جاباما
۱۰۰۸۱۸۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

خلیل‌زاده: پیشنهادی ندارم و همه دروغ است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فعلا در پرسپولیس هستم و هیچ پیشنهادی از جایی ندارم.

خبرگزاری فارس: شجاع خلیل‌زاده در خصوص شروع مسابقات لیگ برتر پس از چند ماه تعطیلی اظهار داشت: من از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که بازی‌ها را برگزار می‌کند. کار و رشته ما فوتبال است و دلتنگ آن هستیم. ان‌شاالله امسال با بازی‌های خوب قهرمان شویم.

وی در مورد دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال عنوان کرد: کار شخصی داشتم و همه چیز را نمی‌توانم توضیح دهم!

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه در کمیته انضباطی حاضر شده، تصریح کرد: مگر کمیته انضباطی چه اشکالی دارد؟! پرونده‌ای نداشتم، هفته‌ای دو سه بار می‌آیم و سر می‌زنم. دلمان تنگ می‌شود. خدا را شکر صحبت از محرومیت و جریمه نیست. پرونده‌ای مربوط به قبل بوده که آمدیم و در مورد آن صحبت کردیم.

خلیل‌زاده در مورد اینکه آیا در فصل آینده در پرسپولیس می‌ماند و اینکه گفته می‌شود پیشنهاداتی از فوتبال قطر به خصوص تیم السد دارد، گفت: فعلا اینجا هستم و ان شاالله فصل تمام شود و قهرمان شویم بعد تصمیم می‌گیریم. من پیشنهادی ندارم و همه دروغ است! از هیچ جا پیشنهاد ندارم. فعلا در پرسپولیس هستم با جان و دل بازی می‌کنم.

وی در مورد اینکه زنوزی مالک باشگاه تراکتور معتقد است همه دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود، اظهار داشت: هر کسی نظر شخصی خودش را می‌دهد. مردم همه چیز را بهتر می‌دانند. هر کسی بهتر است در مورد تیم خودش صحبت کند. آیا ما در مورد تیم‌های دیگر صحبت می‌کنیم؟ ما ۴۰-۵۰ میلیون هوادار داریم و آنها همه چیز را بهتر می‌دانند.

مدافع پرسپولیس در مود بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل شهر خودروی مشهد گفت: بازی خوبی بود. شهر خودرو تیم خوبی است. برای بازی اول مقابل پیکان که بازی حساسی است، آماده شده‌ایم. امیدوارم در آن بازی، بازی خوبی انجام دهیم، بازی‌هایمان خیلی حساس است‌، نباید خودمان را از قبل قهرمان بدانیم. امیدوارم در اولین بازی قدم‌مان را خوب برداریم و برای قهرمانی حرکت کنیم.

خلیل‌زاده در خصوص اینکه نامش برای دعوت به تیم ملی توسط اسکوچیچ این روزها زیاد مطرح شده، عنوان کرد: کسی با من در مورد تیم ملی صحبت نکرده است. ۴ سال است نام من برای تیم ملی مطرح است اما مگر به تیم ملی رفته‌ام؟

وی در مورد اینکه فکر می‌کند چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شود، گفت:‌این نظر سرمربی تیم است و ما به آن احترام می‌گذاریم. هر کسی نظر خاص خودش را دارد، ممکن است یکی از قیافه من خوشش نیاید طبیعتا همین است. هر مربی یک بازیکن را دوست دارد شاید اصلا از بازی من خوششان نمی‌آید و شاید مشکلاتی داشته باشم. هر تصمیمی می‌گیرند امیدوارم تیم ملی موفق باشد و تیم به جام جهانی برود. من برای اسکوچیچ آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه آیا با کریم باقری برای حضور در تیم ملی صحبتی داشته، عنوان کرد: نه تا به حال هیچ صحبتی نکرده‌ایم. کریم باقری تا به حال با هیچ بازیکنی برای تیم ملی صحبت نکرده است. او شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم آقا کریم در تیم ملی موفق باشد. اگر تیم ملی به جام جهانی برود فوتبال ما موفق می‌شود.

خلیل‌زاده در مورد اینکه آیا مصدومیت چند بازیکن پرسپولیس و استقلال در تمرینات نگران کننده نیست، اظهار داشت: این طبیعی است بعد از سه ماه تعطیلی فوتبال مشکلاتی برای بدن ایجاد شود. عصب‌ها و عضلات هماهنگ نیستند و بازیکنان مصدوم می‌شوند. برای رضا آذری، مرتضی تبریزی و محمد انصاری آرزوی سلامتی می‌کنم، همه دوستان و رفیقان ما هستند امیدوارم قوی باشند و محکم برگردند. ما با همه دوست هستیم، با تیم استقلال رقیب هستیم و کری‌هایی وجود دارد اما همه دوستان ما هستند و همیشه برای رقیب‌مان آرزوی سلامتی می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا بازی بدون حضور تماشاگر سخت نیست، گفت: واقعا سخت است، خدا را شکر خبرنگاران نیستند (با خنده)! امیدوارم خبرنگاران و هواداران هم بیایند و همه از فوتبال لذت ببرند، شادی مردم در حال حاضر فوتبال است و امیدوارم همه به ورزشگاه‌ها بیایند و از بازی‌ها لذت ببرند.

مدافع پرسپولیس در مورد وضعیت مالی پرسپولیس با توجه به پرداختی‌هایی که اخیرا انجام شده، اظهار داشت: مشکلات در همه باشگاه‌ها وجود دارد. ان شالله این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود. ما آرزوی‌مان این است همه چیز این فوتبال خوب باشد و بازیکنی که قرارداد می‌بندد تا آخر پولش را بگیرد چون خانواده دارد و امیدوارم پرداختی‌ها هر چه زودتر انجام شود و مشکلات برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچ کشوری و هیچ باشگاهی و هیچ تیمی بازیکن بی تربیت مثل توی ابلح رو نمیخواد بجز باشگاه فرتنگی زرتشی چرکپولیس

      پاسخ ها

      • ایرانیم اصل واصیل

        سوزشی اول برواکابرسوادیادبگیر.کلماتوبشناس بعدنظربده.اونم نه این نظرپرازغلط وبسیاربی ادبانه. به شجاع گفتی ابلح باشه اماخودتم ابلهی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج