adexo3
۷۸۸۹
۳۳ نظر
۵۳۸۷
۳۳ نظر
۵۳۸۷
پ

گاهی وقت ها تنوع لازم است !!

توضیح خاله نرگس درباره ماجرای فرنود

كودكی به نام «فرنود» در برنامه خاله نرگس در واكنش به این سوال كه كدام یك از كارهای شخصیش را خودش انجام می‌دهد،جمله‌ای گفت. خاله نرگس هم در واكنشی كاملا بی ربط گفت: "ماشین لباسشویی؟ كار اشتباهیه نه!" و این قضیه سوژه ای شد برای رسانه ها.

كودكی به نام «فرنود» در برنامه خاله نرگس در واكنش به این سوال كه كدام یك از كارهای شخصیش را خودش انجام می‌دهد،جمله‌ای گفت. خاله نرگس هم در واكنشی كاملا بی ربط گفت: "ماشین لباسشویی؟ كار اشتباهیه نه!" و این قضیه سوژه ای شد برای رسانه ها، به خصوص در دنیای مجازی تا برخی در نكوهش «فرنود» و برخی در عظمت راستگویی او و لاپوشانی های تاریخی ما سخن بگویند و قلم بزنند.

گفتگو با آزاده آل ایوب (خاله نرگس) را با هم می خوانیم:

خانم آل ایوب قصد داریم درباره اتفاقی كه در برنامه چند روز قبلتان حول محور لباس شویی و چند چیز دیگر اتفاق افتاد صحبت كنیم.
(با صدای بلند چند ثانیه ای می خندد) خب چه چیزی بگویم؟

می خواهیم درباره نحوه مدیریت فوق العاده شما روی این موضوع كمی بحث كنیم. برای ما جالب بود كه خیلی زود یك عبارت كاملا بی ربط اما خوب را استفاده كردید و قضیه در نطفه جمع شد.
امسال نهمین سال كار من در تلویزیون است. روی آنتن زنده هر اتفاقی ممكن است بیفتد و مجری باید توانایی جمع كردن قضیه را داشته باشد. علاوه بر تجربه ای كه در كارم به دست آوردم، باید توان مدیریت مسائل غیر عادی و مدیریت بحران را هم داشته باشم. همیشه پیش خودم می گویم شاید پروژكتور تركید. من باید اینقدر روی كارم دقیق شده باشم كه بیننده به شنیده اش شك كند و پیش خود بگوید: خب من اشتباه شنیدم.

توضیح خاله نرگس درباره ماجرای فرنود

در مقابل فرنود هم چنین اتفاقی افتاد. نه؟
بله. من بیننده را به شك انداختم و خیلی ها پیش خودشان گفتند كه خب اشتباه شنیدیم اما آنها درست شنیده بودند. همواره ممكن است یك كودك جمله ای بگوید كه بر خطرناك بودنش واقف نیست و ما باید توان جمع كردن قضیه را داشته باشیم.

بعد از برنامه چه برخوردی با شما شد؟
بعد از برنامه برخوردها در حد یك تبسم بود و هر كسی خودش را به آن راه می زد كه چیزی نشنیده است. البته از من غیر از این انتظاری نداشتند و اگر نمی توانستم درستش كنم شاید با من برخورد می شد. در كل همگی خود را به كوچه علی چپ زدیم.

فرنود چه می كند. بعد از برنامه با او چه برخوردی شد؟
فرنود هم مثل من بعد از برنامه مشهور شد. البته من او را ندیدم چون خانواده اش سریع او را بردند. در كل بد نیست گاهی اوقات در برنامه تنوعی ایجاد شود.

پیش از این سابقه ایجاد تنوع و چنین مسائلی در برنامه داشتید؟
بله اما نه به این وسعت. یك بار از یك كودك سوال كردم برای اینكه دوستمان ناراحت نشود باید چه كار كنیم؟ او پاسخ داد باید از او مراقبت كنم، اذیتش نكنم و وقتی به دستشویی می رود او را نگاه نكنم!

می دانید در شبكه های اینترنتی درباره این موضوع بحث زیاد شده است؟
والا از آن روز تا الآن پای كامپیوتر نرفتم اما ظاهرا خیل بین المللی شدم چرا كه دوستان و آشنایان مدام به من زنگ می زنند و می گویند مشهور شده ای. در كل قضیه بازتاب زیادی داشت اما تا الآن از روزنامه و خبرگزاری كسی به من زنگ نزده بود!

كلام آخر؟
مجری باید توانایی درست كردن هر اتفاقی در برنامه زنده را داشته باشد.

منبع: تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

توضیح خاله نرگس درباره ماجرای فرنود


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • yasi

      hala vaghean farnood chi gofte?

    • بدون نام

      خوب این فرنود بیچاره چی گفته؟؟؟؟

    • بدون نام

      اوه حالا چه شلوغشم کردن فکر کردن این خاله نرکس چه هنری کرده بچه رو ضایع کرده الهی فرنود...............
      قابل توجه دوستان بالا این فرنود بیچاره گفته وقتی میرم دستشویی خودم .... مو میشورم !

    • بدون نام

      فرنود گفته ...خودم میشورم. اما خاله نرگس اونو ضایع کرد و گفت نه اشتباه گفتی نباید ماشین لباسشویی رو روشن کنی. !!!!!
      آخه این کار افتخار کردن داره. تا کی میخوایم در این موارد حرفی نزنیم . خوب مگه چیه؟ این هم از مواردیه که خانواده ها درگیری زیادی دارن تا فرزند شون یاد بگیره خودشو تمییز کنه. ارزش تو ذوق زدن بچه رو داشت؟ در ضمن خاله نرگس جان شما معروف شدی اما نه به خوبی بلکه به بدی!!!

    • tirtapar

      فرنود چيز بدي نگفت و حرف نابجايي نزد كه اين فضا براي اين خانم ايجاد شده كه كار بزرگي كرده يه مسئله بهداشتي رو گفت (یك كودك جمله ای بگوید كه بر خطرناك بودنش واقف نیست ) كجاي حرف بچه خطرناك بود رعايت اصول بهداشتي واقعا كه...

    • بدون نام

      ااوووووووو مدیریت بحران !!!! خوب شد این خانم رئیس جمهور نشد ، اتفاقا اون مدیریت بحرانت این همه جنجال به پا کرد ، اگه هیچی نمیگفتی کمتر سر و صداش بلند میشد!!!!

    • علي

      مديريت بحران!!!!چه بحراني .به بدترين نحو پاسخ داده شد.بهتر بود توضيح داده مي شد كه گفتن پاره اي مسايل شخصي در جمع صحيح نيست.نه اينكه با شعور مردم بازي كنند و كلمه اي بي ربط بيان نمايند.در آن صورت حساسيت كمتري ايجاد مي كرد. اين موضوع باعث شد كه دستمايه اي براي تمسخر قرار گيرد.

    • hosein

      استفاده از واژه ی " کوچه ی علی چپ " درست نیست .
      متشکرم

    • hosein

      استفاده از واژه ی " کوچه ی علی چپ " درست نیست .
      متشکرم

    • hosein

      استفاده از واژه ی " کوچه ی علی چپ " درست نیست .
      متشکرم

    • بدون نام

      تو چرا با این حالت!!!!! حالا انگار شاخ غولو شکونده

    • sahar

      یعنی خلاقیت خاله نرگس...

    • kimiia

      haaaaaa haaaaaaaaaa yani vaghean in khanoom fekr mikone tooneste modiriat kone???? unam vaghti unghadr tablo hol shod?

    • mohammad.

      نیازی به کوچه علی چپ نبود صداقت بچه بوده

    • بدون نام

      ببینم کی گفته که تو مشهور شدی سانسورچی ؟ باعث تاسف که حرف یک بچه رو سانسور کرده به بدترین نحو ممکن ماست مالیش کرده بعد راست راست میاد تو چشم ملت زل میزنه و به دروغ میگه که من مدیریت کردم و حالا هم مشهور شدم !!!؟؟ جالب تر از اون اینه که میگه از اون روز تا حالا که شاید بیشتر از یک ماه میگذره ادعا میکنه که پای کامپیوتر نرفتم ؟؟؟ این دروغ ها از کجا وارد ادبیات این خانم شده ؟؟ اصلا ازش بپرسین ببینین تو خونش کامپیوتر داره، اگه داره اصلا توانایی کار با اون و داره، اگرم داره و تا حالا پای کامپیوتر ننشسته و بره تو اینترنت علتش عدم شهامتش که خودشم میدونه چه گندی زده و حالا چقد مخالف داره.

    • مرتضی

      حالا چی شده . فرنود را ضاسع کرد

    • بدون نام

      واکنش مجری در دنیای امروزی ارتباطات واقعا افتضاح بود شاید در سالهای قبل که اطلاعرسانی ووسائل ارتباط جمعی محدود بود خود ودیگران را میشد نفهم محسوب کرد اما امروزه افکار عمومی واکنش نشان میدهد واین بی هنری مجری پرمدعا با9سال سابقه کار تبدیل به سوژه خنده عامه مردم و دستاویزی برای عده ای دیگر شده

    • زهرا

      اینقد غالب برنامه ها کلیشه ایه که وقتی یه نفر یه کلمه ای رو میگه و یه هنجار شکنی کوچولو میکنه اینقد معروف میشه و بین المللی میشه. ولی این خاله نرگس چه به خودش گرفته. اصلا اصل بحران رو خود خاله نرگس بوجود آورد با اون حرف مسخرش

    • samaneh

      این بچه بیچاره که حرف بدی نزده بود که حالا یکی بخواد جمع و شورش کنه، میخوام بدونم که هر آدمی که میره دستشویی خودش رو نمیشوره ، میدونین این خاله نرگس به اصطلاح مدیر چه ضربه ای به روحیه اون بچه وارد کرده و حس اعتماد به نفس رو در اون کشته ، واقعا که من هیچ وقت نمیذارم بچه ام در یه همچین برنامه هایی که از tv پخش میشه شرکت کنه که اینطوری حس راستگویی و اعتماد به نفس رو در اون از بین ببرن . به نظر من که بدترین کاری که این خاله نرگس میتونست بکنه همین بود . متاسفم برای مجری های برنامه های کودک که اصلا از علم روانشناسی هیچ چیزی نمیدونن .

    • ب

      انگار شاخ غول شکسته از حالا دارن دروغ گویی را یاد بچه ها میدن انگار چه کار کرده بود که خونوادش اونو فوری از اونجا بردن خب بچه اصلا خوب و بد این چیزا را نمی فهمه با این کار تازه بد تر کردن

    • بدون نام

      اين خاله نرگس اينقدر خود شيفته است كه نميدونه گند زده و فكر ميكنه تازه بايد ازايشان قدر شناسي كرد بيچاره دچار توهم

    • lمحمد

      خاله نرگس حالا با خودش فكر كرده مديريت بحران انجام داده ؟؟؟؟؟؟؟
      چه بحراني حرف سياسي زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      يه حرف مختص اين خانوم بگم اگر قرار باشه خاله بچه هاشي بايد با بچه ها هم صحبت باشي

    • بدون نام

      فقط متاسفم

    • behi

      motasefam bara hame
      az koja maloom in mosahebe rast bashe???!!!

    • MARI

      همه ی این دوستایی که شلوغش کردن باید یه مقدار به عقلشون رجوع کنن که اگه یه بار بچه هایی که پای این برنامه میشینن میشنیدن.هر جا که برسن این حرفا رو بدون اینکه بدونن بی ادبیه تکرار میکنن
      دور بر ندارید به عقلتون رجوع کنید این کار خیلی سختی نیستا!!!!!!

    • MARI

      واقعا متاسفم که انقدر جنبه نداشتید که پیام من وبذارید
      متاسفم

    • الهام

      راستش اول که این گزارشو خوندم از همه جا بی خبر ... برام خیلی جالب بود بدونم که این بچه چی گفته ؟؟؟؟؟؟؟؟ کلی گشتم تا آخر از همین نظرهای ارائه شده فهمیدم . واقعا متاسفم برای مجریی که با سرخورده کردن یک کودک آنهم برای یک کار بهداشتی و شخصی ادعای مشهور شدن میکنه و فکر می کنه یک بحران ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!رو مدیریت کرده ای بابا کجای کاریم .........وای برما

    • amanc

      بابا گیر ندید یکی ضایع شد یکی مشهور.
      اینجوریه دیگه همیشه اونی که حقیقت رو میگه ضایع میشه و دروغگو مشهور و محبوب میشه.
      حالا اگه نمیی خاین ضایع بشین دروغگو بشین.
      در شمن اونی که فرنود گفته به قول این خانم مشهور (بحران)منطقه ممنوعه است و اصلا جزو بدن یه انسان نیست از مریخ اومدده که نباید در باره اش حرف زد.

    • ندا

      خوب بابا ضايس ديگه بچه تو برنامه زنده اون حرفو زده اينم خواسته يه جور جمش كنه ديگه اينقد دادو قال نداره كه هي ميشينين حرف ميزنين ولي بهتر بود جاي لباسشويي ميگفت وقتي ميره حموم خودش خودشو ميشوره

    • الناز

      سفسطه بازی هنر نیست که این خانم بهش می نازه !

    • بیتا

      خاله نرگس کار درستی نکرده است اون بچه راستش را گفته است .

    • محمد

      اینم مثل همون پسر میشه که تو پایتخت۴بازی کرد

    • سعید

      یعنی دم خاله نرگس گرم خیلی با حال بود ترکیدم از خنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج