۱۰۰۲۵۶۵
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

وزارت ورزش: ویلموتس را وزیر معرفی نکرد

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در مورد مصاحبه رئیس سابق فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی ویلموتس توسط وزیر ورزش توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با توجه به برخی مطالب مطروحه در مصاحبه آقای مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان لازم می‌داند توضیح دهد که وزیر ورزش و جوانان آقای ویلموتس یا هر مربی دیگری را به فدراسیون فوتبال معرفی نکرده است بلکه همانطور که آقای تاج در مصاحبه بابخش خبری ۲۰:۳۰ جمعه شب گفتند وزیر ورزش وجوانان صرفا نامه «انجمن فرهنگی ایران و هلند» که در آن سه مربی خارجی باسابقه در تیم‌های ملی و باشگاهی کشورهای مختلف معرفی شده بودند را «جهت بررسی» به فدراسیون فوتبال ارجاع داده و این یک رویه معمول است که برخی افراد، نهادها و یا سازمان‌ها در مورد فدراسیون‌ها پیشنهاد یا در خواستی دارند که برای وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده و وزارت ورزش و جوانان این نامه‌ها را به فدراسیون‌های مختلف جهت بررسی ارجاع می‌دهد.

ضمن اینکه هر کسی کمترین آشنایی با نامه نگاری و ادبیات اداری داشته باشد می‌داند عبارت «بررسی» به معنای دستور اقدام نبوده بلکه برای بررسی جوانب امر و اتخاذ تصمیم توسط آن فدراسیون است و طبعا انتخاب و عقد قرارداد با افراد و مربیان تیم‌های ملی از اختیارات ومسئولیت‌های کامل فدراسیون‌هاست و وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در انتخاب مربیان نداشته و ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا چرا باید وزیر ورزش در انتخاب سرمربی دخالت کند حتی پیشنهاد عزل و عدم تمدید با کی روش را بدهدو پیشنهاد برای سرمربی جدید که از این سه نفر یک نفر را بررسی و انتخاب کنید. خوب فدراسیون فوتبال مگه جرائت میکند که بگوید که اصلا این سه نفر مد نظر ما نبوده و نیست، فیفا حق دارد همیشه به ایران بعلت دخالت سیاسیون و دولتمردان انتقاد کند.

    • بدون نام

    • #هالو مباش هموطن

      کی بود کی بود من نبودم بازی چرا در میارید،آقا اصلا عمه من معرفی کرد راحت شدید!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا عمه ات را برات نگه داره، باز به معرفت شما که کار نکرده را به گردن میگیری.اما این بزدلهای ترس پول ملت،بیت المال را می خورند ی اب هم روش اما هیچی را به گردن نمی.گیرند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج