۱۰۰۷۴۵۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

مشتِ پُر نکو، چهارشنبه باز می‌شود!

سرمربی فولادخوزستان تیمش را روز چهارشنبه برای دیدار با استقلال آماده خواهد کرد با این توضیح که اطلاع خاصی از ترکیب تیم فولاد برای این دیدار در دسترس نیست.

ورزش سه: نخستین دیدار لیگ‌برتر فوتبال ایران پس از وقفه چهار ماهه در ورزشگاه زیبای فولادآره‌نا برگزار می‌شود، جایی که تیم فولاد باید در برابر استقلال قرار بگیرد.

فولاد خوزستان پس از اردوی ۲۱ روزه در تهران با رعایت تمامی تدابیر بهداشتی، به اهواز بازگشتند و در دو دیدار دوستانه پشت درب‌های بسته مقابل استقلال خوزستان و سپس صنعت نفت آبادان به پیروزی رسیدند. البته در این دو دیدار ترکیب و یا گزارشی از بازی اعلام نشد تا مشت پر جوادنکونام باز نباشد.

سرمربی فولاد با کادرفنی جوان و پرتلاشی که کنارش است، آهسته و پیوسته قدم‌های موفقیت در مربی‌گری را برداشته اند. از صعود با نساجی و لیگ‌برتری کردن تیم پرطرفدار شمالی برای نخستین بار و سپس حضور با این تیم در لیگ‌برتر و اکنون نشستن روی نیمکت پرافتخار فولاد، این همان مسیری است که نکونام در دوران بازی‌اش نیز انجام داد.از پاس و قهرمانی در ایران به فوتبال امارات رفت تا دو فصل در آنجا تجربیاتش افزوده شود و سپس به لالیگا نقل مکان کرد.

قدم‌های نکونام آهسته اما پیوسته است، روند تیمی فولاد از ابتدای فصل را اگر مرور می‌کنیم متوجه می‌شویم که این تیم هرچه از لیگ می‌گذشت تیم‌تر می‌شد اما امان از کرونا که قطعا بزرگترین ضربه را به فولاد زد. فولاد پس از سه برد مهم آماده دیدار با ماشین‌سازی بود که مسابقات به تعویق افتاد و البته خود فولادی‌ها نیز موافق تعطیلی بودند چرا که سلامتی را بر نتیجه گرفتن ارجح دانستند.

قرمزپوشان اهوازی روز چهارشنبه در حالی برابر استقلال قرار خواهند گرفت که هنوز مشت نکونام بسته است و سوت شروع دیدار می‌تواند ترکیب و نوع چینش بازیکنان این تیم را مشخص کند، شاید سورپرایزی برای استقلال درنظر گرفته باشند که همان روز از آن رونمایی می شود.

تقابل کاپیتان سابق تیم‌ملی برابر تیم سابقش قطعا جذاب و دیدنی است. نکونام قبلا چندین و چند بار از علاقه خود و خانواده‌اش به استقلال گفته بود که باعث شد پیشنهاد چند میلیون دلاری دو تیم قطری را نادیده بگیرد و به تیم استقلال بپیوندد. با این حال اما می‌دانیم که برای نکونام تعهد و موفقیت تیمش از همه‌چیز مهم‌تر است پس رقابت وی با فرهاد مجیدی و استقلال دیدنی است. چهارشنبه فوتبال ایران شروع می‌شود، این مسابقه دیدنی را از دست ندهید. پس قرار ما باشد چهارشنبه ساعت ۲۱ جلوی تلویزیون دیدار قرمز اهواز و آبی تهران.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مافیای لنگ

      هر تیمی جلوی استقلال بازی داره با چرت و پرت بهش روحیه میدید. مافیای زنجیروار لنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیالت راحت.نکونام کیسه کش از خودتونه.اگه بتونه حق فولاد رو زیر پا میزاره و سه امتیاز رو به حساب کیسه واریز می کنه

      • مافیای لنگ

        مثل اسدالهی که پنالتی داد به لنگ و نکونام اخراجش کرد

    • هوادار فولاد خوزستان

      عشق است فولاد من❤

    • مافیای لنگ

      کیسه که از آلات لنگه ، لقب خودتون را روی استقلال نچسبانید. شما اسم و رسم قدیمیتون با لنگ گره خورده اما کیسه را یه کارگردان فاسد لنگی در خبر ورزشی لنگی به استقلال چسباند. مهم اینه دیگه ثابت شده به همه که تیم لنگ تیم حکومته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج