۱۰۰۳۲۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بارسا و کابوسی بزرگ در آستانه بازگشت لالیگا

یک مشکل بزرگ می تواند در ادامه فصل که بسیار فشرده هم خواهد بود، برای بارسلونا دردسرساز شود.

ورزش سه: یک مشکل بزرگ می تواند در ادامه فصل که بسیار فشرده هم خواهد بود، برای بارسلونا دردسرساز شود.

بارسلونا تنها تیمی نیست که از مصدومیت احتمالی بازیکنان خود بعد از شروع مجدد تمرینات نگران باشد. اکثر تیم‌های اروپایی بعد از وقفه به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا نگران مصدومیت های احتمالی بازیکنان خود در تمرینات هستند.

در همین رابطه نیز بازیکنان بارسلونا طی روزهای اخیر تمرینات خود را برای آمادگی به منظور شرکت در ادامه رقابت‌های لالیگا پیگیری کردند اما آن ها عملکرد فشرده چندانی در تمرینات از خود ارائه نداده‌اند. با این حال در همان چند روز اول پنج عضو تیم کیکه ستین در معرض آسیب دیدگی قرار گرفتند. این بازیکنان ساموئل اومتیتی، آنسو فاتی، مونچو، نلسون سمدو ولیونل مسی هستند.

در مورد کاپیتان و فوق ستاره آرژانتینی بارسا یعنی لیونل مسی باید گفت که آسیب دیدگی او تنها یک مصدومیت عضلانی بود و فقط به خاطر احتیاط در چند روز گذشته تمرینات گروهی بلوگرانا را از دست داد. با این حال که این اتفاق می‌تواند با از سرگیری بازی ها شدت پیدا کند و به نظر می رسد که این موضوع یک مشکل ساختاری در بارسلونا به حساب می آید.

آنتوان گریزمان، فرانکی دی یونگ و سرخیو بوسکتس بازیکنانی هستند که در این فصل مصدومیت را تجربه نکرده اند. با این حال یوردی آلبا، لوییس سوارز و عثمان دمبله از ابتدای فصل درگیر مسائل مربوط به مصدومیت خود بوده اند.

باشگاه بارسلونا از مدیران و سرمربی گرفته تا همه بازیکنان نسبت به این موضوع نگرانی بسیار زیادی دارند. ستین به اندازه کافی ترکیب متنوعی را در اختیار ندارد و یک مصدومیت هم می‌تواند حداقل بازیکن را چهار هفته از میادین دور نگه دارد.

با این حال در بین همه بازیکنان بارسلونا لیونل مسی کاملا متفاوت است چرا که او می تواند به بارسا در راه دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا کمک کند و آنها اصلاً دوست ندارند که این فوق ستاره آرژانتینی دوباره با مصدومیت روبرو شود.

با این حال همانطور که گفته شد چنین مسئله ای فقط مربوط به باشگاه بارسلونا نمی‌شود و سایر تیم ها نیز با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کنند اما تفاوت این است که رقیب اصلی بارسا در لالیگا یعنی رئال مادرید نیمکت نسبتا قوی تری در مقایسه با آبی اناری ها دارد؛ موضوعی که می تواند در صورت به وجود آمدن مصدومیت ها یک فاکتور برتری برای زین‌الدین زیدان و تیمش باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج