جاباما
۱۰۰۸۸۵۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

ترکاشوند: از حرفی که برانکو زد، دلم گرفت

معاون اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: من مطمئنم برانکو از اینکه بابت طلبش مجبور به شکایت از پرسپولیس شده، ناراحت و شاکی است.

خبرورزشی: لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در قالب شکایت ۱۳۰۰ صفحه‌ای برای کشاندن پرونده برانکو ایوانکوویچ به دادگاه حکمیت ورزش یا CAS باعث واکنش تند هواداران پرسپولیس شد و آن‌ها به انتقاد از مدیریت باشگاه پرداختند. حتی مدیران پیشین باشگاه هم از این موضوع دلخور هستند. در همین رابطه دقایقی با محمدعلی ترکاشوند معاون پیشین باشگاه در زمان مدیرعاملی علی‌اکبر طاهری به صحبت پرداختیم.

او در ابتدا گفت: «به عقیده من نباید اصلاً کار به اینجا می‌کشید که احساسات برانکو و هواداران پرسپولیس جریحه‌دار شود. من حدود سه سال به صورت مستقیم با او کار کردم و در تمام آن مدت می‌دیدم فراتر از یک سرمربی بود. خودش مانع و کنز در زمین می‌چید و تمرینات را طراحی می‌کرد. واقعاً متأسف و ناراحت می‌شوم که این شرایط را می‌بینم.»

معاون اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به تیتر روز گذشته مصاحبه برانکو با روزنامه خبرورزشی ادامه داد: «از دیدن چنین تیتری، دلم شکست و غمگین شدم. به جای آنکه برویم از او تقدیر و تشکر کنیم، به فکر لایحه شکایت ۱۳۰۰ صفحه‌ای هستیم. حتی دوستان، همین موضوع ساده را هم متوجه نشدند که برانکو مثل مانوئل ژوزه نیست و پرسپولیس را دوست دارد. او این شخصیت را داشت که مرحله به مرحله با قسط‌های اندک پولش را بگیرد و به همین شرایط هم راضی بود، اما ماه‌ها به او پولی ندادند تا این‌طور شاکی و عصبانی شود و کار را به شکایت بکشاند.»

ترکاشوند افزود: «برانکو آن‌قدر آدم مهربان و منعطفی بود که اگر هر دفعه ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار هم می‌گرفت، راضی به ادامه کار می‌شد، چون خودش را قسمتی از پرسپولیس می‌دانست. من مطمئنم برانکو از اینکه بابت طلبش مجبور به شکایت از پرسپولیس شده، ناراحت و شاکی است. او در کمتر از ۴ سال، ۷ جام برای باشگاه آورد و تاریخ پرسپولیس را عوض کرد. این داستان‌ها غیر از ایجاد کدورت، دستاورد بیشتری ندارد. در حال حاضر، همه ناراحت هستند. اگر با او راه می‌آمدند، کار به اینجا هم نمی‌کشید.»

معاون و مدیر پیشین باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: «به یاد می‌آورم قبل از حضور طاهری در باشگاه، برانکو قهر کرده بود. با او صحبت کردیم و وقتی منطق حرف ما را دید، برگشت و به کارش ادامه داد و حتی توانست قهرمانی بیاورد. آن زمان، نه اسپانسر داشتیم و نه پول، اما با ما راه آمد و البته ما هم در کنارش بودیم، اما امروز کار به شکایت کشیده است. البته معتقدم همین امروز هم می‌توان این مربی را راضی به حل مناقشه کرد، چون او اهل مذاکره است نه مبارزه. می‌توانند با این مربی مذاکره کنند، فرجه بگیرند، مصالحه کنند و پولش را بدهند. این مربی هم شرایط اقتصادی کشورمان را می‌داند و با ما کنار می‌آید. کاش از او عذرخواهی کنند و به فکر مذاکره با برانکو باشند نه اینکه به سراغ شکایت بروند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شعور دندانپزشک وزیر کیسه کش بیشتر از این نیست.لعنت به وزیر کیسه کش

    • بدون نام

      حیف برانکو

    • بدون نام

      وزارت ورزش در عرض کمتر از ۴ سال ۷ تا جام آورده
      تیم پیروزی فقط به لطف پنالتی های دقیقه ۸۰ به بعد روی کاغذ جام آورد جناب ترکاشوند

    • بدون نام

      جام آوردن به جای خودش ولی نباید چیزی فراتر از حقش از پرسپولیس بخواد چون یه سال قبل رفتنش با الاهلی مذاکره و تمام کرده بود و تاخیر پرداختی ها رو فقط بهانه کرد

    • ع ع عبدالحسین عابدزاده

      خداییش پرسپولیس را برانکو پرسپولیس کرد.قبل از آن اصلاً ما تیمی بودیم که همیشه در پایین جدول بودیم .اما برانکو که آمد از همان اتمام لیگ چهاردهم که تیم رااز درخشان تحویل گرفت شروع بکار کردوتیمی را ساخت که همه از رویارویی باان وحشت دارند.الان روا نیست که با او چنین برخوردی داشته باشند.به امید چهارمین قهرمانی پرسپولیس .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج