۱۰۰۵۶۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بلاتکلیف‌های لیگ جزیره

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پس از وقفه‌ای سه‌ماهه از روز چهارشنبه پیگیری خواهد شد و برخلاف روال معمول که تا این تاریخ به پایان می‌رسید، حداقل تا یک‌ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

فرهیختگان: رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پس از وقفه‌ای سه‌ماهه از روز چهارشنبه پیگیری خواهد شد و برخلاف روال معمول که تا این تاریخ به پایان می‌رسید، حداقل تا یک‌ماه دیگر ادامه خواهد داشت. در چنین شرایطی بازیکنانی که در این فصل قراردادشان به پایان می‌رسد براساس دستورالعمل فیفا تا پایان مسابقات می‌توانند تیم‌های خود را همراهی کنند. معمولا قراردادهایی که در تابستان بسته می‌شود تا پایان ماه ژوئن اعتبار دارند و به این ترتیب هر بازیکنی که قرار است به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود پس از این تاریخ مجاز است تا قرارداد جدیدی را امضا کند. در این فصل هم ستاره‌های زیادی در لیگ برتر هستند که مدت قراردادشان با تیم‌های فعلی به پایان رسیده و هنوز تمایلی به تمدید آن نشان نداده‌اند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

آدام لالانا (32 ساله، لیورپول)

هافبک قرمزها تصمیم دارد در پایان مسابقات فصل که به احتمال زیاد با قهرمانی تیمش همراه خواهد بود راهی باشگاهی جدید شود. با توجه به بحران مالی باشگاه‌ها پس از شیوع کرونا، خرید او به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای سایر تیم‌ها باشد. لسترسیتی برای به‌خدمت گرفتن او ابراز تمایل کرده، اما لیورپول هم پیشنهاد تمدید یک‌ساله به او ارائه کرده و هنوز مشخص نیست فصل بعد پیراهن چه تیمی را به تن خواهد کرد.

داوید سیلوا (34 ساله، منچسترسیتی)

پس از حدود یک‌دهه حضور در جمع سیتیزن‌ها بالاخره این هافبک اسپانیایی از لیگ برتر جزیره خداحافظی خواهد کرد تا چالش تازه‌ای را در آخرین سال‌های فوتبالش تجربه کند. هنوز مقصد بعدی‌اش مشخص نیست، اما گفته می‌شود پیشنهادی وسوسه‌انگیز از قطر دریافت کرده و ممکن است همانند هموطنش، ژاوی راهی خاورمیانه شود. چند تیم لیگ آمریکا از‌جمله میامی که مالکیت آن را دیوید بکام برعهده دارد نیز خواهان خرید او هستند و البته خود او تایید کرده که قطعا در لیگ برتر بازی نخواهد کرد.

پدرو (32 ساله، چلسی)

وینگر اسپانیایی چلسی هنوز با این باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق نرسیده و مشخص نیست آیا سرانجام ماندنی خواهد شد یا خیر. با توجه به پروژه جوان‌گرایی لمپارد، به احتمال زیاد در فصل آینده بیشتر روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست و به‌همین‌دلیل بی‌میل نیست تا به تیمی نقل مکان کند که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد. رم ایتالیا مدت‌ها شرایط او را زیر نظر دارد و شاید فصل بعد پدرو را در سری‌A ببینیم.

ویلیان (31 ساله، چلسی)

ویلیان هم شرایطی مشابه پدرو دارد و خودش علاقه‌مند است تا در لندن بماند اما چلسی تنها حاضر است یک‌سال دیگر با او تمدید کند و همین موضوع باعث شده فعلا توافقی بین طرفین حاصل نشود. با این شرایط احتمالا پس از ۷ سال موفق در چلسی، این وینگر برزیلی از این باشگاه جدا می‌شود. ژوزه مورینیو یکی از طرفداران بازی اوست و شاید فصل بعد راهی تاتنهام شود.

یان فرتونگن (32 ساله، تاتنهام)

افت شدید این مدافع بلژیکی باعث شد تا تاتنهام از فکر تمدید با او منصرف شود و برخلاف توبی آلدرویرلد که در این تیم ماندنی شد، فرتونگن احتمالا راه جدایی را در پیش خواهد گرفت مگر اینکه در این چند بازی باقی‌مانده اتفاقاتی رخ دهد که مورینیو را به حفظ او راضی کند. بازگشت به لیگ بلژیک یا حضور در سری‌A مهم‌ترین احتمالات درباره آینده او هستند.

آنخل گومز (19 ساله، منچستریونایتد)

پدیده جوان یونایتد اگر چه در این فصل توانسته بیشتر در ترکیب تیمش قرار گیرد اما هنوز نسبت به آینده‌اش در این تیم مطمئن نیست و شاید در تابستان راهی باشگاه دیگری شود. سولشر دوست ندارد این مهاجم جوان را به‌راحتی از دست بدهد، اما مذاکرات برای تمدید قرارداد او به نتیجه نرسیده و ممکن است سرنوشتی شبیه پوگبای جوان در انتظار او باشد.

داوید لوئیز (33 ساله، آرسنال)

انتقال او از چلسی به آرسنال در ابتدای فصل حاشیه و سروصدای زیادی داشت. این مدافع برزیلی فصل چندان موفقی را در جمع توپچی‌ها سپری نکرده و آرسنال برای تمدید قراردادش از او خواسته تا دستمزدش را کاهش دهد. لوئیز یکی از بالاترین حقوق‌ها را در آرسنال می‌گیرد، اما تا اینجا بازده لازم را نداشته است. مدیر برنامه‌های لوئیز تاکید کرده که او می‌خواهد همچنان در آرسنال بماند اما در‌صورتی‌که با این باشگاه به توافق نرسد، گزینه‌های زیادی برای فصل بعد خواهد داشت.

رایان فریزر (26 ساله، بورنموث)

وینگر اسکاتلندی بورنموث که عملکرد خوبی در این تیم داشته است، تاکنون از تمدید قراردادش خودداری کرده و ظاهرا تصمیم خود را برای جدایی از این تیم انگلیسی گرفته است. آرسنال اصلی‌ترین مشتری او به شمار می‌رود و البته تاتنهام نیز شرایط او را زیر نظر دارد و احتمالا مقصد بعدی او نیز تیمی لیگ برتری خواهد بود.

جو هارت (33 ساله، برنلی)

گلر سابق تیم‌ملی انگلیس و منچسترسیتی خیلی زود در مسیر سقوط قرار گرفت و حالا حتی در برنلی هم از آینده خود مطمئن نیست. او به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که می‌خواهد همچنان در بالاترین سطح به فوتبالش ادامه دهد، اما روندی که در سال‌های اخیر داشته رسیدن به این هدف را برایش سخت می‌کند. شاید حضور دوباره در تیم‌های خارجی همانند اتفاقی که پیش از این با رفتن به تورینو برایش افتاد می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای این دروازه‌بان انگلیسی باشد.

اندی کارول (31 ساله، نیوکاسل)

ستاره سابق تیم‌ملی انگلیس و لیورپول این روزها مشغول مذاکره با نیوکاسل برای تمدید قراردادش است، اما مشخص نیست با تغییر و تحولاتی که قرار است در این تیم رخ دهد و فروش احتمالی باشگاه به مالکان جدید، تکلیف آینده او چه خواهد شد. کارول شخصا علاقه دارد تا همچنان در زادگاهش به فوتبال ادامه دهد، اما مذاکرات طرفین هنوز به نتیجه نرسیده است.

ناتانیل کلاین (29 ساله، لیورپول)

مدافع راست قرمزها با ظهور و درخشش ترنت الکساندر آرنولد عملا به یک نیمکت‌نشین در تیمش تبدیل شده و به‌ندرت فرصتی برای حضور در میدان پیدا می‌کند. مصدومیت زانویش نیز مزید بر علت شد تا عملا شانسی برای بازی پیدا نکند. ملی‌پوش سابق انگلیسی در تلاش است تا هر چه زودتر از آنفیلد برود و به‌همین‌‌دلیل شاید در پایان ماه جاری میلادی و پیش از اینکه مسابقات لیگ به پایان برسد قرارداد جدیدش با تیم بعدی را امضا کند.

کامرون برادویک جکسون (23 ساله، منچستریونایتد)

یکی از محصولات آکادمی منچستریونایتد که در دوران حضور لوئیس فن‌خال روی نیمکت این تیم، چندین‌بار فرصت بازی در ترکیب اصلی را به‌دست آورد و یکی از بازیکنان مورد علاقه این مربی هلندی بود. پس از آن چندین‌بار به‌صورت قرضی در تیم‌های دیگر بازی کرد اما درنهایت نتوانست به بازیکنی در حد و اندازه‌های یونایتد تبدیل شود و به همین دلیل این باشگاه تمایلی برای تمدید با او ندارد.

بن فاستر (37 ساله، واتفورد)

گلر سابق منچستریونایتد در ۳۷ سالگی در واتفورد عملکرد خوبی داشته و نشان داده که هنوز به روزهای بازنشستگی نرسیده است. تکلیف او در این تیم هنوز مشخص نیست و شاید حداقل یک فصل دیگر با این تیم تمدید کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج