۱۰۰۹۹۶۹
۲۱ نظر
۵۰۰۳
۲۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حاجیلو: آقای نکونام! از تو انتظار شکایت نداشتم

پیشکسوت تیم استقلال و رئیس آکادمی این باشگاه گفت: امروز بعد از ۴۸ سال زحمت برای استقلال مزدم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفتم.

خبرگزاری فارس: اصغر حاجیلو در گفت‌وگو با خبرنگار ، در باره بازدداشت امروزش که گفته می‌شود به دلیل شکایت جواد نکونام این اتفاق افتاده، اظهار داشت: امروز به خاطر شکایت جواد نکونام احضار شدم تا برای ادای توضیحات به دادسرا بروم. امروز به محض این که با من تماس گرفتند خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سریعا به دادسرا رساندم و در نامه‌ای که برایم صادر شده بود، نوشته بودند تحت‌الحفظ به کلانتری منتقل شود. وقتی این نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدم، یک آن فکر کردم بابک زنجانی هستم!

وی افزود: برای اولین بار در عمرم با دستبند پایم به کلانتری باز شد و بعد از کلی دوندگی و واخواهی، قاضی حرف‌هایم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شنید و من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تبرئه کرد. سپس دستبندم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باز کردند، قطعا از وکیل جواد نکونام شکایت می‌کنم.

این پیشکسوت استقلال تصریح کرد: وکیل نکونام با دادن آدرس اشتباه به دادگاه باعث شده تا نامه احضار به دست من نرسد و به همین دلیل دادگاه علیه من حکم غیابی داده است. امروز بعد از ۴۸ سال زحمت برای استقلال مزدم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفتم.

حاجیلو ادامه داد: در این همه مدت بدون پول و چشمداشت برای استقلال کار کرده‌ام، اما امروز قداستم شکسته شد. به جرم طرفداری از استقلال دستانم دستبند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لمس کردند؛ چراکه مصاحبه کردم و گفتم آقای نکونام به خاطر شرایط استقلال به AFC شکایت نکن، البته مصاحبه مربوط به خیلی وقت پیش است و یادم نمی‌آید. اما من هیچ وقت به کسی تهمت نزدم، اگر انتقادی به جوانترها داشته‌ام به چشم پدری و به هم‌سن و سال‌های خود انتقاد کرده‌ام به چشم برادری بوده است.

پیشکسوت آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: از جواد نکونام که حتماً خاطرش هست زمانی که ۱۸ ساله بود و در تیم امید حضور داشت و من دستیار درخشان در آن تیم بودم، توقع شکایت نداشتم. او حتماً یادش هست که در آن سن و سال لباس‌هایش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نایلون قرار می‌داد و در سر تمرین حاضر می‌شد البته اشکالی ندارد چون من با شرایط سخت‌تر از او فوتبال بازی می‌کردم، ولی من هنوز من همان جواد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با همان شکل یادم هست. همین حالا خیلی حرف‌ها دارم و خیلی حرف‌ها بلدم که بگویم، اما دوست ندارم مسائل ما خارج از فوتبال حل و فصل شود.

حاجیلو که از اتفاق رخ‌داده برایش ناراحت بود، تأکید کرد: من زور جواد نکونام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارم و به صراحت می‌گویم وقتی امروز پرسیدم شاکی کجاست، گفتند شاکی پولدار است وکیل گرفته، اما من پول و زور ندارم و ماشین پورشه هم زیر پایم هم نیست. شماره حسابم مشخص است که دارایی‌ام چقدر است.

رئیس سابق آکادمی استقلال با اشاره به مصاحبه‌ای که علیه نکونام انجام داده، گفت: آن زمان از باشگاه با من تماس گرفتند که نکونام علیه باشگاه صحبت کرده و از من خواستند که مصاحبه کنم. من هم در دفاع از باشگاه مصاحبه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امروز از سمت استقلالی‌ها تماسی با او گرفته شد یا خیر، اظهار داشت: آقای سعادتمند با من تماس گرفت و همچنین امیر قلعه‌نویی کسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دادسرا فرستاده بود که اگر نیازمند وثیقه هستم برایم تهیه کنند. این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم اضافه کنم که برخی رسانه‌ها نوشتند که بازداشت من ربطی به شکایت نکونام ندارد که این کمال بی‌انصافی است.

حاجیلو افزود: بنده نه پرونده کیفری دارم و نه چک برگشتی. نه تهیه کننده سینمایی بوده‌ام که فیلم مطرب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ساخته باشم و بخواهم جواب پس بدهم. از کلانتری به برادرم زنگ زدم تا پیگیر کارم شود. تأکید می‌کنم بازداشت بنده به خاطر شکایت نکونام بود. او زورش خیلی زیاد است، وضع مالی‌اش هم خیلی خوب است که البته قسمتش این بوده.

وی خاطرنشان کرد: اینها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گویم که جواد نکونام جایی نگوید بازداشت حاجیلو ربطی به من ندارد و اگر او خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استقلالی می‌داند، پس حتماً من ۴۸ سال در جایی جز استقلال خدمت کرده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرفات زدی بعد طرف باید نگاه کنه؟؟؟؟؟؟

    • کیسه زباله آبی

      خربزه رو خوردی و حالا باید پای لرزشم بشینی! پرسپولیس و کیسه هم نداره!! به همین راحتی!! از باشگاه تماس گرفتن و گفتن مصاحبه کن و تو هم مصاحبه کردی!! اینم نتیجه اش. تا تو باشی فکر نکنی همه به یه اندازه ظرفیت دارن. یکی پیدا میشه که حقت رو بذاره کف دستت! ولو نکونام استقلالی باشه. دستش درد نکنه. اینجوری حساب کار دست بقیه هم اومد که زر مفت نزنن!

    • بدون نام

      اصغر با تعصب
      دنیای وارونه دیگر تعصب و غیرت نمیشناسد
      من هوادار کلاه از سر برمیدارم و با کمال احترام بابت زحمات شما تشکر و عذرخواهی میکنم
      همواره در قلب مایی استقلالی عزیز

      پاسخ ها

      • مجید

        کسی که حرف خلاف واقع میزنه باید جواب بده همش بیخیال شدیم که هرکی هرچی دلش میخواد میگه و کنتورم نمیندازه

    • بدون نام

      از ماست که بر ماست نکونام در مکتب کیسه پرورش یافته

    • مهرداد.ک

      کار خوبی کرده نکونام.بهترین کار.که دیگه حرف مفت نزنه

    • بدون نام

      خداوند به هر کس هر چیز میدهد اول ظرفیت بدهد

    • عجب

      مکتب حجازی که میگن اینه!

    • سید

      مرد باید پا حرف اش واییسه. نه اینکه مضمون نمایی کنه حکم جلب که خریدنی نیست چون فکر کردی کاغذ پاره است .توهم ردی نرفتی ضمنا آدرس ربطی به وکیل طرف نداره .تلفن که داشتی حتما اس دام اس بهت دادن از طرف دادگاه .بخور که بلندگوی کسی نباشی درس خوبی برات شد

    • رمضی

      واقعا جای تآسف داره که آدم با پدرش چنین کاری بکنه .اگر اینی که جناب آقای حاجیلو گفت درست باشه دیگه باید به خیلی از چیزها شک کرد.من یک پرسپولیسی هستم ولی بخاطر آقای حاجیلو بهم ریختم .جدا از تعصبی که مابه تیم خودمون داریم و کری فوتبالی بین طرفدارها پیش میاد جای خود داره ولی این طور برخوردها دل آدمی را بدرد میاره .انشاالله دیگه چنین چیزی در هیچ تیم فوتبالی نبینیم

    • جواد

      کیسه کشان خجالت بکشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کشیدن و کردن شما مشکلی است مثل اینکه بد جوری در هنگام کیسه کشیدن پماد لازم داشتی که هنوز درد دارد اره ما اینطوری کیسه کشی شما را انچام دادیم که هنوز سوز دارید

    • بدون نام

      حکم صادر شده بعد تو رفتی حرف زدی تبرئه شدی به همین راحتی!!!! واسه تبرئه باید اعتراض کنی بری تجدیدنظر. با بچه که طرف نیستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من یه پرسپولیسی هستم ولی حاجیلو را از نکو نام بیشتر دوست دارم به نظر م حاجیلو هرچی گفته باشه نباید ازش شکایت میشد ! به حکم ادب !!

    • بدون نام

      این یک مشکل خانوادگی هست چرا لنگی ها خودشان نخود آش کردن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه چند وقت پیش بود حسن روشن میگفت پرسپولیس ها ساواکی بودند این است مکتب کیسه که برای عزیز کردن خودشان دیگران را خراب میکنند همین فرناز چگونه زیر اب شفر را زد این چه ربطی به لنگ‌دارد شما مکتبتان را درست کنید

    • سید

      داداش کجایی که اصغر و کشتن خانواده پاشید جواد نامرد از پشت خنجر زد .هع هه هع.کمرم شکست تیمم که باخت .ایییییییئ خدا چیگرم سوخت

      پاسخ ها

      • ناشناس

        واقعا برای شما هم متاسفم ما استقلالی ها مثل شما نیستیم هرچه توی دلمان هست روی زبانمان هست شما برید دور بر وزیر بچرخید این حرفها مال بزرگتر هاست شما خواهشا دخالت نکنید راستی وزیر روشور میخواد دستش بدید

    • قرمزته

      تا شما باشید زرت وپرت نگید دست نکو نام درد نکنه

    • عصرجدید

      اقاپشت سرهمه حرف میزنیدبعدکه موقع پاسخگویی است مظلوم نمایی میکنیداین چه فرهنگ لجنی است .درباره زمین وزمان اظهارنظرمیکنید.مگه خودتون حرمت نگه میداریدکه انتظارنگهداشتن حرمت میکنید.

    • بدون نام

      آقای محترم حقته
      چکار به فیلم مطرب داری
      همین کارا رو می کنی خدا حق تو میگذره کف دست ت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج