۶۵۷۰۴
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

اکسیژن تازه برای طرفداران بابک جهانبخش

بابک جهانبخش که سال پیش آلبومش در بین تعداد زیاد کارهای منتشر شده بی‌اندازه شنیده شد و مخاطبانش را چندین برابر کرد، امسال هم با وجود آشفتگی‌های همیشگی بازار موسیقی ریسک بزرگی کرد و با فاصله‌ای نه‌چندان طولانی ششمین آلبوم خود را به بازار عرضه کرد.

اکسیژن تازه برای طرفداران بابک جهانبخش
مجله زندگی ایده آل: آلبوم تازه بابک جهانبخش در حضور عوامل تولید آلبوم، خبرنگاران و تعداد زیادی از طرفدارانش در هتل همای تهران رونمایی شد.

بابک جهانبخش که سال پیش آلبومش در بین تعداد زیاد کارهای منتشر شده بی‌اندازه شنیده شد و مخاطبانش را چندین برابر کرد، امسال هم با وجود آشفتگی‌های همیشگی بازار موسیقی ریسک بزرگی کرد و با فاصله‌ای نه‌چندان طولانی ششمین آلبوم خود را به بازار عرضه کرد.

اکسیژن تازه برای طرفداران بابک جهانبخش

«اکسیژن» مکمل«من و بارون»

آلبوم سخت «اکسیژن» را جمع کردم. خیلی سخت بود، چون فاصله بین آلبوم قبلی و این اثر کم بود و بحث سطح توقعات را داشتیم که بسیار بالا رفته بود و البته تعداد اجراهایم زیاد بود و روی این قضیه تمرکز داشتم. ولی الان از نتیجه کار راضی هستم. به دلیل وسواس‌های خودم که یک مقدار بیشتر شده بود کار سخت شد و خودم حقیقتا نمی‌خواستم آلبوم منتشر کنم. اما آلبوم «من و بارون» با وجود اینکه آلبوم پنجم من بود یکسری طرفدار جدید جذب کرد و انگار که همه‌گیرتر بود! روی این آلبوم نمی‌خواهم مدعی باشم چون همه چیز باز می‌گردد به اینکه باید منتشر شود تا ببینیم چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. ولی بچه‌ها و دوستانی که حین جمع کردن این اثر کنار من بودند همه می‌گویند که احساس می‌کنند از آلبوم قبلی بهتر شده است و امیدواریم که همین‌طور باشد. سعی کردم همه حواسم به کارم باشد. به تیم برنده آلبوم قبلی دست نزدم و چند دوست جدید را هم وارد کار کردم. من با این آلبوم نیامده‌ام که خاطره خوب «من و بارون» را زیر سؤال ببرم و درواقع این اثر به نوعی مکمل آلبوم قبلی من خواهد بود و آلبوم من و بارون برای من تکرار نشدنی است.

آلبوم دیگری نخواهم داشت

چیزی که از من می‌شنوید درواقع سبک من است. من یک کاراکتری دارم که همه کسانی که آثار من را دوست دارند، به دليل همین سبک و کاراکتر است. مگر من می‌توانم چهره واقعی خودم را عوض کنم. کلیت آثار من قرار نیست تغییر کند. اتفاقا از اینکه کارهای جدیدم به سبک کارهای گذشته نزدیک است راضی‌ام. انتقادهای زیادی هم در این‌باره در این چند وقت که دموی کار منتشر شده، شنیده‌ام، اما من دنبال همان حسی هستم که باعث شده عده‌ای با آثارم ارتباط برقرار کنند و همین برای من کافی است. این واقعیت من است. هر چند فعلا بعد از انتشار «اکسیژن» قصد ندارم آلبوم منتشر کنم. روند کارهایم را با انتشار تک قطعات ادامه خواهم داد و بیشتر در مورد اجراهایم تمرکز خواهم کرد. شاید اگر کمی در انتشار آلبوم بعدی فاصله بیشتری باشد، دیگر این انگ تکراری شدن آثار و آلبوم‌هایم هم کمتر شود. این بار خودم را برای انتقادها آماده کرده‌ام. مطمئن هستم که بعد از موفقیت «من و بارون» یک گاردی نسبت به این داستان خواهد بود. ولی باز هم فضای کارم را زیاد از آلبوم «من و بارون» دور نکرده‌ام. فضاهای جدید کار کردم و در بخش تنظیم و کیفیت سعی کردم ارتقا داشته باشم. یک ترانه از خودم در این آلبوم وجود دارد و فکر می‌کنم بتواند کار خودش را انجام دهد. من روی موفقيت سه یا چهار آهنگم در این آلبوم اطمينان دارم! چون ژانرهای هرکدام متفاوت است و فکر می‌کنم قابلیت این را دارد که بین سه یا چهار قطعه برای یک کار آن اتفاقی که می‌خواهم بیفتد. دلیل اینکه اكسيژن اسم آلبوم شد این بود که من مثبت‌ترین اسم را برای آلبوم انتخاب کنم و نمی‌خواستم همه را به سمت این ترک سوق بدهم. این جزء یکی از ترک‌های خیلی خوب آلبوم است ولی اسم آن مدنظر من بود.

احترام به ترکیب موفق

در مجموع سعی کردم به بچه‌هایی که در آلبوم قبلی کار کردند و موفق بودند دست نزنم ولی دوستانی به خواسته خودشان در این آلبوم حضور ندارند چون مشغله‌های دیگری داشتند. مهم‌ترین کار یک هنرمند تزریق امید و انرژی به جامعه است. این مفاهیم بین مخاطبان من که قشر خاصی از جامعه را تشکیل می‌دهند بیشتر اهمیت دارد. همیشه که ترانه نباید تلخ و اجتماعی باشد تا تاثیرگذاری‌اش را نشان دهد. اگر من حرفی بزنم که مخاطبم نفهمد و آن را حس نکند، اصلا سراغ آثار من نمی‌آید. اسم موسیقی من پاپ است و برای مخاطب عمومی تولید شده و هدف‌گذاری من هم ایجاد امید و انگیزه به مخاطبانم است. من بین این دو آلبوم فاصله ایجاد نکردم چون می خواستم از دستم خارج نشود که چه اتفاقی می افتد. فکر می کنم دوستان عزیز من که دو یا سه سال بین آلبوم موفق با کار بعدی فاصله ایجاد کردند باعث شدند که سری‌یک چیزها تغییر کند و به نوعی فضای جمع کردن آلبوم و آهنگ از دستشان خارج شود چون درگیر اجراها می شدند و تمرکزشان به هم می‌ریخت. من این بار خیلی خسته شدم ولی نمی خواهم این خستگی خودم را انتقال بدهم چون منتظرم که انشاالله انتهای آن برایم شیرین باشد. مهم‌ترین چیز برای من الان این است که مخاطب بگوید که ارتقا داشت و بهتر بود. دریافت کردن این حرف خیلی سخت است ولی فکر می کنم اگر یک یا دو ماه به این آلبوم زمان بدهیم شاید شاهد این اتفاق باشیم. اگر این اتفاق بیفتد می‌تواند یک موفقیت بزرگ برای من حاصل شود و کلا خودم خوشبین هستم.

اکسیژن تازه برای طرفداران بابک جهانبخش

بابک جهانبخش در جدیدترین فعالیت رسمی خود در روزهای ۵ و ۶ شهریور در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت. در این اجرا قرار است قطعاتی از آلبوم جدید خود «اکسیژن» را نیز برای اولین بار روی صحنه ببرد تا دوستدارانش بتوانند اجرای بعضی از آثار آلبوم جدید این خواننده را نیز شاهد باشند. رهبری ارکستر این کنسرت را هم رضا تاجبخش مثل اجراهای یک سال گذشته این خواننده بر عهده خواهد داشت و نوازنده های چیره دستی چون بابک ریاحی پور، مسعود همایونی، بهنام حکیم، یاشارو ایلیار خسروی و... نیز گروه نوازنده‌های این خواننده را تشکیل می‌دهند.این کنسرت به همت موسسه «اکسیر نوین» به‌روی صحنه خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      انصافا اکسیژن یه قدم به جلو بود. از 12 تا حداقل 5،6 تا ترک اســــــتــثنایی داشت. ولی نمیدونم چرا هیچی حال وهوای من و بارون رو نداره.

    • حسين طهراني

      صداش برعكس خودش فوق العاده ست.
      تيپش برعكس صداش فوق العاده ست.
      خودش برعكس تيپش فوق العاده ست.

      اگه گفتيد كي فوق العاده ست.

      پاسخ ها

      • dodab

        جواب:عمه صمد!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخ

      • نینا

        ابله خوب معلومه دیگه کلا بابک فوق العادس:))))))))))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج