۶۹۱۸۳۵
۳ نظر
۵۲۳۶
۳ نظر
۵۲۳۶
پ

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: شبکه CW

ایام تعطیلات نوروز یکی از بهترین و خاطره انگیزترین ایام سال می باشد که می توان خستگی یک سال کاری را جبران کرد. در این میان اکثر افراد و خانواده ها از قبل برای این ایام تعطیل برنامه ریزی کرده و هر یک به نحوی این ایام را می گذرانند؛ برخی با سفر و برخی با در کنار خانواده بودن.

وب سایت روزیاتو - حسین علی پناهی: ایام تعطیلات نوروز یکی از بهترین و خاطره انگیزترین ایام سال می باشد که می توان خستگی یک سال کاری را جبران کرد. در این میان اکثر افراد و خانواده ها از قبل برای این ایام تعطیل برنامه ریزی کرده و هر یک به نحوی این ایام را می گذرانند؛ برخی با سفر و برخی با در کنار خانواده بودن. راه های مختلفی برای لذت بردن از این ایام وجود دارد که بسته به شرایط و علایق افراد متفاوت خواهد بود. در این میان تماشای برنامه های تلویزیونی یکی از بهترین و معمول ترین روش هایی است که خانواده ها و افراد در نظر می گیرند. امروزه با توجه به این که دوران طلایی تلویزیون نامیده می شود بسیاری اوقات فراغت خود را به تماشای یک سریال تلویزیونی می گذرانند.

در سال های اخیر علاوه بر سریال های تلویزیونی داخلی و سریال های مخصوص نمایش خانگی، سریال های خارجی نیز طرفدارن زیادی پیدا کرده اند. بدین ترتیب قصد داریم در مطلبی دنباله دار و به تفکیک شبکه های تلویزیونی خارجی، سریال های برتر هر شبکه یا سرویس اینترنتی را به شما معرفی کنیم که در صورت علاقه در ایام تعطیلات نوروز به تماشای تعدادی از آن ها بنشینید. این قسمت را به شبکه تلویزیونی سی دبلیو (CW) اختصاص داده ایم و قصد داریم بهترین مجموعه های تلویزیونی این شبکه، اعم از قدیمی و جدید، را به شما معرفی کنیم.

۱۰- سوپرگِرل

مدت انتشار: ۲۰۱۵ تاکنون (۳ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: شبکه CW

سریال «سوپرگرل» (Supergirl) داستانی جذاب و دوست داشتنی در مورد یک قهرمان زن را روایت می کند که دختر عموی سوپرمن است. فصل اول این سریال در شبکه سی بی اس ساخته شد اما ادامه آن به شبکه The CW منتقل گردید و اکنون از مجموعه های ادامه دار این شبکه محسوب می شود. این مجموعه تلویزیونی داستان کارا را روایت می کند که در سن ۱۳ سالگی توسط پدر و مادرش از سیاره کریپتون به زمین فرستاده می شود تا هم پسرعمویش را پیدا کرده و هم از مرگ در اثر نابودی سیاره خود نجات یابد.

اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می دهد که در نهایت باعث می شود کارا به دختری با قدرت های خارق العاده در روی زمین تبدیل شد که به نام «سوپرگرل» شناخته می شود. وی برخلاف بسیاری از ابرقهرمانان رایج همیشه می خندد و سعی دارد تنها خوبی های دنیا را ملاک ارزیابی ها و قضاوت های خود قرار دهد. «سوپرگرل» دارای جلوه های ویژه فوق العاده ای است که کمتر در مجموعه های تلویزیونی دیده می شود. اگر چه سریال دارای نواقصی نیز هست اما بدون شک برای کسانی که به یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی متفاوت با قهرمانی زن علاقه دارند انتخابی مناسب خواهد بود.

۹-کماندار

مدت انتشار: ۲۰۱۲ تاکنون (۶ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: شبکه CW

وقتی که سریال «کماندار» (Arrow) برای اولین بار منتشر شد برای شبکه The CW موفقیت فوق العاده ای محسوب می شد. با موفقیت این سریال، سریال های ابرقهرمانی دیگری در این شبکه ساخته شدند که هر یک جذابیت های خاص خود را داشتند. سریال «کماندار» در چند فصل اول خود ریسک های زیادی کرد که در نهایت با پاداشی خوب برای شبکه همراه بود و یک هسته از طرفداران سریال های ابرقهرمانی را برای این شبکه تشکیل داد. از همه مهم تر این که این سریال توانست تماشاگران زن بسیاری را به خود جلب کند که موفقیت بزرگی برای سازندگان آن به شمار می رفت.

«کماندار» داستان اولیور کویین را روایت می کند که پس از مدتی غیب شدن و گذراندن روزگاری سخت در یک جزیره دورافتاده به شهر زادگاهش باز می گردد تا خیابان های آن را از فساد و جنایت پاک کرده و تشکیلاتی که توسط پدرش برای فساد سازمان یافته تشکیل شده را نابود سازد. به کمک دوستان و یک پلیس وی موفق می شود رفته رفته امنیت و پاکی را به شهر بازگرداند. قبل از ورود سریال های ابرقهرمانی دیگر به شبکه The CW این سریال تنها سریال ابرقهرمانی شبکه بود توانسته بود با شخصیت های متفاوت و متنوع خود یک داستان جذاب را به تصویر بکشد که تماشای آن را لذتبخش می ساخت. علیرغم اینکه در فصول اخیر شاهد افتی در داستان «کماندار» هستیم اما همچنان می توان آن را یکی از بهترین سریال های شبکه و بهترین سریال های ابرقهرمانی سال های اخیر تلویزیون دانست.

۸- دختر سخن چین

مدت انتشار: ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ (۶ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: شبکه CW

وقتی سریال «دختر سخن چین» (Gossip Girl) برای اولین بار پخش شد به سرعت به یک پدیده فرهنگی تبدیل گردید و به سرعت تماشاگران را مجذوب خود ساخت. اگر چه در فصول پایانی افت هایی در داستان پردازی دیده شد اما باید این سریال را یکی از بهترین سریال های با موضوع نوجوانان در یک دهه گذشته دانست. این سریال داستان دختری از خانواده ای ثروتمند و بانفوذ را روایت می کند که پس از مدتی غیبت اسرار آمیز به خانه اش در منهتن باز می گردد و برخلاف تصور هیچ کس استقبال خوبی از وی نمی کند.

بدین ترتیب وی با دیگر همکلاسی های خود در یک مدرسه شبانه روزی داستان های جذابی را در ارتباط با حوادث گذشته شکل می دهند که موضوع اصلی سریال خواهد بود. این سریال به سرعت مخاطبان زیادی پیدا کرده و بلیک لایولی را در نقش اول خود به شهرت رساند. همانطور که عنوان سریال نیز نشان می دهد، سریال «دختر سخن چین» در مورد رسوایی ها و شایعات موجود در اقشار بانفوذ شهر منهتن است و گاهی برای راضی نگه داشتن بیننده از حد خود فراتر می رود. در «دختر سخن چین» هر گونه رسوایی و شایعه ای که تصورش را بکنید رخ می دهد و این همان چیزی است که بیننده را با خود همراه می سازد.

۷- فلش

مدت انتشار: ۲۰۱۴ تاکنون (۴ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: شبکه CW

سریال ابرقهرمانی «فلش» (The Flash) برخلاف بسیاری دیگر از سریال های این ژانر دارای بن مایه ای طنز در مورد موضوع اصلی خود است که البته بدین معنا نیست که آن را سریالی کمدی یا دارای داستانی احمقانه بدانیم. بعضی اوقات حتی تماشای آن دل انسان را به درد می آورد. با این وجود سریال «فلش» دارای زیبایی هایی است که هم بینندگان بزرگسال و هم نوجوان را به خود جذب می کند. این سریال داستان جوانی به نام بری آلن را روایت می کند که پس از دیدن مرگ مشکوک و غیرطبیعی مادرش توسط یک خانواده به فرزند خواندگی پذیرفته می شود و بعدها به یک کارآگاه کارکشته اما خجالتی و غیراجتماعی تبدیل می گردد و در نهایت برخورد صاعقه به او زندگی اش را به طور کلی تغییر می دهد.

در ابتدا کسی انتظار نداشت «فلش» موفقیتی کسب کند اما بعد از دو فصل شخصیت بری آلن جای خود را در دل تماشاگران باز کرد. این سریال زیبایی ها و عناصری در خود داشت که در دیگر سریال های ابرقهرمانی شبکه دیده نمی شد. با شکل گیری شخصیت های منفی جدید با قدرت های فراانسانی و درک بیشتر آلن از توانایی هایش شاهد اوج گرفتن داستان سریال بودیم که باعث شد این سریال یکی از بهترین سریال های ابرقهرمانی دنیای تلویزیون باشد.

۶- ۱۰۰

مدت انتشار: ۲۰۱۴ تاکنون (۴ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: شبکه CW

سریال «۱۰۰» (The 100) یکی از بهترین سریال های پساآخرالزمانی دنیای تلویزیون است که به یکباره وارد تلویزیون شده و خیل تماشاگران آن بسیاری را حیرت زده کرد. این سریال برخلاف دیگر سریال های پساآخرالزمانی از شخصیت های نوجوان به عنوان قهرمانان خود استفاده کرد. سریال «۱۰۰» بر اساس رمانی به همین نام نوشته کاس مورگان داستان زمینی را روایت می کند که نزدیک به ۱۰۰ سال پس از یک ویرانی هسته ای بار دیگر به مکانی برای درگیری بازماندگان تبدیل شده است. در ظاهر تنها بازماندگان این حادثه مرگبار ساکنان ۱۲ ایستگاه فضایی هستند که در هنگام رخ دادن ماجرا در مدار زمین در حال گردش قرار داشته اند. سال ها بعد ساکنان این ۱۲ ایستگاه به هم پیوسته و بعد از مدتی به دلیل افزایش جمعیت و کمبود مواد غذایی تصمیم می گیرند گروهی از نوجوانان چموش را به زمین بفرستند تا ببینند آیا زمین شرایط زندگی کردن را دارد یا خیر.

سریال «۱۰۰» در مورد پیچیدگی های اخلاقی است که در طی درگیری های بازماندگان شکل می گیرد. بازماندگان این ایستگاه فضایی خود همواره در حال درگیری هستند و هر از گاهی جبهه گیری ها و مرزبندی هایی بین آن ها شکل می گیرد. با مشخص شدن واقعیت هایی در مورد بازماندگان زمینی، «۱۰۰» رفته رفته داستانی بزرگسالانه و پیچیده پیدا می کند که باعث می شود خیلی زود با یکی از بهترین سریال های پساآخرالزمانی تلویزیون روبرو شویم. خشونت موجود در این سریال بسیار بیرحمانه است و با سایر سریال های این شبکه متفاوت است. اگر چه در فصل چهارم داستان دچار افت می شود اما دو فصل ابتدایی بدون شک شما را مجذوب خود خواهد ساخت.

۵- ریوردیل

مدت انتشار: ۲۰۱۷ تاکنون (۲ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: شبکه CW

سریال «ریوردیل» (Riverdale) یکی از سریال های جدید دبیرستانی سبک نوآر شبکه The CW و یک بازسازی عجیب و غریب و تاریک از فرانچایز کمیک «آرچی» (Archie) به شمار می آید. این سریال داستان تعدادی دوست دبیرستانی را روایت می کند که هر یک شخصیت و گذشته ای دارند و این تفاوت ها و رازها باعث می شود اتفاقات خاص و باورنکردنی برای آن ها رخ دهد و روابط آن ها را به چالش بکشد. «ریوردیل» به شدت اعتیادآور و در عین حال گیج کننده است و شخصیت های اصلی جذاب، رمز و رازهای گذشته، روابط پیچیده پشت پرده و مخفی و والدین و بزرگسالان بی اخلاق و غیر قابل اعتماد از مهم ترین شاخصه های جذابیت آن به شمار می آیند.

بخش زیادی از موفقیت «ریوردیل» علاوه بر استایل و سبک داستان پردازی خاصی که دارد، مرهون بسط و رشد یافتن شخصیت های سریال است. با کمی صبر و توجه متوجه رشد رابطه بین شخصیت های اصلی داستان خواهید شد. با هر اپیزودی که می بینیم بیش از پیش با پیچیدگی ها و رازهای مرگ برادر یکی از شخصیت های اصلی داستان روبرو می شویم و این موضوع باعث می شود داستان سریال «ریوردیل» از یک داستان عاشقانه کلیشه ای میان تعدادی دبیرستانی فاصله بگیرد.

۴-ماوراء الطبیعه

مدت انتشار: ۲۰۰۵ تاکنون (۱۳ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: شبکه CW

سریال «ماوراء الطبیعه» (Supernatural) بادوام ترین سریال تلویزیونی شبکه The CW است که دوام و جذابیت خود را مرهون توانایی در یافتن راه هایی جدید و جذاب برای وارد کردن شوخی و تنش به داستانی است که به نظر می رسد دیگر کلیشه ای شده و همه چیز خود را بیان کرده است. این سریال داستان دو برادر را روایت می کند که به شکار ارواح، هیولاها و دیگر موجودات ماوراء الطبیعه می پردازند. این دو برادر چنان دوست داشتنی هستند که خیلی زود آن ها را جزیی از خود خواهید دانست. قدرت ماندگار و اشتیاق این دو برای فداکاری به منظور مراقت و محافظت از یکدیگر باعث ماندگاری سریال و وفاداری تماشاگران به آن بعد از سال های طولانی شده است. سریال «ماوراء الطبیعه» ابتدا در شبکه مادر The WB ساخته شده و بعد از انحلال این شبکه در قالب شبکه The CW به عنوان یکی از موفق ترین مجموعه های تلویزیونی به کار خود ادامه داد.

بازیگران سرشناسی از دیگر سریال های تلویزیونی گاه به گاه در «ماوراء الطبیعه» حضور یافته و نقشی فرعی و جانبی را بر عهده می گیرند که این موضوع خود نشان از اعتبار این سریال دارد. با پیشرفت داستان فیلم برادران وینچستر با خطرات بدتر و هیولاهای خطرناک تری روبرو می شوند و این موضوع با رشد بیشتر این دو برادر و تحکیم بیشتر رابطه بین آن ها همراه است که به نظر می رسد پایانی برای آن متصور نباشد. هرگاه که فکر می کنیم سازندگان «ماوراء الطبیعه» دیگر ایده ای جدید برای پیشبرد داستان ندارند ناگهان اتفاق جدیدی می افتد و یک مسیر تازه باز می شود که شخصیت های داستان باید آن را طی کنند و این همان چیزی است که این سریال را جذاب و غیرقابل پیش بینی کرده است.

۳-خاطرات خون آشام

مدت انتشار: ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ (۸ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: شبکه CW

در ابتدا سریال «خاطرات خون آشام» (The Vampire Diaries) یکی از همان سریال های خون آشامی کلیشه ای با داستانی عاشقانه باشد اما خیلی زود بینندگان متوجه شدند با یک سریال خانوادگی افسانه ای مواجه هستند که به اعماق احساسات و عواطف انسان ها و البته خون آشام های داستان می پردازد. «خاطرات خون آشام» به پیچیدگی روابط انسان ها می پردازد که قرن ها و نسل های زیادی را در بر می گیرد و همزمان به بررسی اعتقادات و باورهای فراطبیعی نیز می پردازد. سریال «خاطرات خون آشام» داستان دو برادر خون آشام را روایت می کند که در شهری داستانی در ویرجینیا زندگی می کنند که جوانی ابدی خود را در آنجا دریافت کرده اند.

با ورود یک دختر این دو برادر به دشمن هم تبدیل شده و درگیری هایی بین آن ها رخ می دهد که با پیش رفتن داستان تغییر کرده و پیچیده تر می شود. اگر چه «خاطرات خون آشام» یکی از پرطرفدارترین مجموعه های تلویزیونی یک دهه اخیر بوده اما در بعضی موارد فراز و نشیب هایی را تجربه کرده و شاید توجه و اعتباری که لیاقت آن را داشته هیچ وقت دریافت نکرده است. «خاطرات خون آشام» همواره با تغییرات و رشد شخصیت های خود و اتفاقات جذاب و غیرمنتظره شما را متحیر می کند. این سریال شخصیت های قوی زنانه ای را ترسیم کرده و صحنه های اکشن آن نیز می تواند به خوبی تماشای «خاطرات خون آشام» را برای بیننده لذت بخش نماید.

۲- جین باکره

مدت انتشار: ۲۰۱۴ تاکنون (۴ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: شبکه CW

سریال «جین باکره» یا «دوشیزه جین» (Jane the Virgin) نیز مانند مورد بعدی بدون شک لیاقت جایگاه بالایی که در این فهرست به آن داده شده را دارد. این سریال خانوادگی هم از لحاظ کیفیت برنامه سازی و هم نمادسازی واقعی و مثبت از زنان در دنیای تلویزیون موفقیت بزرگی برای شبکه The CW محسوب می شود. جینا رودریگز که برای بازی در نقش جین برنده جایزه گلدن گلوب شد از همان ابتدا کاملاً دقیق و شکل گرفته و بدون هیچ کم و کاستی در داستان حاضر شده و هر بار فصلی پس از فصل دیگر قوی تر ظاهر شده و بیش از پیش چهره قهرمان گونه خود به عنوان یک دختر، یک مادر و یک همسر را به نمایش گذاشته است. «جین باکره» داستان یک دختر سختکوش و بسیار معتقد ونزوئلایی-آمریکایی را روایت می کند که در نتیجه یک حادثه پزشکی نادر و ناخواسته حامله می شود در حالی که خانواده و سنت های خانوادگی او به شدت از این حادثه تحت تاثیر قرار می گیرند.

مجموعه تلویزیونی «جین باکره» در تمام مدت ۴ فصلی که از آن منتشر شده همواره در بهترین و بی نقص ترین شکل ممکن قرار داشته است و هر بار با داستان هایی تاثیرگذار و شگفت انگیز بیننده را تحت تاثیر قرار می دهد. بدون شک «جین باکره» سریالی است که نگاه ها نسبت به شبکه The CW را تغییر داده و باعث پذیرفته شدن آن در میان بزرگان دنیای تلویزیون شده است.

۱- ورونیکا مارس

مدت انتشار: ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ (۳ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: شبکه CW

شاید کسانی که سریال «ورونیکا مارس» (Veronica Mars) را دیده اند از قرار گرفتن این سریال در صدر این فهرست تعجب نکرده باشند. اما در کمال ناباوری پخش این سریال تنها پس از سه فصل کوتاه کنسل شد. «ورونیکا مارس» داستان یک دختر دبیرستانی به نام ورونیکا را روایت می کند که در کنار درس خود به عنوان کارآگاه خصوصی نیز مشغول به کار است. پدر وی نیز یک کلانتر شناخته شده و محترم در شهر ساحلی نپتون است. در نتیجه قتل بهترین دوستش مشکلاتی برای وی و پدرش رخ می دهد که در ادامه اتفاقاتی را برای ساکنان شهر در پی دارد. با پیشرفت داستان شاهد بزرگ شدن ورونیکا و بلوغ شخصیت باهوش او بودیم اما زمانی که همه چیز داشت به خوبی پیش می رفت و «ورونیکا مارس» بینندگان مشتاق خود را پیدا کرده بود ناگهان ادامه آن کنسل شد.

بعد از اعتراضات طرفداران «ورونیکا مارس» با یک فیلم ادامه داستان به تصویر کشیده شد هر چند این فیلم به هیچ عنوان زیبایی های سریال را نداشت. اگر چه «ورونیکا مارس» یکی از اولین مجموعه های تلویزیونی ساخته شده توسط شبکه تازه شکل گرفته The CW بود اما علیرغم نقاط ضعفی که داشت در مسیر خوبی قرار گرفته بود و از بسیاری از مجموعه های تلویزیونی بعدی این شبکه بهتر بود. داستان های رازآلود هفته به هفته و روش حل شدن آن ها توسط شخصیت ورونیکا زیبایی های خاص خود را داشت که تماشاگر را با خود همراه می ساخت حضور بازیگران جوانی مانند آماندا سیفرید و کریستن بل نیز با بازی های زیبایشان بر جذابیت این مجموعه تلویزیونی افزوده بود. به نظر می رسید مجموعه تلویزیونی «ورونیکا مارس» برای شبکه The CW بیش از حد بزرگ بود و خیلی زود کنار گذاشته شد.

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: شبکه CW

در این مطلب سعی کردیم شما را با تعدادی از بهترین مجموعه های تلویزیونی شبکه The CW آشنا کنیم هرچند تعدادی از سریال هایی که می توانستند در این فهرست قرار گیرند نیز هر کدام به دلایلی نتوانستند به این فهرست راه یابند. شاید بهترین نمونه از این دست مجموعه ها، سریال کلاسیک و خاطره ساز «بافی قاتل خون آشام» (Buffy the Vampire Slayer) باشد که توسط شبکه مادر این شبکه تولید شد و پیش از انحلال آن شبکه و تشکیل شبکه The CW پخش آن به اتمام رسید، به همین دلیل در این فهرست جای نگرفته هرچند در صورت در نظر گرفتن این مجموعه تلویزیونی بدون شک باید آن را در صدر این رتبه بندی قرار می دادیم.

از دیگر مجموعه های تلویزیونی خوب این شبکه می توان به عنوان جدید و ابرقهرمانی «صاعقه سیاه» (Black Lightning) اشاره کرد که به تازگی پخش آن آغاز شده است. از دیگر مجموعه های تلویزیونی قابل ذکر این شبکه می توان به Gilmore Girls، iZombie ، One Tree Hill Legends of Tomorrow، The Originals و Crazy Ex-Girlfriend اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیلم اصیل ها رو فراموش کردین،اسپین آفه خاطرات خوناشامه

    • پری

      خاطرات خون اشام واصیل ها و میراث ها عالی اند حتما ببینید
      همشون ادامه هم اند خاطرات خون اشام 8 فصل اصیل ها 5 فصل و میراث ها 3
      فصل میباشند

    • امیر حسین

      CWقبلا سریال های خیلی خوبی می ساخت مثل فلش و ارو ولی الان بیشتر سریال های به جز چند تا استثنا معمولی و ضعیفه و سریال های خیلی خوبش داره تموم میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج