جاباما
۸۸۵۱
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

پوستر فیلم رونمایی شد

«عملیات غیرممکن ۴» با حضور تام کروز

مسئولان سازنده چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های اکشن «عملیات غیرممکن» به نام «عملیات غیرممکن: روح پروتکول»، نخستین پوستر این فیلم سینمایی را منتشر کردند.

در حالی که کمتر از ۳ ماه به اکران بین المللی چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های اکشن «عملیات غیرممکن» باقی مانده است، مسئولان سازنده و شرکت پخش کننده این فیلم سینمایی نخستین پوستر تبلیغاتی آن را منتشر کردند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، پوستر منتشر شده توسط مسئولان سازنده این فیلم سینمایی چهره تام کروز؛ بازیگر ثابت نقش اول این فیلم های دنباله دار را به تصویر می کشد.

«عملیات غیرممکن 4» با حضور تام کروز

چهارمین قسمت از این مجموعه فیلم ها با نام «عملیات غیرممکن: روح پروتکول» (Mission: Impossible - Ghost Protocol) روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می رود و برد بیرد نیز کارگردانی این پروژه سینمایی عظیم را برعهده دارد.

همچنین در چهارمین قسمت نیز تام کروز به عنوان «اتان هانت» ایفای نقش می کند و جرمی رنر، پائولو پیتون، سایمون پگ و جاش هالووی از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «عملیات غیرممکن: روح پروتکول» بازی کرده اند.

شرکت فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» چهارمین قسمت این مجموعه فیلم های اکشن را از تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) پاییز سال جاری و به صورت بین المللی اکران می کند.

همچنین ۳ قسمت پیشین مجموعه فیلم های دنباله دار «عملیات غیرممکن» با اکران در سال های ۱۹۹۶، ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ میلادی به ترتیب فروشی برابر با ۴۵۷، ۵۴۶ و ۳۹۷ میلیون دلار را برای خود رقم زده اند.

«عملیات غیرممکن 4» با حضور تام کروز

منبع: سینما پرس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

«عملیات غیرممکن 4» با حضور تام کروز


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج