۵۲۵۴۵
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

از تازه ترین ساخته برادران کوئن بیشتر بدانید

فیلم جدید کوئن ها درباره گربه است!

روز یکشنبه تازه ترین فیلم کوئن «درون لوین دیویس» به نمایش درآمد. آخرین ساخته برادران کوئن کمی با آثار قبلی آنها تفاوت دارد؛ این دو برادر امسال به سراغ یک کمدی موزیکال رفته اند و آخرین ساخته روایتی از دهه شصت میلادی است.

فیلم جدید کوئن ها درباره گربه است!

روزنامه تماشا: شش روز از شروع فستیوال کن می گذرد و امروز هفتمین روز به حساب می آید. روز یکشنبه تازه ترین فیلم کوئن «درون لوین دیویس» به نمایش درآمد. آخرین ساخته برادران کوئن کمی با آثار قبلی آنها تفاوت دارد؛ این دو برادر امسال به سراغ یک کمدی موزیکال رفته اند و آخرین ساخته روایتی از دهه شصت میلادی است.

برادران کوئن بعد از موفقیتی که فیلم های «جایی برای پیرمردها نیست» و «شهامت واقعی» به دست آورد، سراغ یک بیوگرافی رفته اند، بیوگرافی از یک شخص گمنام که زندگی عجیبی را پشت سر گذاشته است. اگر فیلم های برادران کوئن را دوست دارید، این تمام اطلاعاتی است که می توانید در مورد این فیلم داشته باشید. فیلمی که یکی از گزینه های اصلی برای دریافت نخل طلا است.

فیلم جدید کوئن ها درباره گربه است!

مخاطبان کن روز یکشنبه تمام دانسته هایشان را از برادران کوئن کنار گذاشتند و یک فیلم کاملا متفاوت را دیدند در وهله اول می توان گفت که این فیلم یک تفاوت اصلی با کارهای پیش برادران کوئن دارد. «درون لوین دیویس» یک فیلم موزیکال است و با توجه به سابقه فیلمسازی این دو برادر انتخاب چنین ژانری برای مخاطبان عجیب است، اما منتقدان طرفدار این دو برادر می گویند: «آنها هیچ چیز را بدون دلیل انتخاب نمی کنند.» «لوین دیویس» نسخه کامل دیو ون رانک است. مهمترین سمبل موسیقی محلی «گرینویچ ویلیچ». او کسی است که اولین آکورد گیتار را به باب دیلن پاد داد. این فیلم داستانی از موسیقی نیویورک را به تصویر کشیده است. «درون لوپن دیویس» یک هفته از زندگی خواننده جوان و وترانه سرای خوش ذوقی را روایت می کند که البته ناموفق است.

داستان فیلم در دنیای موسیقی محلی گرینویچ ویلچ شهر منهتن در سال ۱۹۶۱ می گذرد. دیوید لوین دیویس دوست باب دیلین (خواننده شهیر امریکایی) است و استعداد بسیار خوبی در نواختن گیتار و خوانندگی دارد اما موانع بسیاری بر سر راه او برای رسیدن به موفقیت وجود دارد...

در نگاه اول شاید همه لیست بازیگران خیلی آمارگونه به نظر برسد، اما آنها فکر همه چیز را کرده اند. آنها از بازیگری استفاده کردند که نقش های کوچکی در فیلم های بزرگی همچون «چه»، «آگورا» و «راننده» داشته و در این فیلم بهترین نقش را به او داده اند. به غیر از او کری مولینگان سعی کرده تا به خوبی نقش همسر لوین را بازی کند. بسیاری به او لقب آدری هپبورن جدید داده اند.

برادران کوئن به سراغ جاستین تیمبرلیک هم رفته اند. کسی که در زمینه موسیقی به اندازه کافی تجربه دارد و از سوی دیگر چند فیلم سینمایی هم در کارنامه کاری اش به اکران درآمده است. مجموع این اتفاقات به ما می گوید فیلم «درون لیون دیویس» فیلمی است که می تواند نظر داوران را جلب کند. با سابقه فیلمسازی که از آنها سراغ داریم، می دانیم که به خوبی می توانند هم نظر منتقدان و هم نظر مخاطبان را به خودشان جلب کنند.

با این اوصاف تنها می توانیم بگوییم که اسپیلبرگ و دیگر داوران شصت و ششمین دوره کن، کار سختی را در پیش دارند.

فیلم جدید کوئن ها درباره گربه است!


«یک فضای نامتعارف در فضای شهری پیچیده است. فضایی که سلیقه موسیقایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد و اجازه نمی دهد طبق سلیقه اصلی خودتان موسیقی برای گوش دادن انتخاب کنید.» این بخشی از یادداشت لوین دیویس موزیسین گمنام دهه 90 است. کسی که می توانست اعجوبه ای در زمینه موسیقی باشد و یکی از بزرگترین آرزوهایش این بود که قطعه هایش در ردیف پرفروش ها قرار بگیرند...

کنفرانس مطبوعاتی

بعد از نمایش فیلم برادران کوئن به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. به غیر از جوئل و ایتان کوئن، اسکار آیزاک که نقش اصلی را بازی می کند، کری مولیگان و جاستین تیمبرلیک هم حضور داشتند.

- جوئل کوئن در مورد فیلم می گوید: می دانید فیلم واقعا هیچ زمینه داستانی نداشت و به همین خاطر بود که ما گربه را به داستان اضافه کردیم، در این فیلم همه چیز در مورد گربه است.

- اسکار در مورد نقشش گفت: این سوالی است که زنجیره ای از بدشانسی را همراه می آورد. فکر می کنم که شخصیت داستان در زمان و مکان درستی قرار نگرفته بود. درست است، او رفتار مخربی داشت، اما همیشه دنبال راهی برای پیشرفت در کارش بود اما خب کار کردن همیشه بالا و پایین دارد.

فیلم جدید کوئن ها درباره گربه است!

- ایتان کوئن در مورد انتخاب هنرپیشه ها گفت: انتخاب هنرپیشه، یکی از کارهای سخت اما مهم در امر فیلمسازی است. زمانی که شما شخصیت اول داستان که در تمام صحنه ها حضور دارد را روی برگه می آورید باید بازیگری را انتخاب کنید که این قابلیت را داشته باشد، بتواند مانند کاراکتری که شما خلقش کرده اید رفتار کند و در این مورد به خصوص بتواند درست مانند یک موزیسین رفتار کند و تا انتها با ما همراه باشد. انتخاب نقش اول برای ما خیلی سخت بود و درگیری زیادی برای پیدا کردن فرد مناسب داشتیم، تا زمانی که اسکار را پیدا کردیم و ما را نجات داد.

- بازی کردن در این فیلم مفهومی از برد و باخت داشت، جاستین تیمبرلیک این را می گوید و اضافه می کند: «ما استعدادهای زیادی را در اطرافمان می بینیم، اما به اندازه کافی به آنها توجه نمی کنیم. درست است، شانس در پیدا کردن استعدادها سهم زیادی دارد، اما مهمترین نکته این است که هیچ وقت دست از تلاش برنداریم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج