اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۰۴۰۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ذوالفقارنسب: برای صعود به جام جهانی کار سختی داریم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ما برای صعود به جام جهانی هم روی کاغذ و هم در زمین کار سختی پیش‌رو داریم، اما تجربه ثابت کرده است که تیم ملی ما در شرایط سخت بهتر عمل می‌کند.

خبرگزاری میزان: بیژن ذوالفقارنسب در ارتباط با شرایط پیش‌روی تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تحت هدایت دراگان اسکوچیچ، اظهار داشت: باید اسکوچیچ یک بازی روی نیمکت بنشیند تا ببینیم چه کاره است. بازیکنان هم وقتی چند جلسه با او تمرین کنند متوجه می‌شوند سرمربی تیم ملی در چه سطحی است.

وی در ادامه در خصوص آینده تیم ملی، تصریح کرد: نباید در مورد اسکوچیچ پیش‌داوری کنیم و باید به او زمان داد. ما برای صعود به جام جهانی هم روی کاغذ و هم در زمین کار سختی پیش‌رو داریم، اما تجربه ثابت کرده است که تیم ملی ما در شرایط سخت بهتر عمل می‌کند. این موضوع به ویژگی شخصیتی بازیکنان و فرهنگ ایران برمی‌گردد که به ما کمک می‌کند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره شانس ایران برای صعود به جام جهانی، گفت: با وجود شرایط سخت، من به صعود به جام جهانی خوش‌بین هستم. کسب ۱۲ امتیاز از ۴ بازی کار آسانی نیست ولی ما ظرفیت فوتبال خود را می‌دانیم و من با شناخت از نقاط ضعف و قوت تیم ملی، می‌گویم که شانس صعود به جام جهانی را داریم. برای صعود نیاز به تمرکز و دقت بالایی داریم و در دیدار با عراق و بحرین در تهران می‌توانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

ذوالفقارنسب در پایان در مورد وضعیت هم‌گروهی‌های ایران در مقدماتی جام جهانی، خاطرنشان کرد: عراق و بحرین رقبای اصلی ما هستند و شرایط آنها با ما فرق می‌کند و وضعیت بهتری از ما دارند. در مقطع زمانی کنونی که اسکوچیچ حتی لیستی هم برای بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نداده و به دلیل تعطیلی مسابقات اصلا نتوانسته عملکرد بازیکنان داخلی و لژیونر‌ها را ببیند، نمی‌توان در مورد او قضاوت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج