۱۰۰۵۶۶۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اشتباه ویلموتس دوباره تکرار نشود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اشتباهی که در مورد قرارداد ویلموتس رخ داد دوباره برای اسکوچیچ تکرار نشود.

خبرگزاری مهر: رسول غنی زاده در خصوص حرف و حدیث هایی که این روزها در مورد قرارداد مارک ویلموتس رخ داده است، گفت: تا آنجا که من می دانم در تمام دنیا قرارداد بازیکنان و مربیان به طور شفاف اعلام می‌شود و هیچ مسئله محرمانه ای وجود ندارد.

وی تاکید کرد: پولی که به ویلموتس پرداخت شده و یا خواهد شد از خزانه دولت و ملت خواهد بود. بنابراین مردم باید بدانند که این مربی که ۳ ماه بیشتر در ایران نبوده و هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشته رقم قراردادش با فدراسیون فوتبال چه مقدار بوده است. بنابرین مسئولان باید از همان ابتدا به طور شفاف راجع به این موضوع صحبت می کردند تا به این روزها نرسد که نمی دانند چطور پاسخگوی مردم باشند.

وی در مورد اینکه چه کسی مقصر اصلی این موضوع است گفت: نمی توان همه تقصیرها را به گردن یک نفر انداخت. وقتی یک قرارداد این چنینی منعقد می‌شود به طور حتم از چند کانال خواهد گذشت. بنابراین به جای اینکه به دنبال یک مقصر بگردیم باید مسببان آن را حاضر به پاسخگویی کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شرایط اسکوچیچ و قرارداد این مربی هم گفت: او در باشگاههایی که حضور داشته عملکرد خوبی داشتته، فوتبال ایران را می شناسد و به اعتقاد من گزینه خوبی برای سرمربیگری تیم ملی ایران بود. اسکوچیچ با شرایط بین المللی فوتبال آشناست ولی باید در مورد قراردادش شفاف سازی شده و به طور رسمی اعلام شود تا دوباره اشتباهی در مورد ویلموتس بوجود آمد برای این مربی تکرار نشود.

رسولی غنی زاده در مورد شروع دوباره لیگ هم گفت: نمی توان برای همیشه فوتبال را تعطیل کرد. علاقه مندان به فوتبال دوست دارند که شاهد ادامه لیگ باشند اما با توجه به شرایطی که در کشور وجوددارد باید پروتکل های بهداشتی رعایت شده تا کسی دچار این ویروس منحوس نشود.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه تیمی شانس بالایی برای قهرمانی دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط پرسپولیس از سایر تیم ها بهتر است و می توان تا حدودی این تیم را قهرمان دانست اما فوتبال جذابیت های خاص خودش را دارد و نمی توان تیمی از الان به عنوان قهرمان معرفی کرد. سایر تیم ها چون استقلال، سپاهان و تراکتورسازی هم شانس قهرمانی دارند به شرط آنکه اتفاقات فوتبالی باعث شود تا پرسپولیس به امتیازات لازم دست نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باقری نیا خ.

      مگر ما مربی نداریم این همه ستاره که نامشان بین فوتبال اسیا میچرخد چرا این همه سرمایه ملت را به یک ادمی که یک رکعت نماز بلد نیست بخواند میدهید مگرما کم مربی داریم چرا باید همیشه توسرخوری خارجیها باشیم مرد باشین مربی ایرانی بگیرید مگر دولت نگفته همیشه جنس ایرانی بگیرید بخاطر گردش واشتغال خودمان بقول سعیدراد وقتی میگوید بلوچ با یک تکه نان خودش باشدوخودش بدونه اجنبی ماخودمان دیگران را بر ما قوی میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج