشگله

    • مرضیه

      خیلی چشمات خوشگله

    • NAFISEH

      ايدا جون خيلي دوستت دارم

    • بدون نام

      من خيلي خيلي دوسش دارم واقعا ديوونشم کاش ميشد ببينمش اتاقم شده پر از حرفهA اصلا کلا فکرو ذکرم شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخوای باهاش ازدواج کن

      • ایلیا

        چقدر اینجا ندید بدید زیاده

    • نازی

      واقعاخوشگل ونازهههه

      پاسخ ها

      • ماضی

        ههههههههه ههههههههه هه هه

    • مونا

      واقعا خیلی ضایع بازی میکنه من میگم الناز شاکردوست بهترین وخوشگلترین بازیگره
      شماموافقید؟

    • arezoo

      kheyli nazi

      پاسخ ها

      • سحر

        گل وسط پیازی

    • حنانه

      آیدا جان هم خیلی زیبایی هم خیلی با وقار و آروم مخصوصا این که زیباییت خدادادیه .
      هر جا هستی برات آرزوی موفقیت می کنم .

    • افشین

      سلام خانوم آیدا.راستش تا امشب ک نمیدونستم متاهل هستید عاشقتون بودم اما امشب... سفر کرده کجا رفتی... چرا تنها... چرا بی من... نگفتی سخته دلتنگی... نگفتی زوده این رفتن... ب دنبال چه پایانی خلاف جاده ایستادی... چرا تا عادت کردم ب فکر رفتن افتادی... چرا باید ب تنهایی دوباره بی تو برگردم... کجای قصه بد بودم؟؟؟؟ کجای قصه بد کردم؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • محمد جواد

        ای زرششششششششک

    • ابوالفضل

      آیدا جون خیلی خوشگلی ولی اول ازدواج کن بعد بازیگر شو. من هم مهندس کامپیوتر هستم.....

      پاسخ ها

      • فرید

        مثل اینکه اینجا هم سایت همسر یابیه

      • حبیب

        اااااا سایت همسر یابیه؟ آخ جون......
        ببین آیدا خانوم منم کارگر ساختمانی ام بهم میگن عمله ولی در اون حد نیستم
        خب حالا نظرت چیه ؟اوکی رو میدی با خانواده خدمت برسیم؟

    • بهار

      ایداخانوم شماواقعاخیلی بازیگرخوبی هستین وبسیار زیباوارام وباوقارومتانت.من برای شما ارزوی موفقیت می کنم وشما چشم هایتان بسیازیبا وگیرا است.

    • فاطیما

      خیلی با شخصیت و باوقاره اوناکه گفتن مهناز افشار خوشگلتره خواهشا حرف نزنن ... الناز شاکردوستم که فقط بلده تو فیلما کلی آرایش کنه لوس کنه خودشو ..باورتون نمیشه چقد از بازی شاکردوست متنفرم

    • عرفان

      هم خوشگله هم نازه هم خوب بازی میکنه درمجموع عاشقشم

    • مهتا

      ب نظرم قیافش خیلی معمولیه وانقدراهم تعریف نداره

    • بدون نام

      بطرطیبل

      پاسخ ها

      • کاربر برره ای

        ای که الان گفتی یعنـــــــــــــــــــــی چه؟

      • کاربر

        یعنی به ترتیب طبل بزنید

    • عذرا

      خدایی جیگره.هر کی هم میگه خشکل نیس از رو حسادته

      پاسخ ها

      • محمد

        مگه همه باید ندید بدید باشن و به به چه چه الکی کنند که شما بگی حسود نیستن....

    • علیرضا

      این جوری که تو چهره بازیگرا زوم میکنند و تو ظل افتاب و نور ازشون عکس میگیرن،ننه بزرگ منم باشه خیلی خوشگل میشه

    • آرمان

      خیلی زشت میشه وقتی میخنده

    • زهرا

      ایدا جون شما با بازی کردن در سریال زمانه معرکه کردید

    • ثمین

      خداییش من و دختر خاله هام خیلی از تو خوشگلتریم فقط چون مثل تو خودمونو تو ویترین نمیذاریم واسه همینم کسی از این به به چه چه ها ازمون نمیکنه

    • lady

      خیلی زیباست به نظرم شاکر دوست خوشگل نیست خیلیم عمل کرده بازم نچسبه تازه لنزم میزنه ولی این نازه و مهربون کاش من این شکلی بودم ههههییی

      پاسخ ها

      • نادره

        اه اه اه کج سلیقه

    • شنبلیله

      اوکـــــــــــــــــــی

    • faty

      آیداجون خیلی خیلی قشنگه

      پاسخ ها

      • آدرینا

        پس معلومه توئه بی سلیقه خیلی خیلی بی ریختی که به این میگی خیلی خیلی قشنگ

    • آلاله

      قشنگ هست ولی نه در این حد که دوستان خود کشی میکنن

    • مهدی

      خیلی خوشگلی

    • مهدی

      خیلی خوشگلی دوست دارم

    • فاطمه

      اي دل خوشاي بيكار...بريدبه زندگيتون برسيدازاين لوس بازيانون وآب براتون نميشه....

    • الیسا

      خی با وقار بازی میکنی آیدا جون دوستت دارم

    • مخاطب زمانه

      سلام خانوم فقیه زاده............ به نظرم شما واسه مردم این سریال رو اجرا کردین نه برای پول و حرفتون.... واقعا به شما تبریک میگم....منم مثل بسیاری از مردم دیگر میگم شما زیبایی خیلی هم زیبایی اما این زیبایی رو خدادادی داری الان واقعا هرکس رو میبینی حداقل یک عمل زیبایی رو انجام داده...که واقعا همین جای تبریک داره

    • kaiwan

      بازيكر خيلى زيباست و خيلى محبوب است.

    • كيوان

      خيلى زباست و خيلى محبوب است .خيلی با وقار بازی میکنی

    • زهرا

      خيلي ادم باوقاريه عاشقشم

    • سپهر

      از معدود بازیگرهای زن موفقه اون هم با این سابقه کم علاوه بر زیبایی طبیعی که داره نقش هایی هم که داشته به خوبی اجرا کرده،اما خیلی وقته که دیگه نیستش کسی می دونه چی شد که دیگه پیداش نیس؟

    • سمیرا

      آیدا جون خیلی دوست دارم خیلی هم خوشگلی....از دور میبوسمت..

    • حامد

      نميدونم والا ...چى بگم , آدم بعضى از نظرات رو ميخونه خندش ميگيره.
      خانم فقيه زاده هر جا که هستيد موفق باشيد.

    • نازنین

      خیلی جالبه کسایی ک میگن ایشون زیبا نیس دائم میخوان نظرشون رو ب دیگران تحمیل کنن و ب نظر میاد یه نفر باشه.حسادت میباره از رفتارشون.اون یکی ک داره از خودش و دخترخاله هاش میگه.ولی خوب این آدما لیاقت بحث ندارن واقعا.
      ایشون از اندک هنرپیشه هاییه ک با وجود زیبایی اصلا ناز و ادا نداره و با تمام وجود بازی میکنه.سینمای ما ب چندتا هنرپیشه ی اینجوری نیاز داره

    • هموطن

      وجودت عشقه بانوی من

    • آریا

      /سلام.عاشقتم آیدا .بامن ازدواج میکنی؟؟؟

    • بدون نام

      اصلا خوشم نمیاد ازش. فک میکنه خیلی خوشگله که اصلنم خوشگل نیست بشر. حالا که عکسش رو از نزدیک دیدم اصلا خوشم نیومد ازش. خیلی خشک و ادم توخالی هست.بازی کردن هم اصلا بلد نیست.

    • بدون نام

      هانیه توسلی هرچند قشنگ بازی نمیکنه که خیلیا میگن ولی من خیییلی دوستش دارم چون خیلی تودلبروئه. دلبره جیگره. من تا حالا عاشق جنس موافقم نشدم ولی هانیه رو خیلی دوستش دارم می تونم بگم که عاشقشم. عاشقتم هانیه جوون توسلی عزیزدل

    • مهدی

      عاشقشم

    • اشیا

      من فقط میگم عالی بازی کردی خانم فقیه زاده همین

    • پارسا

      بانو فقیه زاده بسیار زیبا و متین هستند و واقعا بازیگری ایشان محشر است من به ایشان تبریک میگویم با آرزوی موفقیت های روز افسون و سلامتی برای ایشان

    • محمد صادقی

      یکیو دوس دارم خیلی شبیه اینه مخصوصا چشاش اصلا تو تلویزیون میبینمش دلم اروم میشه

    • الهه هاشمی

      ایدا خانم دختر بسیار نجیبی هست حساسیتشم بخاطر نجابتشون هست.
      من واقعا عاشق سریال زمانه هستم وتابه حال ۳بار این فیلمو تماشا کردم وعاشق بازیگرایی همچون ایدا فقیه زاده و پریناز ایزدیار و حمید گودرزی و ویدا جوان هستم
      تروخدا ایدا جون بازهم فیلم بازی کن
      دوستت دارم موفق باشی

    • سایدا

      زیباترین بازیگردرجهان است اون هایی هم که میگن خوشکل نیست حسودیشون میشه میبوسمتون آیدا جون

    • Saeid

      خیلی دوستت دارم من یک پسر ۱۷ساله از شیراز هستم

    • ميترا

      خيلي هم خوشگله .اخه کجاي مهنازافشار خوشگله ک قشنگ ترين بازيگرايراني شده؟؟؟؟

    • ميترا

      خيلي هم خوشگله .اخه کجاي مهنازافشار خوشگله ک قشنگ ترين بازيگرايراني شده؟؟؟؟

    • نسترن

      آیداجون دوستت داریم طرزنگاه کردن ات خیلی قشنگه لبات غنچه بینی ات قلمی خیلی باحالی

    • میلاد

      دهنش اندزه گاو گشاده

    • آسمان

      بی تربیت

    • بدون نام

      منم ازش خوشم آمده بدرد دوستی سالم می خوره موفق باشد

    • ذبیح الله

      من عاشق خانوم فقیه زاده هستم من یک پسر 17 ساله هستم و میخوام باهاش ازدواج کنم

    • حسین رسولی

      سلام من خانم.فقیه زاده را دوست دارم واقعا سریال زمانه برام خیلی تاثیر گذار بود ایشون بنظر من یک خانم با اصالت و متدین هست آرزوی سلامتی و موفقیت در سال 99دارم

    • سوگل

      بانوی عزیز موفق باشید .....برای نظرات بعضیا از صمیم قلب متاسفم ....انگار که مسابقه زیبایی شرکت کردن ...واقعا که

    • حسن

      سلام.خانم فقیه زاده شما خیلی خوب بازی کردید.خوش چهره وزیبا وخوشگل هم هستید.امیداورم در سریال های دیگه هم دیده بشید

    • محمد

      موفق باشید.بازیتون خیلی عالی وتاثیرگذار بود.

    • صالح

      پیشنهاد جدیدی برای کار داشته اید

    • مصطفی ازسمیرم اصفهان بام ایران

      سلام خانم فقیه زاده اولین وبهترین پاکترین باحجاب ترین بازیگرسینمای ایران تابحال دیدم خداعمرباعزت بهشون بدهدوانشالله خداوندوحضرت زهرا(ص)پیشتیبان ونگدارشون باشه وانشالله همیشه نتنهادرعرصه هنربلکه درهمه مراحل زندگیتون موفق وپیروزدرکنارخانواده شادوخوش وخرم باشین(انشالله)این آرزوی قلبی من هموطن هست

    • هیر

      سلام خواهر آیدا من خیلی دوستون دارم و همیشه و همه جا که هستی خوشبخت و سر حال باشی انشالله دوستان قضاوت نکنید خدا را خوش نمیاد اینجوری خواهر آیدا رو قضاوت کنید

    • بی نام

      شماباشخصیت بامتانت هستید،خداشماروحفظ کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج