adexo3
۱۰۰۳۵۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هررا: به خاطر پول از یونایتد نرفتم

هافبک فرانسوی سابق منچستریونایتد عنوان کرد که جدایی‌اش از این تیم به خاطر پول نبوده است.

خبرگزاری ایسنا: هافبک فرانسوی سابق منچستریونایتد عنوان کرد که جدایی‌اش از این تیم به خاطر پول نبوده است.

به نقل از دیلی میل، آندر هررا هافبک فرانسوی بعد از سال‌ها حضور در منچستریونایتد، از این تیم جدا و راهی پاری سن ژرمن شد. او درباره دلیل این کار خود گفت:‌ رفتن من از یونایتد و حضورم در پاری سن ژرمن به هیچ وجه به خاطر پول نبود. این مربوط به مدت زمان ارائه قرارداد بود. به نظر من خیلی صبر کردم تا یونایتد حداقل یک پیشنهاد دهد و فکر می کردم که سزاوار احترام بیشتری از باشگاه هستم. من بازیکنی بودم که همه چیز به باشگاه دادم و خیلی برای این تیم تلاش کردم. من هرگز شکایت نکردم من هرگز به رسانه‌ها چیزی نگفتم. من هیچ وقت چهره بدی برای هیچ مدیر و هیچ یک از اعضای هیات مدیره در رسانه ها ترسیم نکردم و آنها منتظر ماندند تا من همچنان در این تیم بمانم ولی هیچ پیشنهادی به من داده نشد.

آندر هررا در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین بازیکن باشگاه از سوی هواداران این تیم انتخاب شد ولی حضور او در این تیم زیاد به طول نکشید و او سال بعد راهی پاری سن ژرمن شد.

این بازیکن اسپانیایی در پایان گفت:‌ من فکر کردم که آنها مانند چند باشگاه دیگر قبل از پایان قرارداد با من صحبت کنند. پی اس جی قبل از فصل ۱۹-۲۰۱۸ علاقه خود را نشان داد و مصر بود و من تصمیم گرفتم راهی این تیم شوم چون سران این تیم خیلی بیشتر از یونایتد به من ابراز علاقه کردند.

آندر هررا در این فصل ۱۸ بار برای تیم توماس توخل بازی کرده است. با این حال اگر او به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ و ران آسیب ندیده بود، احتمالاً بیشتر در زمین و ترکیب تیم پاری سن ژرمن ظاهر می شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج