۱۰۰۵۵۹۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اولیایی: استقلال بی‌برنامه است

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال می‌گوید بی‌برنامگی موجب بروز مشکلات و چالش در این باشگاه شده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال می‌گوید بی‌برنامگی موجب بروز مشکلات و چالش در این باشگاه شده است.

کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه فوتبال استقلال در گفت‌وگویی در واکنش به اظهارات فتحی درباره پرونده شفر و محکومیت آبی‌پوشان به پرداخت ۵۵۰ هزار دلار به این مربی آلمانی اظهار کرد: به خاطر این اتفاقات متاسفم. این تاسف آور است که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر مردم باید شاهد یک سری اتفاقات ناگوار باشند.

او ادامه داد:‌ به این دلیل که ساختار درستی در باشگاه نداریم، هر مدیری به باشگاه می‌آید کارهای خودش را انجام می‌دهد. ما باید در ساختار مدیریتی باشگاه یک برنامه درست و تنظیم شده‌ داشته باشیم. اگر برنامه‌ریزی درستی وجود داشته باشد، به هیچ عنوان چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد و شاهد این اشتباهات نخواهیم بود.

اولیایی افزود: وقتی یک مدیر جدید وارد باشگاه می‌شود، باید یکسری از نیازهای قبلی و جدید را برطرف کند. به نظر من مشکلات در ساختار باشگاه قابل پیش بینی است. بالاخره مشکلات بدهکاری استقلال در باشگاه مشخص بوده است و سعادتمند با اطلاع از این شرایط وارد باشگاه شده است و به نظر من ایشان در این اتفاقات بی تقصیر نیست. عدم پذیرش مسئولیت در حوزه مدیریت جای تاسف دارد. مدیریت در استقلال بی‌برنامه است که باعث بروز چنین اتفاقاتی می‌شود.

او در خصوص چالش‌ها و مشکلاتی میان کارگزار قبلی و فعلی باشگاه استقلال رخ داده است،‌ خاطرنشان کرد: هر کارگزاری که با باشگاه قرارداد می‌بندد، در هیات مدیره به تصویب می‌رسد. این چالش به وجود آمده،‌ نقص سلسله مدیریتی یک باشگاه به حساب می‌آید. این را همه می‌دانند که رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با مدیرعامل دست به یقه شدند. این را هم می‌دانیم که هر دو نفر را مجمع انتخاب کرده است. من فکر می‌کنم نبود یک چشم انداز درست در ساختار باشگاه و بی‌برنامگی موجب چنین چالش‌هایی شده است و در ادامه موجب شده است تا هیچ ارزشیابی وجود نداشته باشد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال افزود:‌ متاسفانه این اتفاقات در ورزش ایران قابل ارزشیابی نیست چون هیچ برنامه مدونی وجود ندارد. در ورزش کشور یک ناپایداری وجود دارد که موجب شده ۶۰ میلیون نفر درگیر آن شوند و افکار عمومی مختل شود.

او در پایان گفت: به نظر من باید در مجمع تحولاتی رخ دهد. یک روز آقای وزیر به حرف عقلا گوش می‌داد اما در حال حاضر این وضعیت وجود ندارد. اگر اعضای مجمع را مدیران ۴۰ سال گذشته استقلال و پرسپولیس تشکیل دهند، اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد. در حال حاضر وزیر به جای مجمع نشسته است. مجمع باید متشکل از یکسری آدم‌های خبره باشد و خرد جمعی مد نظر قرار بگیرد نه اینکه خرد فردی شاخص کارها باشد. نباید اینطور باشد که هر کسی «بله قربان» می‌گوید مورد پذیرش قرار بگیرد و کسی که مخالفت کند،‌ از جمع طرد شود چون چنین رویکردی مورد پذیرش نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      عزیزم طبیعیه اینجاکشور عدم برنامست.فقط شعار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج