۴۵۹۴۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معرفی هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ (۱)

در سال ۲۰۱۶، نمایش عمومی فیلم‌های موفقی همچون «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story)، «در جستجوی دوری» (Finding Dory) و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War)، به گیشه سینمای امریکا رونق بخشید.

وب سایت تک شات: در سال ۲۰۱۶، نمایش عمومی فیلم‌های موفقی همچون «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story)، «در جستجوی دوری» (Finding Dory) و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War)، به گیشه سینمای امریکا رونق بخشید. البته ناگفته نماند که فیلم‌های مستقلی همچون «مهتاب» (Moonlight) و «جادوگر» (The Witch) نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند.

براساس پیش‌بینی‌ها، در سال ۲۰۱۷ نیز گیشه فروش به تسخیر تعداد زیادی از فیلم‌های دنباله‌دار در خواهد آمد. البته فیلم‌های مستقلی همچون «دایره» (The Circle) و «والرین و شهر هزار سیاره» (Valerian and the City of a Thousand Planets) نیز از شانس بالایی برای موفقیت و درخشش برخوردار هستند. با اطمینان می‌توان گفت که سال جدید میلادی، برای علاقمندان به دنیای سینما بسیار پربار و خاطره انگیز خواهد بود.

جنگ ستارگان: اپیزود هشتم (Star Wars: Episode VIII)

کارگردان: ریان جانسون

بازیگران : دیسی ریدلی، جان بویگا، آدام درایور، مارک همیل و کری فیشر

تاریخ اکران : ۲۴ آذر ۱۳۹۶
معرفی هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال 2017  (1)

شنیدن نام «جنگ ستارگان» (Star Wars) برای هیجان زده‌ شدن بسیاری از طرفداران سینما کفایت می‌کند، اما جذابیت اپیزود هشتم این فرانچایز به دلایل دیگری می‌باشد. با وجود اینکه در فیلم «نیرو برمی‌خیزد»، شاهد بازگشت لوک اسکای واکر بودیم، اما این فیلم آن گونه که انتظار می‌رفت باشکوه و پیروزمندانه ظاهر نشد. در اپیزود هشتم «جنگ ستارگان»، احتمالاً لوک نقش موثرتری را ایفا خواهد کرد و یا اینکه حداقل حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. در این فیلم، اسنوکِ خبیث نقش پررنگ‌ تری را برعهده خواهد داشت و کایلو رن به سزای اعمال شرورانه‌اش خواهد رسید.


سریع و خشن ۸ (The Fate of the Furious)

کارگردان : اف گری گرِی

بازیگران : وین دیزل، میشل رودریگز، شارلیز ترون، جیسون استاتهام و دواین جانسون

تاریخ اکران : ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
معرفی هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال 2017  (1)

در جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن، علاوه بر ماشین‌های پرسرعت، یک زیردریایی را نیز مشاهده خواهید کرد. طی چند سال گذشته، حال و هوای قسمت‌های مختلف این فرانچایز کمی نامتعارف شده است. در فیلم «سریع و خشن ۷» وین دیزل و جیسون استاتهام بر روی آسفالت ترک خورده خیابان با یکدیگر مبارزه کردند. لوداکریس از یک هواپیمای کنترلی سبقت گرفت و دواین جانسون، گچ‌های دورِ دست خود را با یک حرکت شکست. تعداد سکانس‌های باورنکردنی و حیرت‌انگیزی که در هر یک از قسمت‌های این فرانچایز به نمایش در آمده است، تماشای قسمت‌های جدید آن را به تجربه‌ای منحصربفرد تبدیل می‌کند.


بیگانه: پیمان (Alien: Covenant)

کارگردان : ریدلی اسکات

بازیگران : کاترین واترستون، جیمز فرانکو و مایکل فاسبندر

تاریخ اکران: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
معرفی هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال 2017  (1)

با وجود اینکه بسیاری از ما هنوز تحت تاثیر جذابیت‌های سناریوی «پرومتیوس» قرار گرفته ایم، احتمالاً جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «بیگانه» انتظارات طیف گسترده تری از طرفداران سینما را برآورده خواهد ساخت. ریدلی اسکات چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که فیلم «بیگانه: پیمان»، بسیاری از ناگفته‌های این فرانچایز را افشا خواهد کرد.


لگو بتمن (The Lego Batman Movie)

کارگردان: کریس مک‌کی

بازیگران: رزاریو داوسون، ویل آرنت، مایکل سرا، رالف فینس و زک گالیفیاناکیس

تاریخ اکران : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
معرفی هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال 2017  (1)

از گذشته‌های دور تاکنون، چهره‌ای جسور، غمگین و ملال‌آور از کاراکتر بتمن در فیلم‌های سینمایی مختلف به تصویر کشیده شده است. به همین خاطر، نمایش جنبه کمدی و نامتعارفِ شخصیت این ابرقهرمان خیالی می‌تواند برای بسیاری از افراد جالب توجه باشد. در انیمیشن «لگو بتمن»، صداپیشگی ابرقهرمان نام‌آشنای شهر گاتهام برعهده ویل آرنت می‌باشد. این انیمیشن حالی و هوایی شبیه به انیمیشن «فیلم لگو» خواهد داشت و مطمئناً از خط داستانی فیلم‌ها و کتاب‌های کمیک بتمن پیروی خواهد کرد. اولین تریلرهای منتشر شده از انیمیشن «لگو بتمن»، جنبه خودخواهانه شخصیت بروس وین و بی‌تفاوتی او نسبت به سرنوشت شهر گاتهام را به شکلی طنزآمیز به تصویر کشید.


جان ویک: فصل ۲ (John Wick: Chapter 2)

کارگردان: چاد استاهلسکی

بازیگران: کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، روبی رز و لونی راشید لین جونیور

تاریخ اکران: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
معرفی هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال 2017  (1)

«جان ویک» یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۴ میلادی به حساب می‌آید و در میان برترین فیلم‌های اکشن دهه اخیر جای می‌گیرد. در قسمت دوم این فرانچایز، ویک به همراه یک سگ دیگر به دنیای جرم و جنایت باز می‌گردد و با گروهی از آدمکش‌های خطرناک مبارزه ‌می‌کند. البته احتمالاً این سگ به سرنوشت ناگوار سگ قبلیِ داستان دچار نخواهد شد. در این فیلم، جان ویک به شهر رم سفر می‌کند و سپس به نیویورک باز می‌گردد. ناگفته نماند که لارنس فیشبرن و کیانو ریوز پس از چهارده سال در این فیلم با یکدیگر هم‌بازی خواهند بود. این دو هنرپیشه آخرین بار در سال ۲۰۰۳، در فیلم «انقلاب‌های ماتریکس» در کنار یکدیگر به هنرنمایی پرداختند.


لوگن (Logan)

کارگردان: جیمز منگولد

بازیگران : هیو جکمن، پاتریک استوارت و استیون مرچنت

تاریخ اکران: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
معرفی هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال 2017  (1)

مجموعه فیلم‌های «ولورین» هرگز خارق‌‎العاده و بی‌نظیر نبوده اند، اما جدیدترین قسمت این فرانچایز مطمئناً چیزی فراتر از یک فیلم اکشن با حضور این ابرقهرمان جهش یافته خواهد بود. فیلم «لوگن»، ماجراهای کتاب کمیک «لوگن مرد سالخورده» را روایت می‌کند و چهره‌ای منحصربفرد از ولورین و پروفسور ایکس را به تصویر می‌کشد. وقت آن فرا رسیده است که روح تازه‌ای به کالبد فرانچایز «مردان ایکس» دمیده شود و به نظر می‌رسد که فیلم «لوگن» این هدف را تحقق خواهد بخشید.


کونگ: جزیره جمجمه (Kong: Skull Island)

کارگردان: جردن وت رابرتز

بازیگران: تام هیدلستون، بری لارسون و توبی کبل

تاریخ اکران: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

معرفی هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال 2017  (1)

فیلم «کونگ: جزیره جمجمه» به پیشینه شخصیت کینگ کونگ می‌پردازد. بر اساس اولین تریلرهای منتشر شده باید بگوییم که تنوع هیولاهای این فیلم از نسخه‌های قبلی «کینگ کونگ» به مراتب بیشتر است. خزندگان جمجمه‌ای و مارمولک‌های غول‌پیکر، از جمله هیولاهای این فیلم علمی تخیلی به حساب می‌آیند.


دیو و دلبر (Beauty and the Beast)

کارگردان: بیل کاندن

بازیگران: اما واتسون، دن استیونز و ایوان مک گرگور

تاریخ اکران: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
معرفی هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال 2017  (1)

استودیوی دیزنی به استثنای مجموعه فیلم‌های «آلیس در سرزمین عجایب» (به کارگردانی تیم برتون)، در تولید سایر فیلم‌های اقتباسی خود موفق ظاهر شده است. فیلم «کتاب جنگل» یکی از بهترین آثار سینمایی سال ۲۰۱۶ به حساب می‌آید و فیلم «سیندرلا» یاد و خاطره کارتون‌های کلاسیک دیزنی را برایمان زنده کرد. این استودیو با بهره گیری از جلوه‌های ویژه کامپیوتری، تمام تلاش خود را برای تولید فیلم‌های غیر ‌انیمیشنی بکار گرفته است. در ابتدای سال ۲۰۱۶ نیز اعلام شد که استودیوی دیزنی قصد دارد، نسخه غیر انیمیشنی تعداد زیادی از کارتون‌های کلاسیک خود را به روی پرده سینما ببرد. فیلم «دیو و دلبر» یکی از بهترین آثار سینمایی این استودیو می‌باشد و حضور اما واتسون در نقش شخصیت اصلی آن بسیار هیجان‌انگیز است.


شبح درون پوسته (Ghost in the Shell)

کارگردان : روپرت سندرز

بازیگران: اسکارلت جوهانسون، تاکشی کیتانو و مایکل پیت

تاریخ اکران: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶
معرفی هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال 2017  (1)

«شبح درون پوسته» عنوان یک انیمیشن ژاپنی پرطرفدار است. هنگامیکه خبر تولید یک فیلم سینمایی با اقتباس از این عنوان منتشر شد، بسیاری از طرفداران انیمیشن «شبح درون پوسته» نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کردند. معدود تریلرهای منتشر شده نشان می‌دهد که این فیلم سینمایی به داستان انیمیشن‌های ژاپنی آن وفادار خواهد بود. با وجود اینکه حضور اسکارلت جوهانسون در نقش یک شخصیت ژاپنی چندان معقول به نظر نمی‌رسد، می‌توانیم تاحدودی به موفقیت فیلم «شبح درون پوسته» خوش‌بین باشیم.


پاور رنجرز (Power Rangers)

کارگردان: دین ایزرائلیت

بازیگران: برایان کرانستون، الیزابت بنکس و بیل هیدر

تاریخ اکران : ۴ فروردین ۱۳۹۶
معرفی هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال 2017  (1)

کودک درون بسیاری از طرفداران قدیمی سینما از شنیدن خبر تولید فیلم سینمایی «پاور رنجرز» در پوست خود نمی‌گنجد. یک بار دیگر، ربات‌های جنگی Zord به همراه گروه جدیدی از ابرقهرمانان نینجا بر روی پرده نقره‌‎ای سینما حضور خواهند یافت. بیش از ۲۰ سال از تولید اولین فیلم غیر انیمیشنی «پاور رنجرز» می‌گذرد، بنابر این می‌توانیم به موفقیت نسخه جدید این عنوان امیدوار باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج