adexo3
۴۵۵۹۷
۱ نظر
۵۰۴۱
۱ نظر
۵۰۴۱
پ

حواشی سریال «پژمان» از زبان یک فوتبالیست!

سریال «پژمان» با فوتبال و فوتبالیست ها مرتبط است. جالب اینکه سازندگان این کار هم سراغ فوتبالیست ها رفته اند تا در این مجموعه به ایفای نقش خود بپردازند. پژمان جمشیدی، یکی از این فوتبالیست هاست.

حواشی سریال «پژمان» از زبان یک فوتبالیست!

تماشا: سریال «پژمان» با فوتبال و فوتبالیست ها مرتبط است. جالب اینکه سازندگان این کار هم سراغ فوتبالیست ها رفته اند تا در این مجموعه به ایفای نقش خود بپردازند. پژمان جمشیدی، یکی از این فوتبالیست هاست.

او بازیگر نقش اول سریال «پژمان» است و در این باره در گفت و گو با تماشا می گوید: «ایده اولیه این سریال از خودم بود. از آنجا که پیمان قاسم خانی از دوستان بسیار صمیمی ام است، همیشه درباره همه اتفاقاتی که در زندگی یک فوتبالیست می افتد با هم صحبت می کردیم و او هم همواره توصیه می کرد همه شان را یادداشت کنم. یکی از نکات آزاردهنده ای که در زندگی یک فوتبالیست یا ورزشکار وجود دارد این است که به محض پایان دوران ورزشی اش، انگار همه زندگی اش تمام می شود و دیگر خبری از آن شهرت اولیه نیست و خیلی زود به دست فراموشی سپرده می شود!»

حواشی سریال «پژمان» از زبان یک فوتبالیست!

جمشیدی در ادامه حرف هایش از چگونه انتخاب شدنش برای بازی در این سریال می گوید: «زمانی که ایده را دادم، پیمان قاسم خانی درگیر «سن پطرزبورگ» و «ساختمان پزشکان» بود و فرصتی برای این کار نداشت تا اینکه ۸-۷ ماه پیش به من زنگ زد و گفت می خواهیم طرح این کار را به شبکه ارائه بدهیم و بعد از مدتی نیز گفتند شبکه بسیار از آن استقبال کرده و می خواهیم آن را بسازیم.

بعد از آن پیمان قاسم خانی دوباره تماس گرفت و گفت نظرت چیست خودت نقش «پژمان» را بازی کنی؟ که من در جواب گفتم من هیچ ذهنیتی درباره بازیگری ندارم! پیمان نیز گفت نگران نباش، خودمان کمکت می کنیم.»

بازیگر نقش اول سریال «پژمان» درباره داستان آن نیز توضیحاتی داد: «پژمان داستان سال های آخر فوتبال یک فوتبالیست را به تصویر می کشد که برای پیدا کردن یک تیم و بازی در آن تمام تلاشش را می کند اما از آنجا که مثل بقیه فوتبالیست ها مدیر برنامه درجه یکی ندارد، اتفاقات جالبی در این مسیر برایش می افتد، ضمن اینکه در زندگی خصوصی این بازیکن نیز مسائلی رخ می دهد که برای بیننده جذابیت های خودش را خواهد داشت.»

حواشی سریال «پژمان» از زبان یک فوتبالیست!

از پژمان جمشیدی از تفاوت دنیای سینما و فوتبال نیز پرسیدیم. او توضیح داد: «از زمانی که وارد این پروژه شده ام واقعا پی به سختی کار بازیگرها و عواملی که برای یک کار زحمت می کشند بردم. کارهای اینچنینی زمان مشخصی ندارد و نمی توانی برای زندگی ات برنامه ریزی خاصی داشته باشی! در حالی که وقتی ورزش می کنی همه چیز روی نظم و برنامه است. البته الان شرایط کار خیلی بهتر شده و با وجود دوستان عزیزی چون پیمان و مهراب قاسم خانی که جزو بهترین های ژانر کمدی ایران هستند و همچنین حضور کارگردانی همچونس روش صحت و تهیه کننده ای به نام محسن چگینی به نظرم اتفاق بسیار خوبی در تلویزیون ایران خواهد افتاد. در کل باید پذیرفت همه این دوستان ریسک بزرگی انجام دادند که به من اعتماد کردند و به قولی دارند تحمل مان می کنند!»

حواشی سریال «پژمان» از زبان یک فوتبالیست!

جمشیدی در پایان به حضور «سام درخشانی» در کنار خود نیز اشاره کرد: «خب من و سام درخشانی رفاقت چندساله داریم، البته ابتدا قرار بود «پوریا پورسرخ» عزیز که واقعا دوست داشتنی است در این کار حضور داشته باشد که بنا به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد و سام در این کار بازی می کند که با توجه به دوستی مان کار برایم راحت تر هم شده است.»

محمد محمدی، دروازه بان سابق پرسپولیس و استقلال هم برای «پژمان» بازی کرد

بازی جلوی دوربین سروش صحت واقعا سخت است!

محمد محمدی دروازه بان سابق پرسپولیس و استقلال تهران، یکی از فوتبالیست هایی است که برای بازی در سریال «پژمان» جلوی دوربین «سروش صحت» رفته است.

حواشی سریال «پژمان» از زبان یک فوتبالیست!

او از تجربه بازیگری به تماشا اینگونه می گوید:«چند وقت پیش چیزهایی درباره سریال نوروزی «پژمان» شنیده بودم و می دانستم قرار است دوست قدیمی و خوبم «پژمان جمشیدی» بازیگر نقش اول آن باشد تا اینکه ۱۰ روز پیش پژمان جمشیدی به من زنگ زد و گفت برای صحنه هایی از این سریال قرار است چند نفر از فوتبالیست هایی که همدوره یکدیگر به حساب می آییم دور هم جمع شویم و از من هم دعوت کردند.»

محمد محمدی از اولین تجربه حضورش جلوی دوربین در قالب یک بازیگر می گوید: «خود پژمان قبل از این کار تجربه های کوتاهی در بازیگری داشت اما من اولین تجربه ام در قالب بازیگری بود و واقعا کار سختی است! دلیل اول آنکه به نظرم کارهای اینچنینی بسیار منظم و دقیق هستند و دوم شخص سروش صحت کارگردان سریال است که بسیار ریزبین است و تا زمانی که در یک برداشت آنچه مد نظرش است اتفاق نیفتد، صحنه بعدی را نمی گیرد. ما هم بازیگر نیستیم که حرفه ای باشیم و بتوانیم خیلی زود خواسته کارگردان را برآورده کنیم. در کل با وجود نوشته های زیبای پیمان و مهراب قاسم خانی، تجربه بسیار جذاب و جدیدی بود.»

حواشی سریال «پژمان» از زبان یک فوتبالیست!

محمد محمدی در قسمتی دیگر از حرف هایش از داستان و نگاه مردم به پژمان جمشیدی گفت: «پژمان جمشیدی در این سریال نقش اول را بازی می کند و داستان درباره زندگی شخصی خودش است. از آنهایی که در نوروز این سریال را می بینند، می خواهم «پژمان جمشیدی» را به چشم یک فوتبالیست نبینند که آمده بازی کند، بهترش این است که پژمان را همانند بازیگری ببینند که اولین تجربه بازیگری اش را پشت سر می گذارد و به نظرم خیلی هم خوب از پس این کار برآمده است. در کل احساس می کنم سریال «پژمان» یکی از بهترین سریال های سال های اخیر تلویزیون خواهد شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      یادش بخیر بازیکن خوبی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج