اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۰۱۲
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

۱۰ شهریور در اریکه ایرانیان برگزار می‌شود؛

کنسرت احسان حق‌شناس با حضور ستاره‌ها

این کنسرت برای یک شب و در دوسئانس برگزار می‌شود. در ابتدا قرار بود آن را در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار کنیم که به دلیل پر بود سالن، این امکان را از دست دادیم و در حال حاضر این کنسرت در اریکه ایرانیان برگزار می‌شود.

احسان حق‌شناس از برگزاری کنسرت ۱۰ شهریور خود خبر داد و در این رابطه به موسیقی ما گفت: این کنسرت برای یک شب و در دوسئانس برگزار می‌شود. در ابتدا قرار بود آن را در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار کنیم که به دلیل پر بود سالن، این امکان را از دست دادیم و در حال حاضر این کنسرت در اریکه ایرانیان برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: البته نظرم بر این است که اگر قرار است راهی را بروم بهتر است پله پله آن را طی کنم تا بتوانم بیتشر به موفقیت برسم. البته مطمئن بودم که اگر در میلاد هم کنسرت بدهم حتما موفق خواهم شد ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

به گفته این خواننده در این کنسرت ۱۶ قطعه از قطعات موجود در دو آلبوم وی برای مخاطبان اجرا خواهد شد.‌ای وای قلبم، تیک تیک، عاشقم نشده، احساس تو، با تو، منو ببخش، طفره و... عنوان قطعاتی هستند که قرار است در این کنسرت اجرا شود.

وی در ادامه با اشاره به جزییات کنسرت گفت: رهبری ارکس‌تر را سعید حسنزاده به عهده دارد که از نوازندگان سر‌شناس است و در گروه سون بیس می‌نوازد.

وی ادامه داد: تعداد اعضای این گروه ۸ نفر است که شروین موسی گیتار الکترونیک آن را می‌نوازد. اعضای دیگر گروه شامل سعید حسنزاده (گیتار بیس)، رامین مظاهری (گیتار الکتریک)، آرمان (فلوت)، آرمین (سازدهنی) و احسان شفیعی (پرکاشن) آن را می‌نوازند. درام آن نیز توسط آرمان نواخته می‌شود. کیبورد آن را نیز میلاد فاضلی می‌نوازد.

وی در خصوص انتخاب این تیم گفت: به اعتقاد من هر چند که این افراد در حوزه خود سر‌شناس و متخصص‌اند ولی برایم مهم نیست که با اسامی بزرگ و آدم‌ها معروف کار کنم. کار افراد برایم مهم‌تر از نام آنهاست. کلیت کار برایم در اولویت است. اگر نوازنده‌ای حرفه‌ای باشد حتما با او کار می‌کنم. ضمن اینکه دوستانی که من با آن‌ها کار می‌کنم در کار خود حرفه‌ای هستند.

وی ادامه داد: کسی که کارش خوب است اصلا مهم نیست که نامش بزرگ نباشد، نوازنده‌های من حرفه‌ای و خوب هستند. وی که برای اولین بار در کنسرتش از تشریفات استفاده خواهد کرد، در این باره گفت: به اعتقاد من کسانی که برای تماشای یک کنسرت هزینه می‌کنند باید با احترام مواجه شوند. آن‌ها هزینه می‌کنند و ما موظفیم به بهترین نحو ممکن میزبان آن‌ها باشیم.

کنسرت احسان حق‌شناس، ساعت ۶ تا ۷: ۳۰ در یک سئانس و ساعت ۲۱: ۳۰ تا ۲۳: ۳۰ در یک سئانس دیگر برگزار می‌شود.

احسان حق‌شناس در پایان گفت: این کنسرت در واقع عیدی من به همه طرفداران موسیقی است. در این کنسرت اتفاقاتی می‌افتد که تا کنون سابقه نداشته. نور‌پردازی، تصویر‌پردازی و بک گراند‌ها و... همه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در هیچ جای دیگری تا کنون استفاده نشده است. امیدوارم بتوانم سلیقه مخاطبانی که به کنسرتم می‌آیند را تامین کنم.

همچنین گفته شده در این کنسرت که با تشریفات ویژه‌ای برگزار خواهد شد بیش از ۱۰۰ هنرمند سینما و موسیقی حضور خواهند داشت.

همچنین خبر نگاران و عکاسانی که تمایل به حضور در کنسرت ۱۰ شهریور احسان حق‌شناس را دارند می‌توانند با ۰۹۳۹۲۴۴۳۱۴۴ تماس بگیرند.

کنسرت احسان حق‌شناس با حضور ستاره‌ها

منبع: موسیقی ما

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کنسرت احسان حق‌شناس با حضور ستاره‌ها



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج