۱۰۰۷۶۳۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

طاهزخانی: پرسپولیس هنوز طلبم را نداده است

برانکو ایوانکوویچ چه در دوران حضورش در تیم ملی و چه در پرسپولیس از برخی بازیکنان استفاده می‌کرد که از نگاه کارشناسان ضعیف بودند و نفرات بهتری برای حضور در زمین وجود داشت، اما پافشاری پروفسور و البته موفقیت در نتیجه‌گیری باعث می‌شد که او درنهایت حرفش را به کرسی بنشاند.

فرهیختگان: برانکو ایوانکوویچ چه در دوران حضورش در تیم ملی و چه در پرسپولیس از برخی بازیکنان استفاده می‌کرد که از نگاه کارشناسان ضعیف بودند و نفرات بهتری برای حضور در زمین وجود داشت، اما پافشاری پروفسور و البته موفقیت در نتیجه‌گیری باعث می‌شد که او درنهایت حرفش را به کرسی بنشاند. از این دست بازیکنان می‌توان به محمد علوی و ستار زارع در تیم ملی اشاره کرد و در پرسپولیس هم نفراتی مثل ربیع‌خواه، آدام همتی و احسان علوان‌زاده مورد انتقاد کارشناسان فوتبالی بودند.

در این بین یک جوان ریزنقش به‌واسطه اشک‌هایی که بعد از اولین حضورش در ترکیب تیم داشت با اینکه فرصت بسیاری برای خودنمایی پیدا نکرد اما جای خود را در دل هواداران باز کرد و به گزینه‌ای برای کری‌خوانی با بازیکنان تیم رقیب تبدیل شد. هرچند جدایی برانکو باعث شد تا این بازیکن هم کوله‌بارش را جمع کرده و از سرزمین سرخ‌ها برود. حالا حمیدرضا طاهرخانی همچنان بدون تیم و در انتظار دریافت مطالباتش از پرسپولیس است. دیروز فرصتی دست داد تا دقایقی با این بازیکن سابق سرخ‌ها همکلام شویم که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید.

قرار بود باشگاه مطالبات تو را که مربوط به پاداش رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا است را پرداخت کند. بالاخره این اتفاق افتاد؟

بله، این وعده و وعیدها در صحبت زیباست اما وقتی که اتفاقی نمی‌افتد دیگر کاری از دست کسی بر نمی‌آید. من مشکلاتم را با هواداران و مسئولان باشگاه درمیان گذاشتم و این انتظار را داشتم به پاس تلاش‌هایی که برای تیم محبوبم داشتم، حق و حقوق من را هم پرداخت کنند ولی این موضوع هنوز پیگیری نشده و مشکلات من همچنان پابرجاست.

اما در همان زمان که تو از مشکلاتت گفتی نفراتی مثل گرشاسبی و خبیری این قول را دادند که این مشکل را حل کنند تا تو هم به حق و حقوقت برسی.

بله، آن روز خیلی‌ها به من قول همکاری دادند و ادعا کردند که مشکل را حل می‌کنند اما در ادامه با هرکس که تماس گرفتم من را به شخص دیگری پاس داد و آن‌قدر این کار ادامه پیدا کرد که حقیقتا خسته شدم و فعلا بی‌خیال آن پول شدم. البته این به آن معنی نیست که احتیاج ندارم بلکه دلیلش این است که دیگر خسته شده‌ام.

اصلا در این مدت به باشگاه نرفتی تا با مسئولان باشگاه درخصوص دریافت مطالباتت صحبت کنی؟

نه، فکر نمی‌کنم نتیجه‌ای داشته باشد. من هیچ‌کدام از این نفراتی که در باشگاه حضور دارند را نمی‌شناسم و اصلا نمی‌دانم باید با چه کسی حرف بزنم. بعد هم اگر قرار باشد پولم را بدهند حتما خودشان اقدام می‌کنند. اگر هم نخواهند بدهند که دیگر کاری از دست من بر نمی‌آید.

برنامه‌ای برای اینکه از پرسپولیس شکایت کنی تا از این طریق حق و حقوقت را بگیری، نداری؟

اتفاقا قصد مسئولان باشگاه هم همین است که من را خسته کنند تا مجبور شوم برای گرفتن مطالباتم شکایت کنم اما واقعیت این است که من دلم نمی‌خواهد از تیمی که از بچگی آرزوی پوشیدن پیراهنش را داشتم، شکایت کنم و ترجیح می‌دهم مشکلات بی‌پولی را تحمل کنم و از پرسپولیس شکایت نکنم.

چقدر از این تیم طلب داری؟ فقط بحث پاداش آسیایی‌ات است یا اینکه از بابت قراردادت هم باید پولی از باشگاه بگیری؟

هم باید پاداش آسیایی‌ام را بپردازند و هم بابت یک فصل قراردادی که با پرسپولیس داشته‌ام و به صورت یک‌طرفه از طرف آقای عرب فسخ شد، طلب دارم. پاداش آسیایی من که ۱۰ هزار دلار بود و همه بازیکنان وقتی دلار ۱۰ هزار تومان بود پول‌شان را گرفتند و به زخم زندگی‌شان زدند و حالا که دلار تقریبا دو برابر شده من هنوز به پولم نرسیده‌ام. حالا شاید وقتی دلار ۳۰ یا ۴۰ هزار تومان شد تصمیم گرفتند که پول من را هم بدهند. بابت سالی که قراردادم یک‌طرفه فسخ شده هم باید ۱۲۰ میلیون بپردازند اما خب فعلا که خبری نیست.

پیشنهاد جدیدی دریافت نکردی تا دوباره به میادین برگردی؟

فعلا که موضوع کرونا کل جامعه را تحت تاثیر قرار داده است و اصلا مشخص نیست که فوتبال ادامه پیدا می‌کند یا تعطیل می‌شود. من هم با دو سه تیم صحبت کرده‌ام که اگر ان‌شاءالله شرایط مناسب برگزاری بازی‌ها شد بتوانم تصمیم نهایی‌ام را برای انتخاب تیم آینده‌ام بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد ا

      سلام آقای طاهر خانی پرسپولیس پول کسی را نمی خورد پرسپولیس است/_

    • محمد

      طاهرخانی علوان زاده همتی کرملا چپ و....جوانانی بودند که قربانی حاضری خوری تیم برانکو وجذب وتمدیدستاره های گرانقیمت شدند.اینها کمترازقایدی مجیدوحسین حسینی صیادمنش نورافکن و..نبودند افسوس که برای یک تیم دنبال قهرمانی بودند وبرای تیم دیگر پراندن ستاره ها برای جلوگیری ازاوج گیری ودرهرحال این جوانان مستعد بودند که قربانی میشدند واین روندهرسال ادامه داره...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج