۱۰۰۹۷۱۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

ب. ز برای برانکو هم پیغام برده بود؟

بهروز زنجانی که او را ب.ز فوتبال ایران می نامند، با ب.ز اقتصاد تفاوت های بسیاری دارد.

طرفداری: بهروز زنجانی که او را ب.ز فوتبال ایران می نامند، با ب.ز اقتصاد تفاوت های بسیاری دارد. این ب.ز که به گفته مهدی تاج در روز عقد قرارداد با ویلموتس، کنار رییس فدراسیون فوتبال بود، چند هفته قبل در روزهایی که وکلای فدراسیون پرونده ویلموتس را بالا و پایین می کردند، در فدراسیون رویت شد و همراه تاج به جلسه رییس مستعفی فدراسیون با معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان هم رفت.

اولین بار وقتی طرفداری نوشت ب.ز در فدراسیون چه می کند، خیلی ها تصور کردند این جوان با ویلموتس در فوتبال ایران آفتابی شد اما ماجرای حضور او کنار فوتبال به روزهایی برمی گردد که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بود و بر سر ماجراهای اردوی ملی پوشان در دوحه با آرین قاسمی دچار سوتفاهم شد.

آن روزها اهالی فوتبال بهروز زنجانی یا همان بروس زنجانی را کنار کی روش می دیدند و تصور می کردند زنجانی مترجم کی روش است. حتی شایعه شد که کی روش به قاسمی بی اعتماد شده و از سفارت پرتغال در ایران خواسته یک مترجم در اختیارش بگذارند و آنها هم بهروز زنجانی را معرفی کردند.

بعدها حتی شایعه شد زنجانی پسر یک دیپلمات سرشناس ایرانی است که با پسر مهدی تاج و پسر وزیر ورزش ارتباط دوستانه دارد و از این طریق به کی روش نزدیک شده است اما اطرافیان کی روش مدعی بودند این شخص یک ایرانی مقیم اروپاست که علاقه مند فوتبال است و بر حسب این علاقه به کی روش نزدیک شده و کارلوس هم که سخت به آدم ها اعتماد می کرد، به مرور به او اعتماد کرده است. مهدی تاج هم در تلویزیون تقریبا این حرف ها را تایید کرد و گفت زنجانی یک تاجر است که شغل خانوادگی اش تجارت شکر بوده و هیچ نقشی در استخدام ویلموتس نداشته است.

هر چه بود حالا درباره بهروز زنجانی یک روایت تازه به گوش می رسد، یک روایت تازه از ماجرایی قدیمی... گفته می شود بهروز زنجانی آن زمان که معتمد کارلوس کی روش بود، دو بار با برانکو ایوانکوویچ هم دیدار کرد. بار اول در هتل المپیک که تنها به دیدار سرمربی وقت پرسپولیس رفت و خود را یک علاقه مند فوتبال ایران معرفی کرد و بار دوم وقتی بود که به اتفاق فرزند رییس وقت فدراسیون فوتبال راهی رستورانی در شمال خیابان ولی عصر تهران شد تا از طرف کی روش برای برانکو پیام ببرد و میانجی آشتی دو مربی شود.

برانکو این رستوران معروف بالای خیابان ولی عصر را محل مخصوص ملاقات های مهم خود کرده بود. او با سفیر کرواسی هم در همین رستوران ملاقات می کرد و به گفته نزدیکان ایوانکوویچ، ب.ز هم در همین رستوران با برانکو دیدار کرد. برانکو در این دیدار به فرستاده کی روش جواب رد داد و گفت حاضر به ملاقات با او نیست. گویا کی روش برای ملاقات با برانکو شرطی گذاشته بود و به همین دلیل برانکو زیربار این شرط نرفت و به فرستاده سرمربی تیم ملی گفت حاضر نیست با کارلوس کی روش ملاقات مشروط داشته باشد.

بهروز زنجانی مدتها یکی از افراد نزدیک به کی روش بود و بعد از رفتن کی روش، او هم از فوتبال ایران فاصله گرفت اما در جریان استخدام مارک ویلموتس، مهدی تاج از او خواست در جلسه مذاکره کنارش باشد. شاید آشنایی به زبان انگلیسی و رفاقت با افراد معتمد تاج پای او را به این ماجرا کشیده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      خدالعنت کندکه یک عده به عنوان اقازاده جامعه رابه تباهی کشانده اندکه قبلش درهیچ اغلی راهشان نمیدادند

    • بدون نام

      این سلطان دلالی ب ز را دستگیر کنند!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج