اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
پ

این بار از محمدرضا گلزار می گوید

ستاره عصیانگر خاموش نمی شود

حامد بهداد حرفهای جالبی درباره محمدرضا گلزار زده است . بهداد دربخشهایی از مصاحبه خود گفته: رضا گلزار یک ستاره است و ما کور بودیم و بد دل و سخیف و بد نیت که چشم دیدنش را نداشتیم .او برای این سینما می توانست سهم مهمی داشته باشد .

حامد بهداد در گفت وگویی حرفهای جالبی درباره محمدرضا گلزار زده است . بهداد دربخشهایی از مصاحبه خود گفته: رضا گلزار یک ستاره است و ما کور بودیم و بد دل و سخیف و بد نیت که چشم دیدنش را نداشتیم .او برای این سینما می توانست سهم مهمی داشته باشد .

وی درادامه گفته :گلزار بازیگری است که دراین سینما فیلمهایش می فروشد .ایرادی که من در برنامه هفت گرفتم مربوط به تهیه کننده ها بود . تهیه کننده ها خیلی بیجا می کنند که گلزار را به فیلمهای سخیف می برند . چرا او را نمی برند در فیلمهای فرهنگی که آن فیلمها بیشتر بفروشد. چرااز وجود او استفاده نمی کنیم ؟

حامد بهداد در ادامه گفت و گو با سیامک رحمانی عنوان کرده :با رضا گلزار کار بدی کردند و این هم بر می گردد به برده داری که گفتم . رضا گلزار را یکی از همین تهیه کننده ها به جای این همه فیلم سخیف دستش را می گرفت و به یک فیلم روشنفکری می برد . این ظلمی است که تهیه کننده ها به ما کردند .

ستاره عصیانگر خاموش نمی شود

منبع: سینمای ما

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ستاره عصیانگر خاموش نمی شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      من میخواستم یه چیزی بگم که به کسی بر نخوره اخه بزرگوا اقای بهداد بازیگری که شما ازش دارید دفاع میکنید اصلا نیاز به دفاع نداره چون بلده خودش چطور کار کنه بعدم این سینمای پنج زاری که این همه دعوا و مرافع نداره دوست داش بازی کنه دوست هم نداشت بازی نکنه هر چی هم میگره مگه تو جیب مردم میره ما مردم دنبال فیلم خوب با بازی خوب هستن همه بازیگران اکثرا چهره های خوبی دارن .و همشون هم کار میکنن من گفتم به جاب اینکه همش دعوا کنیم که چرا این بازیگر اینقدر پول میگیره بهتره از داشتهایش به خوبی استفده کنیم مثل صورت و اندام زیبایش .من جای مدیران تبلیغاتی بودم از گلزار برای تبلیغات جهانی استفاده میکردم و پول خوبی همنسیب من و هم نسیب اقای گلزار میشد.

    • arezoo68

      یه سوال؟؟؟
      حامد بهداد تو سیما چه سمتی داره که تمام بازیگرا و کارگردان ها و بقیه هنرمندارو با لحن تند و صریح خطاب قرار می ده؟؟

    • غزل

      بهداد چکاره این سینماست که نظر میده و فقط بلده تند صحبت کنه گلزار فقط قیافه داره و از بازی گری هیچ نمی فهمه . البته اونایی که از گلزار دفاع می کنن سنگ خودشونو به سینه می زنن .

    • مرجان

      واقعا که شما از گلزار خوشتون نمیاد لازم نیست این همه بدش رو بگین.نظرتون رو واسه خودتون نگه دارید.

    • وجیهه

      اول سلام ، حامد جون از تو که بازیت در حد بالاست وطرفدارارای زیادی به خاطر هنربازیگریت و عشق واقعیت به ایران وسینمای ایران داری ،انتظار نمیره از بازی ضعیف گلزار حمایت کنی ،گلزار واقعا خوش تیپ وخوشگل هست ولی .....به نظر من توی فشن میتونه موفق باشه نه در بازیگری

    • حمیده

      با نظر غزل خانم کاملا موافقم حرف دل من بود

    • .......

      اینقدر بازیگرهای شهیر واستعدادهای ناب در کشورمون هستند که قدرشون رو نمیدونن که در بین اونها گلزار ....به نظر من بدون گلزار اتفاق خاصی که نمیفته هیچی تازه.....تو رو به خدا اینقدر این بازیگر نماها رو اهمیت ندید این هم یه جور ضربه به سینماست

    • سارا

      با نظر وجیه خانم موافق هستم. آقای گلزار اصلاً استعداد بازیگری ندارند.و فقط به درد این می خورند که یه جا ثابت بایستندو اخم کنند. فقط همین. مرسی از آقای بهداد.

    • محسن

      مر30 سارا خانوم واقعیت همینه باهات موافقم شاید زبان بهداد تندوتیز ونیش دارباشه ولی دمش گرم واقعیتهارومیگه وترسی هم ازکسی نداره به جرات میگم بهترین بازیگربهداده حالا اول راهشه ومطمعن باشین که درآینده نزدیک خیلی بیشتراز شاهکارهای حامدخواهیددید

    • مهران

      من نمیدونم چرا ما حسادتمون رو پشت این حرفها که گلزار بازیگر نیست قایم میکنیم.گلزار بازیگره خوبی نیست درست,ولی باید ببینیم که ایشون اگر سوپر استار سینمایه ماست کارش رو درست انجام داده یا نه؟ایشون سوپر استار سینماست و کارشم خوب انجام داده.همه ادمهای که در مورد گلزار نظر منفی دارن,اولیین کسایی هستن که تو صف طویل سینما میاستند که فیلماشو ببینن.اگرم دستمزدش بالاست بازم حقشه چون داره سود زیادی به تهیه کنندش میرسونه.پس بایدم دستمزدش بالا باشه.کارکرد سوپر استار در سینمایه درب و داغون ایران همینه و گلزار این کار رو درست انجام میده

    • مهسا

      من با دوستانی که گفتن بهداد چیکاره ی این سینماست......


      کاملا مواقفم!!!!!!!!!

    • mary

      ببخشید من متوجه نشدم اقای گلزار چه کاری را درست انجام داده؟!چهارتا فیلم بازی کردن شد کار؟پولساز بودنش هم واسه اینه که یه عده از مردم ما مخصوصا خانمهای جوان عاشق این هستن که برن سینما چهره خوشگل و ماشین مدل بالا ببینن مگر نه اقای گلزار کاری نکردن فقط نقش واقعی خودشون را بازی کردن. در ضمن من هم یه خوانم جوان هستم و هیچ وقت تو صف واینستادم تا فیلمهای گلزارو ببینم .

    • terme

      اقای بهداد وقتی حرف میزنی پاش وایسا. هی شکل کلامت رو تغییر نده و نپیچونش...میتونی بازیگر خوبی بشی چون جسارتش رو داری پس به جای نظر دادن راجب به این و اون تمرکزت رو بذار روی کار خودت...

    • مجید

      من با آقای بهداد کاملا موافقم گلزار بازیگر نیست نقشهایی هم که بهش میدن همش نقش آدمای پولداره

    • سروش

      سلام
      میخوام یه چیزی خدکت همه بگم
      خیلی ها هستند تو ایران هم از گلزار خوش تیپ ترند هم فوقالعاده خوشگل ترند و هم خیلی پولدار ترند از گلزار اما چرا فقط یکی باید تو ایران بشه رضا گلزار
      پس همش به خاطر قیافه نیست
      ولی قبول دارم از نظر فن باتزیگری باید خیلی روش کار بشه چون واقعا بازی بلد نیست و خیلی سرد بازی می کگنه
      امیدورام موفقیتش هر روز بیشتر بشه
      در ضمن چرا ما چشم دیدن گلزارو نداریم براش آرزوی موفقیت می کنم
      و اما آقای بهداد بنده اصلا ایشونو در مقامی نمیدونم که بخوام در موردش اظهار نظر کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج