۵۶۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اولین تئاتر «کیومرث پور احمد»

«خرده خانم» با کارکترهای سیاه بازی

«خرده خانم» نمایشی با کارکترهای سیاه بازی است که روایتگر مرگ ناصر الدین شاه قاجار است.

«خرده خانم» نمایشی با کارکترهای سیاه بازی است که روایتگر مرگ ناصر الدین شاه قاجار است.

این روزها گروه نمایش « خرده خانم» به کارگردانی کیومرث پور احمد روزهای پایانی تمرینات خود را پشت سر می گذارد تمریناتی که از اردیبهشت ماه امسال در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر با حضور بازیگرانی چون گلاب آدینه، فریدون محرابی، فرزین محدث و ... شروع شد و تا به امروز ادامه داشته است.

چهارشنبه ۲۹ تیرماه باردیگر گروه نمایش همگی برای تمرین در سالن شماره یک حاضر شدند اما متاسفانه کیومرث پور احمد کارگردان کار به علت مشکلی که برایش پیش آمد در این روز نتوانست در سر تمرین حاضر شود.

کیومرث پور احمد کارگردان نمایش هر روز با دیگر عوامل نمایش «خرده خانم» در محل تمرین حاضر می شوند و بازیگران با تعویض لباس تمرین به روی صحنه می روند و تمرینات را شروع می کنند و در حین تمرینات گلاب آدینه به عنوان بازیگری با سابقه در تمرینات همه را همراهی می کند و بازیگران نقش ها را با مهارت خاص اجرا می کنند.

در بیرون از صحنه کارگردان، دستیارکارگردان، مدیر تولید و... بازی بازیگران را نظاره کرده و ایرادات را گوشزد می کنند البته در روزهای پایانی تمرین است و کمتر شاهد عیب و ایرادی در کار هستیم، در کنار گروه بازیگری گروه موسیقی سنتی بازیگران را همراهی می کند تا حس لازم در بازیگران ایجاد شود.

در طی هفته ها تمرین این گروه هنرمندانی به تماشای تمرینات این نمایش می آیند که یکی از این هنرمندان بهروز غریب پور بود که چهارشنبه ۲۹ به صورت اتفاقی به دیدن تمرین این نمایش آمد.

بازیگران که از آمادگی لازم در تمرینات برخوردار هستند و دیالوگ ها را با مهارت بیان می کنند با طنازی هایی کار و تمرین را شیرین تر کرده اند.

«خرده خانم» با کارکترهای سیاه بازی

در ادامه تمرینات این گروه بهرام تشکر دستیار کیومرث پوراحمد و برنامه ریز گروه گفت: گروه نمایش «خرده خانم» تمریناتش را از حدود ۳ ماه پیش یعنی از اردیبهشت ماه به صورت مداوم شروع کرده است تا سوم مردادماه این کار را در تماشاخانه شماره یک ایرانشهر به روی صحنه ببریم.

وی افزود: صحنه و لباس کار آماده است و قرار است نور وصدا از شنبه و بعد از آخرین اجرای نمایش «گلن گری گلن راس» در سالن اعمال شود.

تشکر گفت: صحنه های نمایش در اتودهایی که توسط بازیگران زده شد شکل گرفت و بازیگران هر کدام برای نقش هایشان پیشنهادهایی می دادند که اتود زده می شد و اگر مورد پذیرش قرار می گرفت جزئی از بازی بازیگران شده است.

دستیار کارگردان نمایش «خرده خانم» اظهار داشت: کیومرث پور احمد کارگردانی است که به جزئیات بسیار اهمیت می دهد و بسیار دقیق است، به امکانات سخت افزاری اش به شدت توجه دارد و گمان می کنم زودتر از هر کارگردان دیگری این امکانات را خواستار می شود، این کارگردان بسیار با حوصله است و از پیشنهادات همه عوامل گروه استقبال می کند.

نمایش «خرده خانم» نوشته اصغر عبداللهی، اولین تجربه کارگردانی کیومرث پور احمد در تئاتر است که روایتگر داستانی در دوره قاجار است.

منبع: پایگاه خبری هنر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

«خرده خانم» با کارکترهای سیاه بازی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج